Nouja vooruitstrevend. Ik kijk voetbal uiteindelijk omdat ik het leuk vind om naar te kijken. Dat vond ik vorig jaar absoluut niet, en dat heeft niks te maken met dat ze geen kampioen werdenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax nog steeds denkt dat ze vooruitstrevend zijn/moeten zijn. Dus dan gaat men morren als het niet sprankelend is. Vanaf nu altijd dus.
Ook dat geschreeuw dat ze liever aanvallend voetbal willen en vermaakt worden dan titels.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax nog steeds denkt dat ze vooruitstrevend zijn/moeten zijn. Dus dan gaat men morren als het niet sprankelend is. Vanaf nu altijd dus.
Zijn prestaties zijn knap, maar wat je je herinnert is een oersaai kutseizoen vol zaadwedstrijden en aan het eind geen prijs. Dat kun je knap noemen, relatief gezien, maar het is ook vervelend.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:12 schreef hafcfan het volgende:
Nou kun je met dit elftal ook helemaal niets trouwens. Daarom heb ik die Frank haat nooit zo gesnapt. Dat hij vorig jaar zowat kampioen werd is waanzinnig. Echt heel armoedig elftal.
Ligt meer aan de samenstelling van die kut selectie dan aan Frank. Kijk maar wat er gebeurd als je wil aanvallenquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zijn prestaties zijn knap, maar wat je je herinnert is een oersaai kutseizoen vol zaadwedstrijden en aan het eind geen prijs. Dat kun je knap noemen, relatief gezien, maar het is ook vervelend.
Wilt aanvallen? Eerste schot op doel ergens in de 70e minuut volgens mij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ligt meer aan de samenstelling van die kut selectie dan aan Frank. Kijk maar wat er gebeurd als je wil aanvallen4-1 eraf bij Rostov. Frank had tenminste achterin nog op orde.
Schuld van Frank johquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:20 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Wilt aanvallen? Eerste schot op doel ergens in de 70e minuut volgens mij.
Go Ahead - Ajaxquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:23 schreef Coco98 het volgende:
Naar welke wedstrijd kijken jullie uit?
United - Feyenoord.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:23 schreef Coco98 het volgende:
Anti-depresivaquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:27 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel of ik nog even snel naar de supermarkt ga om wat te halen jongons.
struggles
Ik zie hier het veld van Heerenveen - PEC.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:23 schreef Coco98 het volgende:
Luigi "Pirlo" Bruins en Ryan "Pogba" Koolwijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:36 schreef Typisch het volgende:
Bang zijn voor het middenveld, want die hebben ervaring terwijl daar tegenover Kuyt en El Ahmadi staan. Oke Hugo.
Ik verwacht een baggerwedstrijd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik zie hier het veld van Heerenveen - PEC.
Als dat ff zou kunnen, gaarnequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 19:45 schreef timmmmm het volgende:
Op naar 12 uit 4 en weer de nul houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |