mag je zelf wetenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Als je de eerst draait hoor je de tweede niet meer of moet ik ook echt gaan luisteren?
Trustenquote:
Dramaqueen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga nog ff mijn Rio ritme afsluiten komende uren , als het maar niet te lang duurt...
Mwoah, op een enkele WTF na viel dat wel meequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, maar wel veel kunnen lopen zeiken op de NOS
De NOS heeft het best goed gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, maar wel veel kunnen lopen zeiken op de NOS
De streams zonder commentaar waren het best.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Ieder zn eigen mening.. Ze zijn begonnen
Ja dat klopt.. NL commentaar hoor ik liever niet...quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De streams zonder commentaar waren het best.
Die waterpolo coach die alles ook gedaan had was de meest irritante.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. NL commentaar hoor ik liever niet...
Die heb ik niet gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die waterpolo coach die alles ook gedaan had was de meest irritante.
Ja wat die daar deed is me nog steeds niet duidelijk..quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Edith is zo heerlijk dom dat je er nog wel om kan lachen.
Sidekick heet dat toch tegenwoordig zoiets?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat die daar deed is me nog steeds niet duidelijk..
Sidechickquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sidekick heet dat toch tegenwoordig zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |