Sprintetappes kunnen we gaan skippen, wat een aidsgarnituurquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ER IS NOG VUELTA A ESPANA JONGENS IEDERE DAG.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nog paar uur dan is het voorbij
[ afbeelding ]
Dat zijn er toch maar vijf ofzo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sprintetappes kunnen we gaan skippen, wat een aidsgarnituur
Vandaag klassementsrenners aan de bak. Ik mompel iets met 'bol' en 'broekje'.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die top 5quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig op één handje te tellen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Felline wint dusquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gelukkig wel, morgen lekker Spaanse aankomst
Geen Dries Roelvink stream hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Dagoduck het volgende:
Afgelopen nacht had ik nog een live audiostream van Metallica.. ik vind deze nacht maar karig.
De helft van die etappes zijn pas de laatste 15 minuten boeiend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:41 schreef Ajacied422 het volgende:
ER IS NOG VUELTA A ESPANA JONGENS IEDERE DAG.
Precies. Kijk er altijd heel erg naar uit, beleef de Spelen helemaal en ik vind het geweldig. Dan is het opeens over en is het altijd even een zwart gat. Maar tegelijkertijd is het ook wel genoeg geweest. Weer normaal leven, minder TV kijken andere dingen doen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga het toch wel missen, al ben ik blij dat het normale leven weer begint.
Doe je wel je Ralph Lauren polo aan lieverdquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Nattekat het volgende:
Wat nou zwart gat?
Ik ga morgen lekker naar het WK Roeien in Zevenhuizen
Met in één boot drie Nederlandse medaillewinnaars!
Heb hard gelachen om keuzes van WielerRevue bij Cyclingmaster, wat een fopsite. Niveautje WielerFlitsquote:
Ik ben Sjoerd gaan waarderen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Stiekem ben ik minder negatief over Rivkah dan voorheen.
Neequote:Op maandag 22 augustus 2016 00:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Doe je wel je Ralph Lauren polo aan lieverd
OS / Olympische Gifjesquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is toch wel een van de meest bazengifjes van de OS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |