#sportautistquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:45 schreef heywoodu het volgende:
"De worstelpartij om brons."
Daar kan ik dus niet tegen, zulke onzin, alsof er één worstelpartij om brons is op de hele Spelen
Voor de Sporza kijker kan daar nog bij: "Why ain't you dead Daniel Holden? WHY AIN'T YOU DEAD?".quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:41 schreef Poepz0r het volgende:
BIEZE DOOR DE SLA
PLAK
Die dingen herinner ik vooral van deze OS godverdomme
Ja he, die samen met die Kazak. De ene in geval van negatief gevoel de ander voor euforie.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest bazengifjes van de OS
Woont hier gewoon sinds 1996 hoor. Als 7-jarige wilde hij eigenlijk op voetbal maar had daar niks te zoeken. Toen toevallig gaan hardlopen en liep zijn eerste 5km in 17:35quote:
Als je Staxgodin al hebt gehad?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou Sjoerd nog Fatima te grazen hebben genomen achter de schermen?
Die dan weer wel ja. Vond ik lange tijd echt heel slecht. Maar ik ga hem steeds toffer vindenquote:
Ja lief van mij hequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Raar dat je dan topics komt kapen in VBL.
Ik ben HET feest Hansquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent vast heel gezellig op feestjes.
Ik zou dat nooit doen gelukkig.quote:
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die dan weer wel ja. Vond ik lange tijd echt heel slecht. Maar ik ga hem steeds toffer vinden
Heeft ook wel humor, kan improviseren en is wat losser.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.
Over 5 tot 10 minutenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:50 schreef RedFever007 het volgende:
Hoe laat begint de sluitingsceremonie eigenlijk?
Henry Schut brrrrr eng figuurquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef showtimer het volgende:
[..]
Tenminste niet zo politiek correct als Henry en Jeroen.
Hetzelfde als Nederlandse voetbalelftallen en Surinamers.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Wat is dat toch met Franse sportteams en Afrikanen
Ik let eigenlijk nooit op die nono's in de studio. Ik kijk voor de sportquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:50 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Henry Schut brrrrr eng figuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |