SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
HAHA FIPOOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Chickie toegevoegdOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik wil je best in de OP gooien maar ik kan niet rijmen en dichtenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Je zal zo maar aangekeken worden in de trein, boooooooohquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Mag ze wel even de ramen wassen kan de mazieniis tenminste weer wat zienquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Je zal zo maar aangekeken worden in de trein, boooooooohIk zwaai naar dieren.![]()
Renwan kan niet rijmen en ook niet dichten, vandaar smeert hij rozevla op al jullie gezichten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wil je best in de OP gooien maar ik kan niet rijmen en dichten
Makkie kinder kakkieDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Hihi kakkiequote:Op zondag 21 augustus 2016 16:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Renwan kan niet rijmen en ook niet dichten, vandaar smeert hij rozevla op al jullie gezichten.
Makkie kinder kakkie
Welkom vader renwan ^O^
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10quote:
Welkom vader renwan ^O^
Kun je beter onder de douche poepen !!quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10Ik zwaai naar dieren.![]()
Van de week al het doucheputje schoongemaakt, begin niet opnieuw jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je beter onder de douche poepen !!
Welkom vader renwan ^O^
ALs die lekker zompig is glijdt die der zo doorquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Van de week al het doucheputje schoongemaakt, begin niet opnieuw jaIk zwaai naar dieren.![]()
Zometeen een paar flinke spareribs naar binnen werken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10
Morgen extra veel poep dus
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Waarom heb je je naam veranderd? Ik raakte in de warquote:
Welkom vader renwan ^O^
Sorryquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam veranderd? Ik raakte in de war![]()
Vond het echt een kutnaam
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vond het echt een kutnaam![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Nee renwan bekt lekkerquote:
Welkom vader renwan ^O^
Maar ik vond de naam ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zoquote:
Nou ik had er geen moeite mee!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maar ik vond ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zoOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Pinman bekt wel lekkerder als wheeljack.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maar ik vond de naam ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zo
Gister was een kut dag om te schijten, kwam geen solide bolus uit. Kleine geiten keutels in kleine hoeveelheid
Nu blijf ik net zo lang zitten tot alles eruit is, voel me beroerd
EN zit je er nog ?quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:24 schreef Rozevla het volgende:
Gister was een kut dag om te schijten, kwam geen solide bolus uit. Kleine geiten keutels in kleine hoeveelheid
Nu blijf ik net zo lang zitten tot alles eruit is, voel me beroerdIk zwaai naar dieren.![]()
Die zit gewoon keihard aan de zuip op de plee, zoals het hoortquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit gewoon keihard aan de zuip op de plee, zoals het hoort
Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb nummertje 3 net opengetrokken en daar houd ik het maar bij voor deze nacht. Morgen weer vroeg mijn nest uit. Morgen wel weer even naar de kroeg dus dan haal ik het wel in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:48 schreef Geerd het volgende:
[..]En jij trek je er nog een paar los?
nicequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nummertje 3 net opengetrokken en daar houd ik het maar bij voor deze nacht. Morgen weer vroeg mijn nest uit. Morgen wel weer even naar de kroeg dus dan haal ik het wel in.Ik zwaai naar dieren.![]()
Is de WA nog een beetje levendig?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vakantie tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de WA nog een beetje levendig?Ik zwaai naar dieren.![]()
Wil je terug?quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de WA nog een beetje levendig?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Jajaquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hallo vriendjes en vriendinnetjes!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Las nu pas je signature, moest lachen 8/10quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ikke nietquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ben ff paar dagen op Notting Hill Carnival en al 3 dagen niet nuchter. Morgen met de trein weer terug.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Werken vanmiddag, maar woensdag en donderdag vrij dus ....![]()
bohquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ff paar dagen op Notting Hill Carnival en al 3 dagen niet nuchter. Morgen met de trein weer terug.Ik zwaai naar dieren.![]()
Ikl las ff wat andersquote:Op dinsdag 30 augustus 2016 01:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
6 uur in de trein komt wel goed uit, heb stijve kuiten nu.
PiemelOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Hallo Pinman!quote:
Welkom vader renwan ^O^
Ik verveel me, jajaOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ook nergens zin in?quote:
Welkom vader renwan ^O^
Zit wat muziek te luisteren en te FOK!kenquote:
Heb net nog transformers gekeken
Je verwacht het nietquote:Op zondag 4 september 2016 21:28 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Zit wat muziek te luisteren en te FOK!ken
Heb net nog transformers gekeken
30 Games op Steam, nergens zin in, dan maar kansloos FOK!ken en random internetten
Welkom vader renwan ^O^
Heb ik ook wel eens. Je heb niks te doen, maar je hebt ook geen zin in games of films/series.Moeten zij weten![]()
Klopt ik altijd bij de buur aan voor een beurtquote:Op zondag 4 september 2016 22:18 schreef H0D3NPYL het volgende:
Heb ik ook wel eens. Je heb niks te doen, maar je hebt ook geen zin in games of films/series.
Heb je een lekkere buurmeid?quote:Op zondag 4 september 2016 22:20 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt ik altijd bij de buur aan voor een beurtMoeten zij weten![]()
Enkelequote:Op zondag 4 september 2016 22:25 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Jammur! Geen leuke dames op jouw werk?Ik zwaai naar dieren.![]()
Zeg dat je geen kaartje hebt maar wel 35cmquote:Op zondag 4 september 2016 22:29 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ik zie soms wel leuke conductrices lopenIk zwaai naar dieren.![]()
Boh, ene T uit A.quote:Op zondag 4 september 2016 22:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zeg dat je geen kaartje hebt maar wel 35cmPay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Wie is datquote:Op zondag 4 september 2016 22:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik ging vrijdag in Amsterdam zuipen, kwam ik hem tegen
[ afbeelding ]
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
Toen ik even snel keek dacht ik Robert Jensen. Na langer dan een halve seconde kijken kwam ik erachter dat het iemand anders wasquote:
Welkom vader renwan ^O^
Oh wacht ik zie het al, is dat niet Vledder uit Baantjer?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik ben zo trots op de achtergrond van mijn bureaublad dat ik deze graag even kansloos wil delen
Welkom vader renwan ^O^
.........quote:Op maandag 5 september 2016 05:19 schreef Pochamapan het volgende:
ik own jullie allemaal met mijn level 110 retri paladin kom maar op 1v1 stormwind bank noobs
Welkom vader renwan ^O^
Jongequote:Op maandag 5 september 2016 02:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Toen ik even snel keek dacht ik Robert Jensen. Na langer dan een halve seconde kijken kwam ik erachter dat het iemand anders was
Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
WIE IS HET NOUquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Iemand nog een biertje voor ik de tap dicht gooi
Weten jullie dit? Kost het extra als je naar een buitenlands nummer whatsappt, die wel in Nederland is?Moeten zij weten![]()
Not sure if troll or notquote:Op dinsdag 6 september 2016 10:41 schreef H0D3NPYL het volgende:
Weten jullie dit? Kost het extra als je naar een buitenlands nummer whatsappt, die wel in Nederland is?
Zolang je 3g of 4g verbinding binnen je abonnement valt of je op wifi zit kost het niets extra!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mooi!quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang je 3g of 4g verbinding binnen je abonnement valt of je op wifi zit kost het niets extra!
Overigens is de wifi antenne van mijn mobiel kapotNodig tijd voor een nieuwe mobiel
Moeten zij weten![]()
Heb je wel weer een stap telefoonquote:Op dinsdag 6 september 2016 12:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mooi!
Overigens is de wifi antenne van mijn mobiel kapotNodig tijd voor een nieuwe mobiel
Dat wel jaquote:Op dinsdag 6 september 2016 13:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je wel weer een stap telefoon
Moeten zij weten![]()
quote:![]()
Jij bent er vroeg bij vandaag
Antenne?quote:Op dinsdag 6 september 2016 12:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Mooi!
Begint weer gezellig druk te worden. Moet ik de tweede tap dan eindelijk weer eens afstoffen?
Wie weetquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Begint weer gezellig druk te worden. Moet ik de tweede tap dan eindelijk weer eens afstoffen?Ik zwaai naar dieren.![]()
Homoaids vieze keelpijn geen pils. Kutzooi. Snel beter worden! Ik erger me kapot eraan.quote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Begint weer gezellig druk te worden. Moet ik de tweede tap dan eindelijk weer eens afstoffen?![]()
Doe maarquote:Op dinsdag 6 september 2016 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
Begint weer gezellig druk te worden. Moet ik de tweede tap dan eindelijk weer eens afstoffen?![]()
Wat zit er in?If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Ach joh, beetje honing rum kan wonderen doen!quote:Op dinsdag 6 september 2016 20:17 schreef Argo het volgende:
[..]
Homoaids vieze keelpijn geen pils. Kutzooi. Snel beter worden! Ik erger me kapot eraan.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een rondje van het huis voor deze bazen actiequote:Op dinsdag 6 september 2016 20:57 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Eeuwige roem in een video van Pieter
Vermeld worden in een video van Neerlands beste fijnproever. Als je leven dan nog niet compleet is, dan weet ik het ook nietquote:Op dinsdag 6 september 2016 20:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een rondje van het huis voor deze bazen actie
Als door deze man genoemd word, dan weet je gewoon dat je een baas bentquote:Op dinsdag 6 september 2016 21:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Vermeld worden in een video van Neerlands beste fijnproever. Als je leven dan nog niet compleet is, dan weet ik het ook niet
Jaja wekker om 04:00, dienst begint om 05:21, zware HCleeft
Welkom vader renwan ^O^
Nog voor de wekker wakker dus!quote:Op woensdag 7 september 2016 03:47 schreef renwan het volgende:
Jaja wekker om 04:00, dienst begint om 05:21, zware HCleeftMoeten zij weten![]()
Jazeker! Dat ik met mijn avondritme alsnog 6,5 uur geslapen had vond ik al een heel wonderquote:
Morgen weer vroeg, 06:07. Wel iets normaler en mooi rond 12 uur klaar, mooi geregeld al zeg ik het zelf
Welkom vader renwan ^O^
Wel weer een behoorlijk harde topic kill
Tijd voor bier dan maar weer?quote:Op vrijdag 9 september 2016 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
Wel weer een behoorlijk harde topic kill![]()
Halve liter dan maar meteen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een vaasje voor Piet, komt eraanquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De zon schijnt nog, gaat te hard dan.
Heb laatst 2 van deze gratis gekregen bij kroeg die ermee stopte.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vaasje voor Piet, komt eraan![]()
![]()
In de kelder word speciaal kracht bier gebrouwen op iedere derde maandag van de maand dat gepatenteerd is door Café Geerd, dus helaas hebben we geen Fax 10% liggen.quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:26 schreef noodgang het volgende:
[..]
Laten we dat maar doen! Of meteen maar een literblik faxe 10 opentrekken nu we er toch zijn?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nice!quote:Op vrijdag 9 september 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb laatst 2 van deze gratis gekregen bij kroeg die ermee stopte.
[ afbeelding ]
Zulke glazen missen helaas nog in mijn collectie
Ik heb die ook 1, kwak bierquote:Op vrijdag 9 september 2016 19:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb laatst 2 van deze gratis gekregen bij kroeg die ermee stopte.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hey HC, waarom is het belachelijk druk in de trein tussen utrecht en nijmegen op dit tijdstip?quote:Op woensdag 7 september 2016 13:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Jazeker! Dat ik met mijn avondritme alsnog 6,5 uur geslapen had vond ik al een heel wonder
Morgen weer vroeg, 06:07. Wel iets normaler en mooi rond 12 uur klaar, mooi geregeld al zeg ik het zelf![]()
![]()
Vrijdagavond hequote:Op zaterdag 10 september 2016 00:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hey HC, waarom is het belachelijk druk in de trein tussen utrecht en nijmegen op dit tijdstip?
Welkom vader renwan ^O^
Overigens is Nijmegen meer afdeling Geerd, ik kom daar vrijwel nooitOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Naar huis of op stap gaan denk ik? Geen idee, zoals ik al zei is dat meer afdeling Geerdquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat moeten al die mensen op een vrijdagavond in de trein?
Welkom vader renwan ^O^
Uitgaan natuurlijkquote:Op zaterdag 10 september 2016 11:08 schreef noodgang het volgende:
[..]
Wat moeten al die mensen op een vrijdagavond in de trein?
Moeten zij weten![]()
Ik gooi er hier ook nog maar eentje los, heb wel genoeg gedaan voor vandaag
quote:Op zaterdag 10 september 2016 19:05 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Proost!
(is er geen bier emoticon meer? )
Zo, weer iemand geholpen vandaagquote:
Thanksquote:Op zaterdag 10 september 2016 20:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo, weer iemand geholpen vandaag
Moeten zij weten![]()
Geen dank. Bazen zijn er om elkaar te helpenquote:
Ik drink geen bier. Soms 0.0 Radlerquote:
quote:Op donderdag 15 september 2016 22:15 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik drink geen bier. Soms 0.0 Radler
Moeten zij weten![]()
Vind het niet zo lekkerquote:Op donderdag 15 september 2016 22:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Wat is de reden dat je geen bier drinkt?If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Zaterdag komt een film op RTL 5 om 20:00If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Klinkt als een goede film.quote:Op donderdag 15 september 2016 22:22 schreef Wheeljack het volgende:
Zaterdag komt een film op RTL 5 om 20:00Pay close attention or else you'll miss what's happening![]()
Oh ja vergeten te zeggen welke filmquote:Op donderdag 15 september 2016 23:13 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Klinkt als een goede film.
Transformers: Age of Extinction
Renwan
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 00:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
Over die rare auto's die robots worden? Dat kan toch nooit?
watquote:Op zondag 18 september 2016 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het zijn net Powerrangers! Al zijn dat ook wel helden!
Ja ik weet wat Power Rangers is maar ik snap de connectie niet met Transformers.quote:If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
quote:Op zondag 18 september 2016 00:42 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ja ik weet wat Power Rangers is maar ik snap de connectie niet met Transformers.![]()
![]()
Never let your gard down man man man helemaal geen defensie zo.quote:
dikke linker vol op die kaakIk zwaai naar dieren.![]()
Was weer matig vandaag. Op een leuke eindfase na was er weinig aanquote:
Gelukkig heeft renwan wel nog een leuke namiddag gehad.quote:
Ik zou zeggen: ga het een keer kijkenquote:If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Nehhquote:Op zondag 18 september 2016 20:45 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: ga het een keer kijkenMoeten zij weten![]()
Pohh, wat een lekker pilsje. Een drieënzestig twintig.Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier![]()
Hallo, GeerdSC reünie vanavond! Ik sta weer eens ouderwets achter de tap!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Is het heus? Toch niet in dat haagse tokkiehostel?quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:58 schreef renwan het volgende:
Hallo, GeerdSC reünie vanavond! Ik sta weer eens ouderwets achter de tap!
Mooie dag vandaag.
WHut????????quote:Op dinsdag 20 september 2016 22:58 schreef renwan het volgende:
Hallo, GeerdSC reünie vanavond! Ik sta weer eens ouderwets achter de tap!Ik zwaai naar dieren.![]()
In Café Geerd man! Simpelequote:Op dinsdag 20 september 2016 22:58 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Is het heus? Toch niet in dat haagse tokkiehostel?Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Dat kan ik toch niet ruikenquote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook ff je weet nooit met die gekke westlandersMooie dag vandaag.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik twijfelde ook ff je weet nooit met die gekke westlandersOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Iemand een lekkere mix voor mij? Geen lamme Frans a.k.a. kutmuziek, danku!Mooie dag vandaag.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:01 schreef M4rc0 het volgende:
Iemand een lekkere mix voor mij? Geen lamme Frans a.k.a. kutmuziek, danku!
Welkom vader renwan ^O^
Ja ja, lekker hoor Reen!quote:Mooie dag vandaag.
quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:01 schreef M4rc0 het volgende:
Iemand een lekkere mix voor mij? Geen lamme Frans a.k.a. kutmuziek, danku!Bespeur ik sarcasme?quote:
Welkom vader renwan ^O^
Nee, had wel trek in een lekker hardstyledeuntjequote:
Mooie dag vandaag.
Sow Geerd!quote:
Luister je vast zelf niet, ofwel
Mooie dag vandaag.
Ik vind die X-qlusive Holland deuntjes sowieso wel geinigquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:03 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nee, had wel trek in een lekker hardstyledeuntje
Welkom vader renwan ^O^
Ja mooi, wel eens geluisterd jaquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik vind die X-qlusive Holland deuntjes sowieso wel geinig
Mooie dag vandaag.
Ik schijt wel ergens in de bossies!quote:
Mooie dag vandaag.
Niet omdat het moet, maar omdat het moet maar.Mooie dag vandaag.
Welkom vader renwan ^O^
Welkom vader renwan ^O^
IK wel gek!!quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:04 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Sow Geerd!
Luister je vast zelf niet, ofwelIk zwaai naar dieren.![]()
We zijn er tochquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
WANNEER, gaat dit topic gvd nou weer lopennnnn
Welkom vader renwan ^O^
VANAVONDquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
WANNEER, gaat dit topic gvd nou weer lopennnnnMooie dag vandaag.
BRADDIE !!! Wanneer nieuwe vlogs ?quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:16 schreef Mister-Bradge het volgende:
WANNEER, gaat dit topic gvd nou weer lopennnnnIk zwaai naar dieren.![]()
https://www.youtube.com/channel/UC7IUkSJjqoOFbugg3XJ0fgAquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
BRADDIE !!! Wanneer nieuwe vlogs ?
Dit is de nieuwste.
[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2016 23:18:56 ]![]()
Das wel een korte zegquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC7IUkSJjqoOFbugg3XJ0fgA
Dit is de nieuwste.
Mooie dag vandaag.
Wat is het probleem kort filmpje !!quote:Op dinsdag 20 september 2016 23:18 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/channel/UC7IUkSJjqoOFbugg3XJ0fgA
Dit is de nieuwste.Ik zwaai naar dieren.![]()
Die laatste, wtfquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
En ik mag ook deze:
Deze:
En deze:
Niet vergeten![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Aanwezig!quote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ja die laatste deed ik voor die eckte FOK!kers.quote:
Ze doen hier namelijk nogal moeilijk over mijn overgewicht en het feit dat ik veel eet, dus dan maar een Tosti vlog in het slechte engels![]()
![]()
Kan veel zijn, in zo een kort filmpje niet te horen, kunnen ook dequote:Op dinsdag 20 september 2016 23:22 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het probleem is dat geklap wat je hoort zodra ik die drempel oprij.
Maar eh, deze is dan wel beter:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homokinetische_koppeling
zijnIk zwaai naar dieren.![]()
Oke, dit is wel semi-grappigquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
En ik mag ook deze:
Deze:
En deze:
Niet vergeten![]()
Maar die tosti is niet zo goed voor de lijn heh.Mooie dag vandaag.
wel bruin brood dus magquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:24 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Oke, dit is wel semi-grappig![]()
Maar die tosti is niet zo goed voor de lijn heh.Ik zwaai naar dieren.![]()
Homo, hihihiquote:Op dinsdag 20 september 2016 23:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kan veel zijn, in zo een kort filmpje niet te horen, kunnen ook de
https://nl.wikipedia.org/wiki/Homokinetische_koppeling
zijn
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |