Dat is van niveau: 'blaif fan mun belastincentuh af.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gewoon stoppen met ontwikkelingshulp
Heb er weinig fiducie in. Zo'n expo-ding rond Rotterdam kreeg men al niet rond, financiële onderbouwing compleet afgeschoten door Economische Zaken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, ik vind dat er ook gewoon echt een gedegen financieel plaatje voor gemaakt moet worden. Maar ik kan niet tegen dat zeikerige dat helemaal niks een cent mag kosten![]()
Zet het goed en strak in elkaar en een economie kan er wat aan hebben. Dat dat een uitdaging is snap ik ook wel.
Mag niet van Sylvana Simonsquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Goede olympische gedachte om #NL2028 alvast mee te beginnen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
De eerste was net alweer gespotquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Denk dat dat wel meevalt over de zeikende mensen. Hoor nu ook weinig over de ''ontwikkelingshulp'' (ook van onze centen etc)
Bespaart elk jaar zo'n 5 miljard.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is van niveau: 'blaif fan mun belastincentuh af.
Moet naast het Ams CS georganiseerd worden, oh de chaosquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb er weinig fiducie in. Zo'n expo-ding rond Rotterdam kreeg men al niet rond, financiële onderbouwing compleet afgeschoten door Economische Zaken.
Economische Zaken schiet graag dingen af waar ze zelf geen profijt bij hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Heb er weinig fiducie in. Zo'n expo-ding rond Rotterdam kreeg men al niet rond, financiële onderbouwing compleet afgeschoten door Economische Zaken.
Jij bent een beetje dom.quote:
Gaaaaapquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Economische Zaken schiet graag dingen af waar ze zelf geen profijt bij hebbenZakjes van de ambtenaartjes moeten gevuld blijven
Uitkeringen dan, ook goed.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef heywoodu het volgende:
"Welkom op de Spelen van 2028 in Nederland. Mede mogelijk gemaakt door het afkappen van alle ontwikkelingshulp"
Ik val bijna in slaap. Minuten lang clichés braken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Redefine het volgende:
Volgens mij is dit vandaag het Wereldkampioenschap speeches geven. Wie kan er langer speechen.
Neequote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Amarantha het volgende:
Heeft vluchtelingenteam nog een medaille gewonnen eigenlijk?
Welkom in RIO, waar we eerst een grote "schoonmaak" gehouden hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef heywoodu het volgende:
"Welkom op de Spelen van 2028 in Nederland. Mede mogelijk gemaakt door het afkappen van alle ontwikkelingshulp"
Nee, geen top 10 gehaald ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Amarantha het volgende:
neequote:Op maandag 22 augustus 2016 03:14 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |