Worden gewoon derde.quote:
Dat verklaart een hele hoopquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat moest 'weer' in plaats van 'waar' zijn, mijn excuses
6, tegen United en Fener thuisquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Dit Feyenoord gaat met 0 punten waar Europa uit
Met "wat ik hier zeg" bedoel ik VBL.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dus je zit eigenlijk in de bijstand zonder partner en rijp voor de GGZ-instelling
Dat verklaart een hoop
Dit boeit echt helemaal niemand, ga elkaar lekker DMen ofzoquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met "wat ik hier zeg" bedoel ik VBL.
En nee, niet zonder partner en niet rijp voor de GGZ. Moet ik mijn secundaire AV ook nog even droppen? Leasebak, iPhone + abo van de zaak, en een onbeperkte bonusregeling. Kusje
Zozo, doe maar duur hoorquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:01 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Met "wat ik hier zeg" bedoel ik VBL.
En nee, niet zonder partner en niet rijp voor de GGZ. Moet ik mijn secundaire AV ook nog even droppen? Leasebak, iPhone + abo van de zaak, en een onbeperkte bonusregeling. Kusje
Wat heeft ajax er nou weer mee te maken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, elke punt is er één meer dan ik verwacht dat Ajax gaat halen.
Wat heeft Ajax met mijn post te maken?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, elke punt is er één meer dan ik verwacht dat Ajax gaat halen.
Maar dat wil ik nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit boeit echt helemaal niemand, ga elkaar lekker DMen ofzo
Punten NL ploeg in EL, leek me vrij duidelijk...quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat heeft ajax er nou weer mee te maken?
Gewoon niet zo op elkaar lopen zeiken dan, iedereen gelukkig.quote:
Nou vooruit, omdat jij het vraagtquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 20:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon niet zo op elkaar lopen zeiken dan, iedereen gelukkig.
Behalve ik, want ik zie er zo nog wel een aan de verkeerde kant in vliegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |