I.p.v. verdrinkende steden krijg je dan virtuele filmpjes van stervende Afrikaanse kinderen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef heywoodu het volgende:
"Welkom op de Spelen van 2028 in Nederland. Mede mogelijk gemaakt door het afkappen van alle ontwikkelingshulp"
ik ga stukquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Van mijn uitkering blijf je af!
Marathonloper werd 90e, mannelijke judoka won zijn eerste ronde tegen een Indiër en de vrouwelijke judoka werd er door Linda Bolder uitgeknikkerdquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Amarantha het volgende:
Heeft vluchtelingenteam nog een medaille gewonnen eigenlijk?
Ik heb Sedoc het woord fenomeen vaker horen zeggen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:15 schreef aswesleep het volgende:
Het woord voor deze spelen was 'marvelous'. Goed dat we dat meekrijgen.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
I.p.v. verdrinkende steden krijg je dan virtuele filmpjes van stervende Afrikaanse kinderen.
Had hij Bach even moeten verwittigen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:16 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Ik heb Sedoc het woord fenomeen vaker horen zeggen.
Koch barst daarna in lachen uit en zegt: 'just kidding' met daarachter een rick roll filmpje.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:16 schreef Poepz0r het volgende:
Als hij nu zegt dat dit de beste spelen ooit zijn dan ga ik stuk hoor
je hebt een uitkeringquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:15 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Van mijn uitkering blijf je af!
Is dat het nieuwe: doe uit dat licht?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |