mag je zelf wetenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Als je de eerst draait hoor je de tweede niet meer of moet ik ook echt gaan luisteren?
Trustenquote:
Dramaqueen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ik ga nog ff mijn Rio ritme afsluiten komende uren , als het maar niet te lang duurt...
Mwoah, op een enkele WTF na viel dat wel meequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, maar wel veel kunnen lopen zeiken op de NOS
De NOS heeft het best goed gedaan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Wees blij, maar wel veel kunnen lopen zeiken op de NOS
De streams zonder commentaar waren het best.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
Ieder zn eigen mening.. Ze zijn begonnen
Ja dat klopt.. NL commentaar hoor ik liever niet...quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De streams zonder commentaar waren het best.
Die waterpolo coach die alles ook gedaan had was de meest irritante.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat klopt.. NL commentaar hoor ik liever niet...
Die heb ik niet gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die waterpolo coach die alles ook gedaan had was de meest irritante.
Ja wat die daar deed is me nog steeds niet duidelijk..quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die Edith is zo heerlijk dom dat je er nog wel om kan lachen.
Sidekick heet dat toch tegenwoordig zoiets?quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat die daar deed is me nog steeds niet duidelijk..
Sidechickquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sidekick heet dat toch tegenwoordig zoiets?
Moet het van mijn snelheid hebben en die neemt wel af nu ik 60 nader.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs ik denk van dr te verliezen mocht ze een partijtje willen stoeien
Ik gooi dan meer mn gewicht in de strijd... @Want snel ben ik ook niet meerquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Moet het van mijn snelheid hebben en die neemt wel af nu ik 60 nader.
Knal jou nog wel plat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik gooi dan meer mn gewicht in de strijd... @Want snel ben ik ook niet meer
Was figuurlijk sjoef.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:28 schreef chufi het volgende:
Maar platknallen gebeurt hier in de buurt wel vaker dus ik schrok even
Jij bent gewoon goeie gozer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
OK... Ja gezien je verleden weet je maar nooit.....
Doe mn best.. Ben overgeschakeld naar BBC, want die hebben standaard Dolby geluidquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kijk niet nu, doe jij het live verslag?
Wanneer er Braziliaanse mokkels in beeld komen, moet je ff waarschuwenquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe mn best.. Ben overgeschakeld naar BBC, want die hebben standaard Dolby geluid
Die zijn al overal natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2016 01:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer er Braziliaanse mokkels in beeld komen, moet je ff waarschuwen
Doen ze hun roots?quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:10 schreef chufi het volgende:
Nu weer dans met indianen en allerlei dingen van vroeger
Het is een fake land, mijn broer had Braziliaanse vrouw en 2 voetbaltalenten nu.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Juist, maar de meeste Brasilianen komen ergens anders vandaan natuurlijk
Ja wat schiet je er mee op.. Mogelijk nog meer kinderen en een hoop extra kosten en onbegrip ...quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms twijfel ik weleens, zal ik 55 jarige muts inruilen voor veel jongere? Kan het zo maar ben teveel aan d'r gehecht denk ik.
En samen opa en oma is ook wel tof.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja wat schiet je er mee op.. Mogelijk nog meer kinderen en een hoop extra kosten en onbegrip ...
Ja toch... Ik krijg er steeds meer begrip voorquote:Op maandag 22 augustus 2016 02:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En samen opa en oma is ook wel tof.
Ja dat zeker.. Die hebben vaker met dat bijltje gehakt ..quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die Japanners regelen dat tot in perfectie en zijn ook veel beter publiek.
Mijn muts heeft Japans zoontje onder haar hoede nu die paardenvak moet gaan leren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zeker.. Die hebben vaker met dat bijltje gehakt ..
Maar net te jong voor 2020? Of haalt ie dat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts heeft Japans zoontje onder haar hoede nu die paardenvak moet gaan leren.
Hij doet het best aardig voor een beginner.
Alles wat er bij komt kijken en dat is best veel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:09 schreef chufi het volgende:
Paardenvak is dat dan de verzorging of het rijden?
Dat geloof ik best.. Hoe oud is dat zoontje ?quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Alles wat er bij komt kijken en dat is best veel.
Ok dus hij moet een topruiter worden die bij Muts in opleiding isquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het is in principe een teamsport. Paard en ruiter moet passen.
Paard van Diederik komt er ook vandaan, zijn beide nog jong en geen idee wat er inzit over 4 jaar als knol nog niet verkocht is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok dus hij moet een topruiter worden die bij Muts in opleiding is
Boeien als het de tegenstander isquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Paard van Diederik komt er ook vandaan, zijn beide nog jong en geen idee wat er inzit over 4 jaar als knol nog niet verkocht is.
Mijn mening is dat paard net wat tekort komt voor de top.
Komt veel bij kijken , zelf waren we ook vaak 2e op wedstrijden en keuringen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeien als het de tegenstander isOf is dat weer iets te kort door de bocht.. OK Muts wil natuurlijk dr werk goed doen.. Maar is ook afhankelijk van het materiaal toch?
Binnenkort weer veulenveiling.quote:Op maandag 22 augustus 2016 03:32 schreef chufi het volgende:
Ik snap het Piet.. Het is een symbiose tussen ruiter en paard en nog meer
We weten het inmiddelsquote:Op maandag 22 augustus 2016 03:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Binnenkort weer veulenveiling.
Later een keer , nu even niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |