Ik ben HET feest Hansquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.
Ik zou dat nooit doen gelukkig.quote:
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dan weer wel ja. Vond ik lange tijd echt heel slecht. Maar ik ga hem steeds toffer vinden
Heeft ook wel humor, kan improviseren en is wat losser.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.
Over 5 tot 10 minutenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:50 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe laat begint de sluitingsceremonie eigenlijk?
Henry Schut brrrrr eng figuurquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.
Hetzelfde als Nederlandse voetbalelftallen en Surinamers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat toch met Franse sportteams en Afrikanen
Ik let eigenlijk nooit op die nono's in de studio. Ik kijk voor de sportquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Henry Schut brrrrr eng figuur
Alleen is het bij ons vele malen minder als bij de Fransen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hetzelfde als Nederlandse voetbalelftallen en Surinamers.
ik ook, ook veel Sporza gekekenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik let eigenlijk nooit op die nono's in de studio. Ik kijk voor de sport
Dat valt nog redelijk mee. En voetbal.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hetzelfde als Nederlandse voetbalelftallen en Surinamers.
Huh wat?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat toch met Franse sportteams en Afrikanen
Omdat Frankrijk ook veel meer 'recentere' koloniën heeft gehad. Waarbij daar ook veel meer sporters uit voort kwamen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alleen is het bij ons vele malen minder als bij de Fransen.
Dat Franse sportteams nou niet echt een één op één afspiegeling van de algemene demografie van Frankrijk is. Nogal veel afro-Afrikanen.quote:
Ik heb het al een beetje proberen uit te leggen, maar dat komt nog niet echt aan zie ikquote:
Gewoon terecht dat strafje. Enorm domquote:
Echtquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het winnen van goud staat gelijk aan sociaaleconomische misstanden?
Niks van gemerkt deze OS
Dan zou het me niet verbazen als het juist wel een goede afspiegeling is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Franse sportteams nou niet echt een één op één afspiegeling van de algemene demografie van Frankrijk is. Nogal veel afro-Afrikanen.
GROOT en STERK.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat Franse sportteams nou niet echt een één op één afspiegeling van de algemene demografie van Frankrijk is. Nogal veel afro-Afrikanen.
Dat is ook gewoon een logische uitlegquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb het al een beetje proberen uit te leggen, maar dat komt nog niet echt aan zie ik
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan zou het me niet verbazen als het juist wel een goede afspiegeling is.
Het zal best jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:55 schreef DeLuna het volgende:
Straks lekker geheel in stijl van de NOS te laat bij de ceremonie aankomen
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:55 schreef DeLuna het volgende:
Straks lekker geheel in stijl van de NOS te laat bij de ceremonie aankomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |