SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
Joćo Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhćo genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
twitter:bonnekerstens twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:07:29Sanne Wevers draagt de vlag tijdens sluitingsceremonie. Ze is de kroon op de turnprestaties, vindt Hendriks reageer retweet
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:bonnekerstens twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:07:29Sanne Wevers draagt de vlag tijdens sluitingsceremonie. Ze is de kroon op de turnprestaties, vindt Hendriks reageer retweet
quote:"De vierde plek van het Nederlands mannenhockeyteam is een hele grote teleurstelling, terwijl de volleybalvrouwen en handbalvrouwen heel veel bewondering in Nederland hebben geoogst. Dat is een groot contrast in beleving."
De doelstelling van TeamNL (20+1) is niet gehaald, maar Hendriks geeft er een positieve draai aan: "We zien een bevestiging dat we in veel sporten meedoen. In Londen wonnen we medailles in elf sporten, in Rio waren dat er twaalf."
Je stream loopt een beetje achter geloof ik.quote:
twitter:bonnekerstens twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:11:34noc*nsf wil er de komende tijd graag zijn voor Yuri van Gelder reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:11:51Hendriks: "Ingezien dat we veel duidelijker hadden moeten communiceren over zaak Van Gelder." reageer retweet
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:11:51Hendriks: "Ingezien dat we veel duidelijker hadden moeten communiceren over zaak Van Gelder." reageer retweet
Wel weer eens wat anders.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een waardeloze veterstrikker
Dat doel was natuurlijk ook al belachelijk. Als hij top-20 haalt zou dat al geweldig zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:20 schreef Max23 het volgende:
Jezelf als doel stellen om rond plaats 10 te eindigen en dan lossen terwijl er 50 man voor je zitten
Daar zou ik hem wel rond verwachten, 20-25e ongeveer. Maar dan nog lost die nu wel erg vroeg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat doel was natuurlijk ook al belachelijk. Als hij top-20 haalt zou dat al geweldig zijn.
Even een tandje bij zetten en hij zit er weer in, maar dan moet ie dat wel nu doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:20 schreef Max23 het volgende:
Jezelf als doel stellen om rond plaats 10 te eindigen en dan lossen terwijl er 50 man voor je zitten
Klopt, dit is veel te vroeg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:21 schreef Max23 het volgende:
[..]
Daar zou ik hem wel rond verwachten, 20-25e ongeveer. Maar dan nog lost die nu wel erg vroeg.
Ik vind hem wel erg makkelijk lopen, ben benieuwd wat daar in zit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:24 schreef TheArt het volgende:
Die Hawkins was net nog gelost, loopt nu op kop.
quote:Hendriks staat achter het besluit om veel sporters vroegtijdig naar huis te sturen. "Het lijkt goed uit te pakken. We horen de laatste dagen veel incidenten. Ik ben blij dat we bij TeamNL tot nu toe daarvan zijn gevrijwaard."
twitter:bonnekerstens twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:24:33Hendriks zegt dat het een zooi is in olympisch dorp, niet goed voor prestatieklimaat. 'Ik heb afgelopen 3 dagen niet geslapen door lawaai' reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:14:42Hendriks: "We zijn teleurgesteld in het aantal medailles dat we hier hebben gehaald. Wel trots op de medailles die we mee naar huis nemen." reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:26:26Hendriks op de vraag of hij overweegt om op te stappen: nee. Daarna betoog over dat er medailles in 12 verschillende sporten zijn gehaald. reageer retweet
Echt interessant voor de atletiek verder.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]twitter:bonnekerstens twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:24:33Hendriks zegt dat het een zooi is in olympisch dorp, niet goed voor prestatieklimaat. 'Ik heb afgelopen 3 dagen niet geslapen door lawaai' reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:14:42Hendriks: "We zijn teleurgesteld in het aantal medailles dat we hier hebben gehaald. Wel trots op de medailles die we mee naar huis nemen." reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:26:26Hendriks op de vraag of hij overweegt om op te stappen: nee. Daarna betoog over dat er medailles in 12 verschillende sporten zijn gehaald. reageer retweet
Stop wel dan als er niemand geinteresseerd isquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Echt interessant voor de atletiek verder.
Ik ben wel geinteresseerd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop wel dan als er niemand geinteresseerd is
Ik vind trouwens dat we beter 8 goud en 18 medailles dan 6 goud en 22 medailles ofzo kunnen hebben.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stop wel dan als er niemand geinteresseerd is
Disstwitter:pellerietveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:32:45'Zwemmen, paardensport, hockey, judo. Daar gaan we het doen in Rio.' - Maurits Hendriks, 2012 - https://t.co/oCunJFzcPt reageer retweet
Toch gewoon 2x goud, 1x zilver en 1x brons hoorquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Disstwitter:pellerietveld twitterde op zondag 21-08-2016 om 15:32:45'Zwemmen, paardensport, hockey, judo. Daar gaan we het doen in Rio.' - Maurits Hendriks, 2012 - https://t.co/oCunJFzcPt reageer retweet
Euh?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch gewoon 2x goud, 1x zilver en 1x brons hoor
En waar was Pelle zelf?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet het.quote:
Ja leuk openwater, daar was het prima zeker. Maar zwemmen was gewoon treurig verder. Ook in breedtequote:Op zondag 21 augustus 2016 15:37 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Van Rouwendaal, Weertman,hockeysters en van Emden
Was ook niet serieus bedoeld uiteraard, de zwemmers bakten er helemaal niks vanquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk openwater, daar was het prima zeker. Maar zwemmen was gewoon treurig verder. Ook in breedte
Maar is dat de verantwoordelijk van Hendriks? In mijn ogen niet. Hij faciliteert, maar hij traint of leidt de desbetreffende sporten/sporters niet. Enige goede reactie is in mijn ogen de desbetreffende sporten te korten bij de volgende herverdeling van het geld.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja leuk openwater, daar was het prima zeker. Maar zwemmen was gewoon treurig verder. Ook in breedte
Dat klopt. Op twitter zijn er nog veel meer mensen die willen dat Hendriks opstapt omdat prestaties matig waren of vanwege de befaamde losersvlucht. Dat is niet echt realistisch, Hendriks regelt natuurlijk dat alles in Rio perfect verloopt voor de sporters. Zij zijn met hun coaches zelf verantwoordelijk voor hun prestatiesquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar is dat de verantwoordelijk van Hendriks? In mijn ogen niet. Hij faciliteert, maar hij traint of leidt de desbetreffende sporten/sporters niet. Enige goede reactie is in mijn ogen de desbetreffende sporten te korten bij de volgende herverdeling van het geld.
Hockey korten zou een domme paniekreactie zijn. De zwembond korten als het niet op de schop gaat zou wat mij betreft niet onterecht zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar is dat de verantwoordelijk van Hendriks? In mijn ogen niet. Hij faciliteert, maar hij traint of leidt de desbetreffende sporten/sporters niet. Enige goede reactie is in mijn ogen de desbetreffende sporten te korten bij de volgende herverdeling van het geld.
Wielersport is natuurlijk niet 1 sport. Zo staat het ook niet op het programma. Het zijn echt afzonderlijke sporten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
12 verschillende sporten?
wielrensport (valt bmx ook onder)
Judo
zeilen
roeien
zwemmen
boksen
atletiek
turnen
volleybal
hockey
Dus Hendriks niet lullen met je 12 sporten.
Is 1 sport, 3 disciplines.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wielersport is natuurlijk niet 1 sport. Zo staat het ook niet op het programma. Het zijn echt afzonderlijke sporten.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:42 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
12 verschillende sporten?
wielrensport (valt bmx ook onder)
Judo
zeilen
roeien
zwemmen
boksen
atletiek
turnen
volleybal
hockey
Dus Hendriks niet lullen met je 12 sporten.
Welk interview?quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Net interview met Isenbajeva gelezen. Wat een ontzettend naar mens is dat toch. Walgelijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wielersport is natuurlijk niet 1 sport. Zo staat het ook niet op het programma. Het zijn echt afzonderlijke sporten.
Volgens mij niet, maar goed, dat is ook een beetje een nondiscussie als je bedenkt dat schoonspringen en waterpolo volgens die redenering ook 1 sport zijn (maar wel aparte disciplines uiteraard).quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee hoor. 4 afzonderlijke sporten. Zo ziet het IOC het ook.
Paardensport: ver onder de maatquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
wielrensport - goed gepresteerd
Judo - korten als er niets verandert
zeilen - goed
roeien - goed
zwemmen - korten zolang onrust er nog is
boksen - goed
atletiek - kan beter in breedte
turnen - boven mijn verwachting
volleybal - goed
hockey - in principe beide ver gekomen, kleur valt tegen + 4e plek
In de krant gelezen. "Ik zal achteraf wel horen of de winnares van het posstokspringen tevreden was met haar medaille. Ik ben er zeker van dat ik hier gewonnen zou hebben. De winnares zal weten dat haar goud minder blinkt zonder mij"quote:
Oh die ja. Toen werd het topic even 'mad' ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In de krant gelezen. "Ik zal achteraf wel horen of de winnares van het posstokspringen tevreden was met haar medaille. Ik ben er zeker van dat ik hier gewonnen zou hebben. De winnares zal weten dat haar goud minder blinkt zonder mij"
Zouden de atleten nog steeds blij zijn dat ze haar gekozen hebben voor in atletencommissie...quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:48 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
In de krant gelezen. "Ik zal achteraf wel horen of de winnares van het posstokspringen tevreden was met haar medaille. Ik ben er zeker van dat ik hier gewonnen zou hebben. De winnares zal weten dat haar goud minder blinkt zonder mij"
Als je BMX, baanwielrennen en wielrennen als 1 sport ziet, doen ze het nog altijd beter dan in 2012. Ook toen werden in alle 3 disciplines een medaille gepakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:47 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
https://nl.m.wikipedia.or(...)che_Zomerspelen_2016
[..]
is ook zo dat nl nu over iets meer sporten ten minste 1 medaille heeft gehaald. Toch zat er zo veel meer in. Ik laat me er niet over uit of hendriks gefaald heeft, een kwal vind ik het wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je BMX, baanwielrennen en wielrennen als 1 sport ziet, doen ze het nog altijd beter dan in 2012. Ook toen werden in alle 3 disciplines een medaille gepakt.
SPOILER: Sporten waaraan Nederland meedoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al gefinishtquote:Op zondag 21 augustus 2016 15:57 schreef opgebaarde het volgende:
Waar is die Brit gebleven die de hele tijd voorop liep?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zwemmen en judo korten, sporten waar je tig medailles kunt winnenSPOILER: Sporten waaraan Nederland meedoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In plaats van dat ze sporten waar het tegenviel juist gaan ondersteunen om te zorgen dat het niet nog een keer tegenvalt..
Dit maakt mij boos, ik ga de marathon verder kijken en dit negeren
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Wat moet paardensport met (extra) budget eigenlijk? Die trainen over het algemeen gewoon thuis en de meesten zijn afhankelijk van een paard dat niet van hun zelf is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, Pelle slaat daar de plank wel een beetje mis. Maurits kan er weinig aan doen dat de zwembond er een potje van maakt en dat we bij judo allemaal kutlotingen krijgen. 3 judomedailles is ook gewoon veel voor NL, dat had met wat gelukkigere lotingen gemakkelijk gekund.
Hockey kan Maurits al helemaal niks aan doen. We zijn 2e en 4e geworden, maar niet omdat er een zooitje van wordt gemaakt.
Hou je de knollen over, ja dat was rommel. Geen idee of dat ligt aan het budget wat daar naartoe gaat, mogelijk wel.
Als er niets verandert, dat staat er gewoon bij heywoodu. Op huidige voet kan je gewoon niet doorgaan. Beleid moet wellicht herzien worden, nieuwe trainers, nieuwe TD oid. Frisse wind doorheen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:01 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zwemmen en judo korten, sporten waar je tig medailles kunt winnen
In plaats van dat ze sporten waar het tegenviel juist gaan ondersteunen om te zorgen dat het niet nog een keer tegenvalt..
Dit maakt mij boos, ik ga de marathon verder kijken en dit negeren
"Het beleid moet veranderen en dan kunnen we investeren om het weer op niveau te krijgen."quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als er niets verandert, dat staat er gewoon bij heywoodu. Op huidige voet kan je gewoon niet doorgaan. Beleid moet wellicht herzien worden, nieuwe trainers, nieuwe TD oid. Frisse wind doorheen.
Ach ja, ging me gewoon meer om dat er bij judobond onrust is/was met Henry Bonnes/Deborah Gravenstijn en bij zwembond zitten er al paar meer dan 10 jaar op hun pluche. Eentje wou geloof ik nog bij Europese zwembond komen maar die faalde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Het beleid moet veranderen en dan kunnen we investeren om het weer op niveau te krijgen."
Dat klinkt toch totaal anders dan "Het moet veranderen anders gaan we korten"?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mee eens al was dat schermbond gezeik gewoon een farce, win je het bij baanwielrennen nooit op de britten en moet je bij atletiek vooral kijken naar de veldonderdelen, volgens mij is et daar ook nog eens 'gemakkelijker' om toppers te hebben.SPOILER: Sporten waaraan Nederland meedoetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Badminton was erg goed, bij boogschieten liggen ook kansen, maar dat wordt wel gevoeld denk ik.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Misschien kunnen ze investeren in dope-oostblokkers of duitsersquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens al was dat schermbond gezeik gewoon een farce, win je het bij baanwielrennen nooit op de britten en moet je bij atletiek vooral kijken naar de veldonderdelen, volgens mij is et daar ook nog eens 'gemakkelijker' om toppers te hebben.
Badminton was erg goed, bij boogschieten liggen ook kansen, maar dat wordt wel gevoeld denk ik.
Budget == of je goede paarden hebt, zou ik zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat moet paardensport met (extra) budget eigenlijk? Die trainen over het algemeen gewoon thuis en de meesten zijn afhankelijk van een paard dat niet van hun zelf is.
Dat zit wel goed bij de springpaarden met SFN II op komstquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Budget == of je goede paarden hebt, zou ik zeggen.
Ze lopen rondjesquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Waar komen al die flesjes vandaan die al langs de kant liggenNog van de vrouwenmarathon ofzo...
Dan worden wat users mad.quote:
Oh.quote:
Ze lopen in rondjes hč, dus van een eerder rondje bij de mannen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:10 schreef Dagoduck het volgende:
Waar komen al die flesjes vandaan die al langs de kant liggenNog van de vrouwenmarathon ofzo...
Hij is oorspronkelijk in de VS geboren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is Rupp oorspronkelijk in Groot-Brittannie geboren?
Maar woont in GB?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij is oorspronkelijk in de VS geboren.
Maar het budget van NOC*NSF is nooit genoeg om goede paarden te halen lijkt me? Wat ze krijgen is nog niet eens genoeg om één enkele Zenith te kopen, laat staan een complete reeks paarden voor een dressuur/spring- en eventingploeg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Budget == of je goede paarden hebt, zou ik zeggen.
Zal wel gewoon in Portland trainen, maar geen idee eigenlijkquote:
Volgens mij wordt het geld ook niet besteed aan paarden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het budget van NOC*NSF is nooit genoeg om goede paarden te halen lijkt me? Wat ze krijgen is nog niet eens genoeg om één enkele Zenith te kopen, laat staan een complete reeks paarden voor een dressuur/spring- en eventingploeg.
Voor de springpaarden is er een fonds; Springpaarden Fonds Nederland, waaronder Zenith valt. Die wordt over 3 weken verkocht. Er zal een tweede fonds komen SFN II, die nieuwe paarden wil gaan kopen en dat 10 jaar lang gaan behouden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar het budget van NOC*NSF is nooit genoeg om goede paarden te halen lijkt me? Wat ze krijgen is nog niet eens genoeg om één enkele Zenith te kopen, laat staan een complete reeks paarden voor een dressuur/spring- en eventingploeg.
Ja ik heb ook geen idee hoe het zit daar, moet ik eerlijk zeggenquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het geld ook niet besteed aan paarden.
Dat geld komt volgens mij vooral van private investeerders.
Daarmee zou je met de Nederlandse eisen niet eens plaatsen voor de Spelenquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Met een PR van 2:11:13 kans maken op een medaille
quote:De doelstelling van SFN II blijft onveranderd: jonge veelbelovende springpaarden behouden voor Nederlandse ruiters. Het SFN ziet geen aanleiding iets te veranderen. “Wij zijn er in toenemende mate van overtuigd geraakt dat de formule in al haar aspecten (zeker ook financieel) interessant is. Ons Springpaarden Fonds heeft in een duidelijke behoefte voorzien; in sportief opzicht en als stabiele eigenaar. Daarnaast lijkt de combinatie van een strak Governance-Model, een formele selectieprocedure uitgevoerd door vijf van de beste selecteurs van springpaarden – ook nog financieel succesvol te kunnen zijn. Een duidelijke bonus is het sociale aspect gebleken, waarbij wisselende groepen certificaathouders gezamenlijk grote evenementen hebben bezocht.”
SFN II zal een looptijd hebben van 2016 t/m 2026. De certificaten van SFN II hebben een uitgifteprijs van ¤ 25.000 en van ¤ 100.000.
Daarom vraag ik me af wat paardensport met (extra) budget kan doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor de springpaarden is er een fonds; Springpaarden Fonds Nederland, waaronder Zenith valt. Die wordt over 3 weken verkocht. Er zal een tweede fonds komen SFN II, die nieuwe paarden wil gaan kopen en dat 10 jaar lang gaan behouden.
Hoe het bij dressuur zit weet ik niet
Uit de ploeg van Alberto Salazar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ah Rupp is mattie van Mo Farah, dat verklaart het
Ik zou het niet weten, betere faciliteiten?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af wat paardensport met (extra) budget kan doen.
Ik bedacht hem ter plekke, op z'n Marts.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heb je onderweg naar de studio voorbereid, Hans.
Wat kan de zwembond met extra geld? Kunnen toch gewoon in het lokale gemeentelijke zwembad zwemmen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daarom vraag ik me af wat paardensport met (extra) budget kan doen.
Primaquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:20 schreef TheArt het volgende:
Nageeye zit dus in de groep voor plek 15.
En dan is Biwott ook nog uitgestapt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:20 schreef TheArt het volgende:
Nageeye zit dus in de groep voor plek 15.
Volgens mij is dat allemaal wel prima verzorgd. Lijkt me dat pakweg badmintonners of taekwondoka's die bij wijze van spreken verlies draaien op hun carričre meer hebben aan wat extra centen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, betere faciliteiten?
Was wel z'n eerste marathon in warme omstandigheden aldus Wikipediaquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:16 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Daarmee zou je met de Nederlandse eisen niet eens plaatsen voor de Spelen
quote:On February 13, 2016, Rupp qualified for the U.S National Team for the 2016 Rio Olympics as a marathoner. It was the first marathon that Rupp had competed in, becoming the second American runner in history to win the Olympic marathon trials on his first attempt. He beat second-place finisher, Meb Keflezighi, by over a minute, recording the winning time of 2:11:13 on a warm day in Los Angeles.
Liever dat het geld daarheen gaat ja, zeker Blaszka en Oogink mogen wel wat meer steun krijgen als ik hun verhalen leesquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij is dat allemaal wel prima verzorgd. Lijkt me dat pakweg badmintonners of taekwondoka's die bij wijze van spreken verlies draaien op hun carričre meer hebben aan wat extra centen.
Anti-genot...quote:
Serieusquote:
Ik zou daar aan het eind van dat museum gaan staan, lekker rustig, mooi uitzicht.quote:
0.0quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
Goede opmerking, publieke belangstelling was al matig bij de gewone OS. Wat gaat dat bij de paralympische spelen geven.
Die kaarten kunnen ze echt beter gaan uitdelen lijkt me. Het is nu al zo teleurstellend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
Goede opmerking, publieke belangstelling was al matig bij de gewone OS. Wat gaat dat bij de paralympische spelen geven.
Doen ze nu alquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Die kaarten kunnen ze echt beter gaan uitdelen lijkt me. Het is nu al zo teleurstellend.
Ja, daar stond iemandquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik zou daar aan het eind van dat museum gaan staan, lekker rustig, mooi uitzicht.
Ze hebben er in elk geval meer kanshebbers/grotere favorietenquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:28 schreef Columbiafan het volgende:
quote:De Poolse discuswerper Piotr Malachowski veroverde op de Olympische Spelen de zilveren medaille in het discuswerpen met een gooi van 67.55 meter. Hij greep dan wel naast de olympische titel, maar Malachowski toonde na afloop dat hij een hart van goud heeft. Hij verkoopt zijn medaille om zo de dure kankerbehandeling van een Pools jongetje te helpen betalen.
“Een olympische medaille behalen is een droom voor elke atleet. Het goud is het hoogst haalbare, maar ik greep daar net naast. Gelukkig kan mijn zilveren medaille veel meer opbrengen door een speling van het lot.”
“Ik kreeg een brief van een radeloze jonge moeder met de vraag of ik haar driejarig zoontje kan helpen. Olek heeft retinoblastoma, een vorm van oogkanker die enkel voorkomt bij kinderen jonger dan vijf jaar. De geneeskunde in Polen kan hem niet helpen, enkel een dure behandeling in New York kan de jongen redden.
“Ik besloot om te helpen en verkoop daarom mijn zilveren medaille. Het volledige bedrag stort ik door aan Olek en zijn familie. In Rio vocht ik voor goud, nu vraag ik iedereen om te vechten voor de gezondheid van een fantastische jongen”, staat er te lezen op de Facebookpagina van de Poolse atleet. Op dit moment staat het hoogste bod op 16.000 euro.
Baasquote:
mooi gebaarquote:
waarom moest hij eraf?quote:
Goeie voorspellende gavequote:Op zondag 21 augustus 2016 16:37 schreef golfer het volgende:
Weten jullie trouwens al dat Gerard Nijboer in 2980 tweede werd?
quote:
quote:
Weet ik niet precies, iets met geen finish/geen positiequote:
Bij Fuentes was dat naar verluidt Contadorquote:
Ja, ik. Twee weken terug zei ik dat, weet niet precies welk topic.quote:
Goud?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen pakt USA nog een gouden medaille, bij volleybal. Wel een dikke comeback. 0-2 achter in sets naar 3-2 tegen de Russen
Die gouden medaille is stiekem een bronzen medaille, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ondertussen pakt USA nog een gouden medaille, bij volleybal. Wel een dikke comeback. 0-2 achter in sets naar 3-2 tegen de Russen
Brons bedoel je?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
O kut, brons
Dacht dat ik naar finale zat te kijken
Vind je het gek, als hij na de nachtsessies nu al weer moet.quote:
ook favoriet?quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ritmisch gymnastiek. Hoogtepunt van de spelen
(Spanje staat bovenaan trouwens)
Ik lig in bedquote:Op zondag 21 augustus 2016 16:44 schreef Van_Poppel het volgende:
Zo liggen we allemaal op de bank Herman
Hij lag op de bank te presenteren.quote:
Herman deed in week 2 de nachtsessies niet hequote:Op zondag 21 augustus 2016 16:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vind je het gek, als hij na de nachtsessies nu al weer moet.
Ah, toen was ik niet meer in Nederland. Heb ik dus niet gezien.quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Herman deed in week 2 de nachtsessies niet he
Dan maar in de huppelpas.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:06 schreef heywoodu het volgende:
RIP Argentijns bovenbeen in het zicht van de finish
quote:
Het zal verdomme ook eens niet Japan zijn waar je beroemd wordt door het nadoen van katten.quote:Made his name in Japan as a comedian and doing cat impersonations. Wants to be a role model for Cambodian youngsters.
Die rechter lijkt Tom (of Tim) Coronel wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:14 schreef heywoodu het volgende:
Daar is de man die katten nadoet.
[ afbeelding ]
geweldig. Heb hem op m'n FaceBook gezet. Zijn dit nou de laatste drie ?quote:
Nee, dat waren deze:quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
geweldig. Heb hem op m'n FaceBook gezet. Zijn dit nou de laatste drie ?
quote:Op zondag 21 augustus 2016 18:14 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Gemist. Herman op de bank GIFje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |