quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een erg leuke uitzending en ik heb me vermaakt, maar ik ga nu wel afhaken. Bedankt Piet. En aan alle wakkeren: alvast welterusten
De mzzls en tot volgende keer weer.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:18 schreef Elfletterig het volgende:
Het is een erg leuke uitzending en ik heb me vermaakt, maar ik ga nu wel afhaken. Bedankt Piet. En aan alle wakkeren: alvast welterusten
Ahhh goede overgang, dit!quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En ik draai het naar de Reggae tunes
Radio aanhouden en je gaat heerlijk slapen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 02:44 schreef ToT het volgende:
Alleen denk ik toch dat ik wel naar bed moet.Hee thx voor de tunes man!
Moet ff zoeken soms.quote:Op maandag 22 augustus 2016 05:53 schreef ToT het volgende:
Tssss, nog wel wakker, maar geen tunes meer op de radio?
Ow jee, was ik schuld?quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik heb ook alleen maar naar het plafond liggen staren.
Ik ga gewoon pas slapen wanneer het licht wordt, eerder lig ik toch onrustig wat half wakker te draaien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!Neuh!
Geen idee waardoor het komt. Eergisteren had ik het ook al.
Haha!quote:Op maandag 22 augustus 2016 06:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon pas slapen wanneer het licht wordt, eerder lig ik toch onrustig wat half wakker te draaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |