Ja, ons aller Gert zei dat.quote:
Oh ja, Agenda2020 ging pas in 2014 in werkingquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wikipedia zegt:
Omdat het volgens de regels van het IOC niet mogelijk is dat Olympische Spelen tegelijk in meerdere steden worden gehouden, weigerde het Japanse NOC de gezamenlijke kandidaatstelling. Hierop trok Nagasaki zich terug.[5] Vervolgens werd geopperd dat Tokio zich kandidaat zou stellen waarbij dan enkele onderdelen in die beide andere steden gehouden zouden kunnen worden.[6] Nadat in maart 2011 een grote zeebeving en als gevolg daarvan een tsunami en kernramp het land trof, besloot Tokio zich voor 2020 kandidaat te stellen om de Spelen te organiseren als een symbool voor het herstel.[7] Er is afgezien van het houden van onderdelen in Hiroshima en Nagasaki.
Als dat BMX stijl wordt vind ik het oke.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Skateboarden. Fucking skateboarden.
Dat ga ik zo hard volgen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, en dat zeg ik als honkballer. Zolang ze geen deal sluiten met de MLB gaat het niks worden.quote:
Is eigenlijk al bekend wat voor onderdelen dat zullen zijn?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee met jury dinges ala Tony Hawk dat spelquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als dat BMX stijl wordt vind ik het oke.
Heywoodu had wat fout, bal is vierkant.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ja, Agenda2020 ging pas in 2014 in werking
Over een parcours met heuvels etc?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heywoodu had wat fout, bal is vierkant.
Qua niveau bedoel jequote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, en dat zeg ik als honkballer. Zolang ze geen deal sluiten met de MLB gaat het niks worden.
Volgens mij niet, dat zal volgend jaar denk ik bepaald wordenquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Aguero het volgende:
[..]
Is eigenlijk al bekend wat voor onderdelen dat zullen zijn?
Dat wordt het dacht ik juist nietquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee jury sport met truukjes etcquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wordt het dacht ik juist niet
Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over een parcours met heuvels etc?
Ja. Want juist de World Baseball Challenge laat zien hoe tof het wel kan zijn.quote:
Als skateboarden maar geen jurysport wordt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)
Downhill snowboarden?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. Ala het enige leuke freestyle onderdeel bij het snowboarden/skiën (dat was ik vergeten als KUT sport bij de OWS, vooral de halfpipe vind ik gaar, downhill gaat nog)
Gaat het wel worden helaasquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Als het maar geen jurysport wordt.
Het onderdeel waar WE paralympisch kampioen op werden. Hoewel dat individueel was, maar toch.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |