quote:
Ik denk inderdaad wel dat 'we' een goede show kunnen neerzetten.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onze ceremonie zou zo genot zijn. Een hele waslijst aan artiesten en VOC-schepen dit dat
Ook wel mooi, Collosseum eens oppimpenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Rome was de andere stad maar die trekken zich terug trouwens wegens $$$
Opflikkeren, niet van MIJN BELASTINGCENTUHquote:
Probleem bij LA is dat het ook nog eens west coast is. East coast zou nog wel te doen zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:05 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Liever niet, wordt weer tig uur tijdsverschil.
Denk een fantastische show als je bedenkt dat alle staging (ook in rio) in NL merendeel bedacht word en het materiaal komt hier ook vandaanquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad wel dat 'we' een goede show kunnen neerzetten.
Veel sporters zijn daarom ook al weg.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:05 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ben je topsporter moet je voor straf hier zitten. Loser vlucht lijkt opeens zo erg niet meer
Melbourne, Brisbane of Vancouver lijkt me gaafquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:06 schreef Brammess het volgende:
Alleen Brisbane, Melbourne, Cassablanca en Vancouver zijn de concurrenten #NL2028 #NLGENOT
In 2010 en 2014 opnieuw in leidende posities in de heats op d'r bek gegaan volgens mijquote:
Zijn wel hele leuke steden ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Melbourne, Brisbane of Vancouver lijkt me gaaf
Hoop niet op die 3. Sydney is pas aan de beurt geweest en Vancouver ook. Zou GRAAG een OS in Zuid-Afrika zien overigens.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Melbourne, Brisbane of Vancouver lijkt me gaaf
2010 sowieso.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2010 en 2014 opnieuw in leidende posities in de heats op d'r bek gegaan volgens mij
Vancouver 2010 - 2028 zou minder verschil zijn dan Beijing 2008 - 2022quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoop niet op die 3. Sydney is pas aan de beurt geweest en Vancouver ook. Zou GRAAG een OS in Zuid-Afrika zien overigens.
Ik wilde zeggen dat ik dat oud vind, maar ik ben niet heel veel jonger danquote:
Die weet al lang niet weer op welke pagina hij gebleven is. Staat wat uit z'n nek te lullen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Szura het volgende:
Dit gaat echt van de hak op de tak.
Ik denk dat hij wat zinnen door elkaar heeft geschreven door z'n trillende hand.
ouwequote:
Mooiste is NL gewoon.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vancouver 2010 - 2028 zou minder verschil zijn dan Beijing 2008 - 2022
Jaaaa, nog meer lege tribunes!quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoop niet op die 3. Sydney is pas aan de beurt geweest en Vancouver ook. Zou GRAAG een OS in Zuid-Afrika zien overigens.
34 hier danquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat ik dat oud vind, maar ik ben niet heel veel jonger dan
Denk een stuk minder als in fucking Brasil. WK zat alles ook redelijk goed volquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:08 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Jaaaa, nog meer lege tribunes!
Daar lijkt het echt op ja. Zeker de Gert van 't Hof van Rio.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:08 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die weet al lang niet weer op welke pagina hij gebleven is. Staat wat uit z'n nek te lullen.
Lijkt me ook leuk hoor, alleen heb ik écht ernstig weinig zin in die eeuwige azijnzeikers die je dan continu gaat krijgenquote:
Azijnzeikers waarover?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk hoor, alleen heb ik écht ernstig weinig zin in die eeuwige azijnzeikers die je dan continu gaat krijgen![]()
28 jaar geleden tegen die tijdquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan zal echt veel 's avonds laat of 's nachts zijn, zeker de finales die op prime time uitgezonden worden. In 2018 en 2020 kun je in elk geval nog 's ochtends en 's middags kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probleem bij LA is dat het ook nog eens west coast is. East coast zou nog wel te doen zijn.
We worden al 3x genaaid met Azië, dus ik hoop toch echt op Europa.
70% van de Nederlanders moeten er mee eens zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt me ook leuk hoor, alleen heb ik écht ernstig weinig zin in die eeuwige azijnzeikers die je dan continu gaat krijgen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |