Ze heeft gelukkig niet zo'n vieze plakpony als die Belgin van vorige week.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:46 schreef DO2 het volgende:
Werkelijk? Mijn balletjes kruipen juist kermend naar n hoekje.
Het zijn ook net mensen.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:49 schreef PlutoxMoon het volgende:
Ik vind haar -tot nu toe- vooral erg menselijk als wetenschapper/hoogleraar.
Ik ken ze ook gewoon in het dagelijks leven. Daar zijn ze doorgaans vrij menselijk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:51 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]![]()
Ik heb ze vaker anders aan tafel gezien.
Dit is live tv.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ken ze ook gewoon in het dagelijks leven. Daar zijn ze doorgaans vrij menselijk.
Ik dacht dat we een dag uit het leven van zouden zien. Vind dit ook een beetje half werk.quote:Op zondag 28 augustus 2016 20:55 schreef livelink het volgende:
Wat irritant om naar niks te kijken. Maak er dan een radiodocumentaire van.
naar random knakker die in camera kijkt terwijl er blijkbaar van alles met oudere man gebeurt op geluid te oordelenquote:
Ja die zit hardstikke door te lekken nu..net als de bejaarden die ze behandelt.quote:
Zenuwen? Het lijkt me sowieso een nerveus typetje.quote:Op zondag 28 augustus 2016 21:05 schreef Nadinarama het volgende:
Waarom lacht ze heel de tijd? Ik vind het helemaal niet grappig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |