Kan je de vele legen plekken uitleggen Sunri5equote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Dit was toch wel een duidelijke terugspeelbal. De keeper heeft alle tijd om de bal met de voet weg te werken.
Daar zit niemand, duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kan je de vele legen plekken uitleggen Sunri5e
Nou veel, veel, wat is veel. In de ArenA noemen ze dit drukquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:51 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kan je de vele legen plekken uitleggen Sunri5e
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou veel, veel, wat is veel. In de ArenA noemen ze dit druk uitverkocht
Je mag me toch even uitleggen hoe het komt dat jouw salaris/iq-ratio zo hoog isquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:50 schreef Sunri5e het volgende:
Dit was toch wel een duidelijke terugspeelbal. De keeper heeft alle tijd om de bal met de voet weg te werken.
Omdat je niet alles wat hier op een forum geroepen wordt serieus moet nemen. Of dacht je werkelijk dat ik alles wat ik hier zeg ook meen? Mag toch hopen van niet?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag me toch even uitleggen hoe het komt dat jouw salaris/iq-ratio zo hoog is
Ah, dus je zit eigenlijk in de bijstand zonder partner en rijp voor de GGZ-instellingquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Omdat je niet alles wat hier op een forum geroepen wordt serieus moet nemen. Of dacht je werkelijk dat ik alles wat ik hier zeg ook meen? Mag toch hopen van niet?
Een typische FOK!er dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah, dus je zit eigenlijk in de bijstand zonder partner en rijp voor de GGZ-instelling
Dat verklaart een hoop
Gelukkig zijn er ook wel degelijk kwaliteitsusers te vindenquote:
in VBL nog geen enkele tegengekomenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er ook wel degelijk kwaliteitsusers te vinden
Deze zin loopt niet helemaal lekkerquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Dit Feyenoord gaat met 0 punten waar Europa uit
Welnee.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:58 schreef timmmmm het volgende:
Dit Feyenoord gaat met 0 punten waar Europa uit
Er zijn er meer dan genoeg, gelukkigquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
in VBL nog geen enkele tegengekomen
Dat moest 'weer' in plaats van 'waar' zijn, mijn excusesquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Deze zin loopt niet helemaal lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |