SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mocht je er de tijd voor hebben, dan kun je alle voorgaande delen hier teruglezen en/of uitprinten en bundelen tot een prachtig boekwerk: Topicreeks: Wachten op vannacht !!!
Fijne plaatjes uit voorgaande delen kun je in onderstaande spoiler terugvinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:10 schreef DerRabbit het volgende:
En oja, bij elk nieuw deel mag er een nieuw chickie in de OP!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
HAHA FIPOOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.![]()
Chickie toegevoegdOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Ik wil je best in de OP gooien maar ik kan niet rijmen en dichtenquote:
Welkom vader renwan ^O^
Je zal zo maar aangekeken worden in de trein, boooooooohquote:Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Mag ze wel even de ramen wassen kan de mazieniis tenminste weer wat zienquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Je zal zo maar aangekeken worden in de trein, boooooooohIk zwaai naar dieren.![]()
Renwan kan niet rijmen en ook niet dichten, vandaar smeert hij rozevla op al jullie gezichten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:08 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wil je best in de OP gooien maar ik kan niet rijmen en dichten
Makkie kinder kakkieDying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Hihi kakkiequote:Op zondag 21 augustus 2016 16:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Renwan kan niet rijmen en ook niet dichten, vandaar smeert hij rozevla op al jullie gezichten.
Makkie kinder kakkie
Welkom vader renwan ^O^
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10quote:
Welkom vader renwan ^O^
Kun je beter onder de douche poepen !!quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10Ik zwaai naar dieren.![]()
Van de week al het doucheputje schoongemaakt, begin niet opnieuw jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kun je beter onder de douche poepen !!
Welkom vader renwan ^O^
ALs die lekker zompig is glijdt die der zo doorquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:22 schreef renwan het volgende:
[..]
Van de week al het doucheputje schoongemaakt, begin niet opnieuw jaIk zwaai naar dieren.![]()
Zometeen een paar flinke spareribs naar binnen werken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik wel, het was zacht en zompig. Niet genoten 3/10
Morgen extra veel poep dus
Dying whore's cancer heater!!!!!!![]()
Waarom heb je je naam veranderd? Ik raakte in de warquote:
Welkom vader renwan ^O^
Sorryquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom heb je je naam veranderd? Ik raakte in de war![]()
Vond het echt een kutnaam
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Sorry![]()
Vond het echt een kutnaam![]()
![]()
Welkom vader renwan ^O^
Nee renwan bekt lekkerquote:
Welkom vader renwan ^O^
Maar ik vond de naam ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zoquote:
If you're trying to ruin my day, you're gonna have to try harder.![]()
Nou ik had er geen moeite mee!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maar ik vond ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zoOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Pinman bekt wel lekkerder als wheeljack.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Maar ik vond de naam ''pinman'' vooral kut omdat mensen gingen zeggen dat ik elke dag pin of zo
Gister was een kut dag om te schijten, kwam geen solide bolus uit. Kleine geiten keutels in kleine hoeveelheid
Nu blijf ik net zo lang zitten tot alles eruit is, voel me beroerd
EN zit je er nog ?quote:Op maandag 22 augustus 2016 08:24 schreef Rozevla het volgende:
Gister was een kut dag om te schijten, kwam geen solide bolus uit. Kleine geiten keutels in kleine hoeveelheid
Nu blijf ik net zo lang zitten tot alles eruit is, voel me beroerdIk zwaai naar dieren.![]()
Die zit gewoon keihard aan de zuip op de plee, zoals het hoortquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit gewoon keihard aan de zuip op de plee, zoals het hoort
Ik zwaai naar dieren.![]()
Heb nummertje 3 net opengetrokken en daar houd ik het maar bij voor deze nacht. Morgen weer vroeg mijn nest uit. Morgen wel weer even naar de kroeg dus dan haal ik het wel in.quote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:48 schreef Geerd het volgende:
[..]En jij trek je er nog een paar los?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nicequote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb nummertje 3 net opengetrokken en daar houd ik het maar bij voor deze nacht. Morgen weer vroeg mijn nest uit. Morgen wel weer even naar de kroeg dus dan haal ik het wel in.Ik zwaai naar dieren.![]()
Is de WA nog een beetje levendig?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
vakantie tijdquote:Op zaterdag 27 augustus 2016 00:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is de WA nog een beetje levendig?Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |