Ze heeft gelukkig niet zo'n vieze plakpony als die Belgin van vorige week.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:46 schreef DO2 het volgende:
Werkelijk? Mijn balletjes kruipen juist kermend naar n hoekje.
Het zijn ook net mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:49 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik vind haar -tot nu toe- vooral erg menselijk als wetenschapper/hoogleraar.
Ik ken ze ook gewoon in het dagelijks leven. Daar zijn ze doorgaans vrij menselijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze vaker anders aan tafel gezien.
Dit is live tv.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken ze ook gewoon in het dagelijks leven. Daar zijn ze doorgaans vrij menselijk.
Ik dacht dat we een dag uit het leven van zouden zien. Vind dit ook een beetje half werk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef livelink het volgende:
Wat irritant om naar niks te kijken. Maak er dan een radiodocumentaire van.
naar random knakker die in camera kijkt terwijl er blijkbaar van alles met oudere man gebeurt op geluid te oordelenquote:
Ja die zit hardstikke door te lekken nu..net als de bejaarden die ze behandelt.quote:
Zenuwen? Het lijkt me sowieso een nerveus typetje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef Nadinarama het volgende:
Waarom lacht ze heel de tijd? Ik vind het helemaal niet grappig.
Dat ademhalen is wel opvallend hoor. En ben niet iemand die daar op let.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef golfer het volgende:
Inhoudelijk is het allemaal nog niet veel aangezien het commentaar weer eens over haar uiterlijk en manier van ademhalen gaat.
Mij in elk geval niet!quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Interessante vraag: help je de mensheid door m een leven van 1000 jaar te geven?
Ja, ik word er zelf ook zenuwachtig van.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:06 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Zenuwen? Het lijkt me sowieso een nerveus typetje.
En vooral, wie zou zich als proefpersoon voor zo'n verjongingstechniek willen lenen? Terwijl verder iedereen om je heen wel wegvalt.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
Interessante vraag: help je de mensheid door m een leven van 1000 jaar te geven?
Ik zie meteen allerlei praktische bezwaren. Belangrijkste: kwaliteit van leven. Deze aarde en samenleving is op geen enkele manier ingericht op een leven van 1000 jaar. Voedseltekort, uitstoot, mega overspannen arbeidsmarkt door een overschot aan aanbod etc.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:10 schreef livelink het volgende:
[..]
En vooral, wie zou zich als proefpersoon voor zo'n verjongingstechniek willen lenen? Terwijl verder iedereen om je heen wel wegvalt.
Ja, dat heeft ze net best helder uitgelegd.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef golfer het volgende:
Ouderdom is in haar ogen dus een ziekte?
Niet ouderdom overigens, maar veroudering.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef golfer het volgende:
Jawohl.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef golfer het volgende:
Het is niet te overzien. Dat zien we nu al eigenlijk met de pensioenleeftijd-discussie. Mensen worden ouder en moeten dus langer doorwerken, terwijl er niet voldoende werk is voor iedereen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie meteen allerlei praktische bezwaren. Belangrijkste: kwaliteit van leven. Deze aarde en samenleving is op geen enkele manier ingericht op een leven van 1000 jaar. Voedseltekort, uitstoot, mega overspannen arbeidsmarkt door een overschot aan aanbod etc.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef speknek het volgende:
Toch altijd mooi, met een Duits accent praten over experimenten op mensen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:19 schreef speknek het volgende:
Toch altijd mooi, met een Duits accent praten over experimenten op mensen.
quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:28 schreef Reya het volgende:
Mooi dat de interviewer ook vol op de Mengele-kaart inzet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |