Ze heeft ontzettend gelijkquote:
Ik stond trouwens ook perplex dat Maurits als NOC NSF lid en CdM niet in staat is een vuist te slaan naar IOC omtrent de voeding van onze nationale helden. Die man ontbreekt totaal aan leiderschap en creativiteit als het gaat om de beste deals eruit slepen en vooral zelf organiseren. Neem nu de Amerikaanse basketballers die een fucking cruiseschip laat aanslepen, zo organiseer je tenminste iets. je denkt toch niet dat al deze miljonairs het bagger gaan eten van de Braziliaanse keuken. En dan het lef om te zeggen "deal with it"tegen onze olympische atleten, daar kan ik me zo kwaad om maken. In de Rotterdamse havens zijn genoeg mega grote rederijen die maar wat graag voor onze helden willen werken. ik denk snel even aan de Holland Amerika lijn plak hun naam er aan vast ga er groot mee adverteren en betrek het hele bedrijfsleven erbij. Doe waar Nederlanders het beste in zijn en dat is handelen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:31 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja ja, nu is het de schuld van de mensen die het de 'loservlucht' noemen. Maar Maurits, maakt het echt uit wélke naam je er aan geeft? Is het idee zelf niet gewoon verwerpelijk?
En wat betreft die infecties/besmettingen waar hij het over heeft doet hij net alsof je alleen maar besmet kunt raken door je mede-sporters van 'TeamNL' die al klaar zijn. Blijkbaar niet door mijnheer Hendriks zelf, of de koning, of sporters van andere landen of welke persoon dan ook waar de sporter eventueel mee in contact komt gedurende het verblijf. Opmerkelijk.
Ik denk dat WA best een goeie chef de mission zou zijn. Lekker enthousiast en hij krijgt vast ook veel voor elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:53 schreef Drugshond het volgende:
Warom greep onze koning dan niet in.
Hendriks is geen koopman. Hij is een beroepsbabbelaar die geleerd heeft om zichzelf op een voetstuk te communiceren. Geen knip voor de neus waard.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:27 schreef MakkieR het volgende:
Doe waar Nederlanders het beste in zijn en dat is handelen.
Ergens terug te zien? (Geen zin om dat hele programma te kijken.)quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:45 schreef marcodej het volgende:
Loservluchtje, Maurits Hendriks en Henry Schut compleet afgeserveerd bij VI.
De turners mochten blijven omdat er nog een turngala was aan het eind. Van de boksers weet ik het niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 23:13 schreef marcodej het volgende:
Wat ik niet snap is dat een aantal sporters het wel gelukt is om te blijven. Ik zag bijvoorbeeld een aantal boksers en turners die er nog waren, terwijl die al klaar waren.
En pontificaal vooraan lopen als eerste achter de vlag bij de openingsceremonie. Walgelijk. Die man zit te lang bij NOC-NSF.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:52 schreef Terrorizer het volgende:
Die vent is achterlijk.
En de naam "Chef de Mission" wie heeft dat nou verzonnen? Is er geen Nederlands woord hiervoor?
Buiten het feit dat de media de term 'losersvlucht' eraan heeft gehangen ipv dat Maurits dat heeft gedaan (dat wat Hans dus zegt), prima filmpje.quote:
Daar snap ik ook geen jota van. Wie kan zoiets voor jou bepalen? Wat zijn de sancties als je het wel doet?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:00 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Hoe kan die man het verbieden om zelf een hotel te boeken?
Vraag het Ranomi.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen jota van. Wie kan zoiets voor jou bepalen? Wat zijn de sancties als je het wel doet?
Dan kom je opeens op een pro-Gülen-lijstje terecht.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Daar snap ik ook geen jota van. Wie kan zoiets voor jou bepalen? Wat zijn de sancties als je het wel doet?
Dit staat in artikel 6.7 van de atletenovereenkomst, die elke atleet heeft ondertekend. Dit is overigens dezelfde overeenkomst waarmee ze Yuri uit het team konden zetten.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 00:22 schreef Ringo het volgende:
[..]
Noel van 't End ja. Die heeft een Franse vriendin, Clarissa Agbegnenou. Die won zilver en voor hem werd dus geen uitzondering voor gemaakt zoals wel voor Kromo werd gemaakt. Daar is hij nogal verbolgen over en dat snap ik goed.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:55 schreef alopio het volgende:
Komen steeds meer verhalen van sporters naar buiten die walgen van de "losersvlucht" en het beleid van Hendriks. Na Heemskerk nu weer ene Judoer die Hendriks een veeg uit de pan geeft. Hij gaat vandaag ook niet naar de verplichte huldiging in de RAI. En ook hij wilde zelf zijn accommodatie en vlucht betalen om in rio te blijven maar nee dat mocht dus niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |