abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164769087
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hoe de fuck doet dat er iets toe? Zal ik honderdduizend zeggen? Of vijf? Hoe groot moet het getal zijn voordat je inziet dat vrouwen in de islam minderwaardig zijn en dat deze kleding daar onderdeel van is?
Het doet er iets toe omdat je dan een iets beter beeld kan hebben van dat gedwongen aspect ipv je eigen wereldbeeld probeerd op te leggen aan anderen.
Door die paar die ik persoonlijk ken weet ik dat de ontwikkeling van de burkini niet echt afkomt van de gedwongen versie, maar juist verguist wordt door die enge dwingelanderij mannetjes.

Maar weer geen antwoord. Bij deze ga ik er dus vanuit dat het antwoord 0 is, is dat niet zo dan hoor ik het graag en de uitleg erbij.
Het gaat dus puur om jouw beeld erbij en niet over hoe die vrouwen zelf denken en dat daar weleens verschillen in kunnen zitten die jou niet aanstaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164769120
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:19 schreef erodome het volgende:

[..]

Het doet er iets toe omdat je dan een iets beter beeld kan hebben van dat gedwongen aspect ipv je eigen wereldbeeld probeerd op te leggen aan anderen.

Is dit nou trollen of begrijp je echt totaal niet wat ik eigenlijk zeg?
pi_164769181
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:21 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Is dit nou trollen of begrijp je echt totaal niet wat ik eigenlijk zeg?
Nee, het gaat om jij die gewoonweg niet wil begrijpen wat ik zeg. Volgens jou is het altijd dwang, bewust of onbewust, in jouw wereldbeeld zou echt iedereen met "werkelijke" vrije keuze zo'n kreng niet aan willen. Je zit vast in jouwe wereldbeeld als de grote waarheid, het grote goed.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_164769299
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:24 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, het gaat om jij die gewoonweg niet wil begrijpen wat ik zeg. Volgens jou is het altijd dwang, bewust of onbewust, in jouw wereldbeeld zou echt iedereen met "werkelijke" vrije keuze zo'n kreng niet aan willen. Je zit vast in jouwe wereldbeeld als de grote waarheid, het grote goed.
Mooi.
pi_164769302
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:13 schreef erodome het volgende:
Daar staat toch heel precies wat ik zeg, dat ik persoonlijk nog geen gevallen van (gedwongen) uithuwelijking ben tegengekomen?
Echt, wat probeer je hiermee te doen truth?
quote:
'Moet wel erbij zeggen dat ik nog geen geval van gedwongen uithuwelijking mee heb gemaakt bij de moslims die ik in mijn leven heb gekend en ken. '
Dit is geen zin om de ellende ervan te onderkennen, dit is een zin om het te bagatelliseren, want dat kwam je in die discussie goed uit. Maar goed, je draait je weer lekker onder deze uitspraak uit, ga de politiek in.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_164769394
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

[..]

Dit is geen zin om de ellende ervan te onderkennen, dit is een zin om het te bagatelliseren, want dat kwam je in die discussie goed uit. Maar goed, je draait je weer lekker onder deze uitspraak uit, ga de politiek in.
Bull van de grootste orde. Ga je me nu weer betichten van mede oorzaak te zijn van terrorisme en andere narigheden?
Er staat wat er staat, dat ik persoonlijk daar geen ervaring mee heb in mijn eigen kring. Waarmee ik bedoel dat het allemaal niet zo zwart/wit is. Iets wat ik keer op keer zeg.
pi_164769409
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:28 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mooi.
Gaap...

Gebroken plaat jigzoz, erg saai.
pi_164769483
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Gaap...

Gebroken plaat jigzoz, erg saai.
Eerst ga je me vertellen wat mijn mening is, daarna wat mijn wereldbeeld is en dan ook nog hoe ik iedereen daaraan wil onderwerpen. Ik zie niet in hoe ik daar nog iets zinnigs op kan antwoorden.
pi_164769585
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:35 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Eerst ga je me vertellen wat mijn mening is, daarna wat mijn wereldbeeld is en dan ook nog hoe ik iedereen daaraan wil onderwerpen. Ik zie niet in hoe ik daar nog iets zinnigs op kan antwoorden.
Geef dan gewoon antwoord ipv eromheen te draaien. Heb je al gezegd dat als ik het fout heb ik graag van je hoor hoe het dan wel zit volgens jou, wat jouw ervaring is.
Als je geen antwoord wil geven ga ik zelf maar invullen, maar zoals al gezegd heb ik erbij gezegd dat ik gaarne hoor van je als ik het fout heb.

Maar wil je nu werkelijk beweren dat je dus denkt dat het ook ongedwongen kan zijn, vrije keuze kan zijn? Om maar een nieuwe vraag te stellen aangezien je de vorige weigerd te beantwoorden. Want dan heb ik je teksten tot nu toe niet goed begrepen/heb je het niet echt duidelijk gemaakt.
pi_164769691
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:38 schreef erodome het volgende:

Als je geen antwoord wil geven ga ik zelf maar invullen
Ja, dat is echt een onwijs goeie gesprekstechniek.
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:40:59 #86
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_164769700
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 19:25 schreef erodome het volgende:

[..]

Is dat echt zo, was dat echt zo?

Bij de burkini geld namelijk ook dat de echte naarlingen en dwingelanderijen daar tegen zijn. Neem Sa, probeer daar eens een burkini te dragen...
De burkini is een vrij westerse uitvinding, voor vrouwen die midden in het leven willen staan ipv aan de ketting willen liggen thuis/naast de zijlijn willen(moeten) staan.
Waarom er dan zo op tegen zijn? Het komt uit de koker van de "westerse" islam en in veel islamitische landen die wat strenger zijn zijn ze er niet blij mee. Des te meer reden om het hier te omarmen. Tegelijkertijd goed op te letten of het niet afgedwongen gaat worden en de mensen die het willen afdwingen aanpakken.
Het gaat om het uiten van religieuze kleding.
Quote uit de OP : verboden 'badkleding te dragen die getuigt van een religieuze overtuiging,
Deze dames zijn vrij om zich te bedekken op het strand met een jeans , shirt en sjaal denk ik, het gaat juist om het religieuze aspect.
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:38 schreef erodome het volgende:
Maar wil je nu werkelijk beweren dat je dus denkt dat het ook ongedwongen kan zijn, vrije keuze kan zijn?
Ik geloof ook wel dat het vrije keuze is, maar met een verbod kunnen ze nog steeds op het strand komen en zich op andere manieren bedekken?
pi_164769704
Jongens jongens, rustig, erodome mag ook een mening hebben hoor. Niet zo testosteronbommerig doen. Dat doen we niet zo in ons landje.
pi_164769778
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:40 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, dat is echt een onwijs goeie gesprekstechniek.
Nee, niet echt, daar ben ik het wel mee eens. Maar bij gebrek aan antwoord en dus gesprek krijg je dat he.
Het is ook niet dat wat je wel zegt het idee geeft dat je er anders over denkt.

Maar goed, weer geen antwoord, je bent daar wel kampioen in moet ik zeggen. Het ga je goed deze avond jigzoz, misschien een volgende keer weer als je wel wil dicuseren ipv alleen maar wil ontwijken.
pi_164769830
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:42 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee, niet echt, daar ben ik het wel mee eens. Maar bij gebrek aan antwoord en dus gesprek krijg je dat he.

Nee, als het goed is niet. Behalve bij PVV-figuren zie je dat eigenlijk niet zo heel vaak.
pi_164769834
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Quote uit de OP : verboden 'badkleding te dragen die getuigt van een religieuze overtuiging,
Deze dames zijn vrij om zich te bedekken op het strand met een jeans , shirt en sjaal denk ik, het gaat juist om het religieuze aspect.
Niet echt, want geheel islamitisch gekleed met hoofddoek en alles mag wel, behalve als het van badstof is die geschikt is om in te zwemmen.

quote:
Ik geloof ook wel dat het vrije keuze is, maar met een verbod kunnen ze nog steeds op het strand komen en zich op andere manieren bedekken?
Maar kunnen ze niet echt deelnemen aan de waterpret, want gewone kleding is echt ongeschikt om in te zwemmen. Wordt te zwaar waardoor het gevaarlijk is in de zee, geeft pulletjes e.d. waardoor het het reinigingssysteem van zwembaden teveel belast.
pi_164769888
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:40 schreef Flow3r het volgende:

[..]

[..]

Gewoon zeggen dat je graag zwemt maar dat een boerkini van de dokter moet. Zonneallergie, huidkanker. Schurft. Weet ik veel.
pi_164769896
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:41 schreef Ulx het volgende:
Jongens jongens, rustig, erodome mag ook een mening hebben hoor. Niet zo testosteronbommerig doen. Dat doen we niet zo in ons landje.
Hmmzz, alhoewel jigzoz vaak met de kop tegen de mijne aanklapt zou ik hem niet willen betichten van een testosteronbom zijn. We zijn het gewoon grondig oneens op dit gebied, dat heeft niets met geslacht te maken.
pi_164769912
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:44 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee, als het goed is niet. Behalve bij PVV-figuren zie je dat eigenlijk niet zo heel vaak.
Oh? Ben jij dan een pvv-er? Nee toch?
pi_164769921
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:47 schreef erodome het volgende:

[..]

Oh? Ben jij dan een pvv-er? Nee toch?
Zeer verre van.
pi_164769940
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:47 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Zeer verre van.
Weet ik.... Vandaar de opmerking aangezien ook jij niet vies bent van denken voor mij.
pi_164769960
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Weet ik.... Vandaar de opmerking aangezien ook jij niet vies bent van denken voor mij.
Wijs maar aan. Waar vul ik in wat jij vindt?
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:51:13 #97
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_164770051
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:44 schreef erodome het volgende:
Maar kunnen ze niet echt deelnemen aan de waterpret, want gewone kleding is echt ongeschikt om in te zwemmen. Wordt te zwaar waardoor het gevaarlijk is in de zee, geeft pulletjes e.d. waardoor het het reinigingssysteem van zwembaden teveel belast.
Gat in de markt om jeans en shirts te ontwikkelen van badstof :o
pi_164770053
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:48 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Wijs maar aan. Waar vul ik in wat jij vindt?
quote:
k denk niet dat ik in staat ben om je het concept onderdrukking uit te leggen
quote:
Ik dacht eerst dat je houding voortkwam uit onwil of koppigheid. Maar ik begin in te zien dat je er echt niets van begrijpt en ik kan daar niet zoveel mee. Ja, een beetje grinniken om je grootspraak.
Alleen al op deze pagina dus.
pi_164770066
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Gat in de markt om jeans en shirts te ontwikkelen van badstof :o
Dat is dus al gedaan, vandaar de burkini.
Met een badstoffen hoofddoek erbij.
  maandag 22 augustus 2016 @ 20:52:18 #100
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_164770090
quote:
0s.gif Op maandag 22 augustus 2016 20:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is dus al gedaan, vandaar de burkini.
Met een badstoffen hoofddoek erbij.
Nee, want dat is een uiting van religie en dat is nu verboden

Als het er uit zou zien als een gewone spijkerbroek en shirt kan niemand ze iets maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')