quote:Het is zover: we starten met een kersvers Eredivisieseizoen. Zoals we weten is PSV na een memorabele slotdag opnieuw landskampioen geworden en zullen ze azen op een derde titel. We hebben, vraag God maar hoe, slechts twee nieuwkomers in de Eredivisie: Go Ahead Eagles vervangt De Graafschap en Sparta Rotterdam keert na zes jaar afwezigheid terug in de Eredivisie. Iedereen heeft gedroomd van een terugkeer van de Kasteelclub and it happened. In 2012/13 waren ze nog het meest dichtbij maar Markjan Fledderus was ze in de slotfase met twee vrije trappen te machtig. Het kan dichtbij maar o zo ver zijn.
ADO Den Haag start aan een nieuw seizoen met een nieuwe trainer. Henk Fraser vertrok naar Vitesse als opvolger van Rob Maas en zodoende is de babbelzieke Joegoslaaf, Zeljko Petrovic, aangesteld als hoofdcoach. Bij ADO was er qua uitgaande transfers weinig heibel te beleven. Er werd een beetje gesleuteld aan de inkomende transfers waarbij er allerlei spannende buitenlanders zijn aangetrokken. Laat u verrassen en enjoy het.
Ajax staat voor een nieuw seizoen zonder Frank de Boer, na iets minder dan zes jaar hoofdcoach van Ajax te zijn, liet hij zijn contract verscheuren. We weten nooit of hij het voor of na de schande van Doetinchem besloten heeft. Peter Bosz volgt hem op. Het spel van Ajax zou er dan interessanter op moeten worden na alle tikkiebreedjaren van Frank. Bij Ajax werd er onlangs hard gelachen toen Milik voor 32 miljoen euro verkocht werd aan Napoli. Ajax heeft een vervanger gevonden die luistert naar de naam van Bertrand Traoré. Het is huur maar dat mag de pret niet drukken. Ajax zal er trots op zijn ERVARING hebben aangekocht met Heiko Westermann. Davinson Sanchez en Mateo Cassierra werden op hun beurt weggelokt uit het altijd heibele Colombia.
AZ heeft alleen Vincent Janssen zien vertrekken. Die ging voor circa 20 miljoen euro naar het miljoenenrijk van de Premier League. Verder zou sleutelspeler Henriksen nog kunnen vertrekken maar vooralsnog heeft Torino twee weken geleden voor het laatst een signaal gegeven. AZ was vrij attent op de transfermarkt. Ze haalden Mats Seuntjens en Rens van Eijden al vroeg binnen en toen Janssen eenmaal vertrokken was, werd Wout Weghorst aangetrokken als vervanger en is ook de magische spits Fred Friday aangetrokken. Normaal gesproken moet een vierde eindklassering gewoon weer mogelijk zijn voor AZ onder John van den Brom.
Excelsior heeft zich knap voor het derde jaar op rij gevestigd in de Eredivisie en dit jaar mogen ze een vierde jaar veilig proberen te stellen en opnieuw met een nieuwe trainer: Marinus Dijkhuizen was de fakkeldrager, vervolgens Alfons Groenendijk en nu komt Mitchell van der Gaag over. Die liet al tijdens het seizoen weten dat hij FC Eindhoven niet meer zou coachen. Bij Excelsior is er een redelijke exodus van de afgelopen twee seizoensbasis geweest. Van Weert, Stans, Fischer, Kruys etc zijn vertrokken. Excelsior heeft er allerlei spelers voor teruggehaald dus we moeten ons laten verrassen met wat het gaat worden. Degradatiestrijd is iets wat zeker is.
Feyenoord! Weer een jaar zwoegen met Van Bronckhorst en nu in plaats van met Kramer nu met Nicolai Jorgensen van FC Kopenhagen. Voor de rest is de horizon heel weinig veranderd bij Feyenoord. We weten genoeg, dit wordt een langspeelplaat van 2015/16.
Go Ahead Eagles is na een seizoen afwezigheid netjes teruggekeerd in de Eredivisie. Waar eerst troltrainer Dennis Demmers tot eind februari heeft aan lopen kloten, maakte Hans de Koning wel het potentieel van de selectie waar. Kampioenschap was kansloos maar ze slachtten wel De Graafschap in de finale van de play-offs. We kunnen dit seizoen genieten van goden als Randy Wolters, Leon de Kogel, Sander Fischer, Theo Zwarthoed. Alleen de fans zijn soms ietwat raar maar voor de rest is Go Ahead een prima clubje.
FC Groningen heeft na drie seizoenen de hel eindelijk een seizoen zonder Erwin van de Looi. Ernest Faber werd weggekaapt bij het altijd gezellige NEC, alleen Michael de Leeuw ging weg, voor de rest zijn er o.a Van Weert, Jenssen Yttergard en een of andere bonkige verdediger aangetrokken. Met Faber kan er, sure, veel meer worden uitgehaald. Ik zie ze wel leuke dingen doen. Niet grootse daden of zo maar wel gewoon oldskool Groningen.
Heerenveen gaat weer verder zonder talisman Foppe de Haan. Streppel komt over van Willem II waar hij een loodzwaar laatste seizoen had. Bij Heerenveen zijn er, hoe kon het ook anders, bijna geen mensen vertrokken. Otigba schijnt wel snel te vertrekken maar REZA, Stijn Schaars zijn gekomen en Thern is terug na zijn slopende blessure. Slechter dan het afgelopen seizoen kan niet en we weten dat Heerenveen op zijn tijd sympathiek voetbal kan spelen.
Heracles Almelo is alweer klaar in Europa nadat ze kansen niet afmaakten en zodoende van het schimmige Arouca verloren. Bij Heracles is het rustig gebleven. Alleen Weghorst vertrok en Kuwas en Vermeij zijn gekomen. Heracles heeft zich dus versterkt. Ik denk dat Heracles weer een vrij vergelijkbaar seizoen met vorig jaar gaat draaien, alleen eindigen ze of course minder hoog. Dat is zeker.
NEC: tsja. Een groot vreemdelingenlegioen geworden na het vertrek van Faber en Limbombe. Een vage Duitser Peter Hyballa is gekomen en de hele selectie zit vol schimmige namen waar niemand weet van heeft. We weten alleen dat de voorbereiding kut was. Ik laat me verrassen. Het zal een zwaar seizoen voor ze worden in ieder geval.
PEC Zwolle heeft Lam, Van Hintum en Veldwijk zien vertrekken maar ze hebben wel een stapel leuke voetballers teruggehaald. Ted van de Pavert, Youness Mokthar en Achahbar komen permanent over van hun clubs en Calvin Verdonk en Hachim Mastour worden gehuurd. Saymak is ook terug na een jaar afwezigheid van zijn blessure. Het kan weer eens een leuk interessant seizoen worden voor PEC vol met leuke voetballers waar ze vorig jaar weer meer verplicht waren om catenaccio te spelen.
PSV zag alleen Bruma vertrekken en haalde Daniel Schwaab ervoor terug. Voor de rest heeft PSV nog weinig uitgespookt op de transfermarkt maar per saldo is er weinig spectaculairs veranderd. Willems aast nog op een transfer en er is veel gezwijmel over Van Ginkel. Dat is alles wat we weten. PSV draaide een leuke voorbereiding en won afgetekend van Port en Sporting en het won de JCS. PSV is dit seizoen normaal gesproken de doodgeverfde titelkandidaat waar er veel vraagtekens zijn rond Ajax en Feyenoord.
Roda JC is ook een vreemdelingenlegioen geworden waar we ons uitgebreid door moeten laten verrassen. Kalezic is al na een seizoen weg vol mot. Yannis Anastasiou keert ervoor terug. Roel Brouwers, Chris Kum en Mikhail Rosheuvel zijn de bekendste versterkingen maar voor de rest zijn er allemaal versterkingen binnengehaald die weinig mensen kennen. De voorbereiding was wel prima van Roda-zijde maar we weten niet echt wat we kunnen verwachten: wel dat Yannis wil aanvallen.
Sparta is weer terug na zes jaar afwezigheid. God heeft ze een tijdje verafschuwd maar ze zijn weer terug in genade. Pastoor ontnam en gaf ze het Eredivisieschap. De afgelopen zomer is er op Spangen weinig vertrokken van aansprekende namen dus ze konden vooral bouwen aan een Eredivisiewaardige basis. Bart Vriends en El Azzouzi zijn gekomen vanuit de Eredivisie maar er zijn voornamelijk buitenlandse spelers gehaald waaronder Craig Goodwin (een van de besten in Australië), Ivan Calero, Pinteaux en nog wat namen. Sparta gaat met een begroting van 9,5 miljoen euro de Eredivisie in. Veel meer dan Excelsior en Go Ahead dus handhaving zou prima moeten kunnen. Binnen de Eredivisie wil Sparta drie jaar overleven en dan uitbreiden qua doelstellingen.
FC Twente is er ook nog. God mag weten hoe, god mag weten hoe. Na weken onzekerheid is het zeker dat ze Eredivisievoetbal spelen. Vak P is net zo dronken als altijd en de selectie is niet enorm veranderd. Gutierrez is vertrokken naar Betis, Ziyech vooralsnog niet en er zijn enkele onbekende talentjes aangetrokken. Weer een mysterie wat dat gaat worden. Twente zal wel weer rondhangen in de middenmoot. Lekker man.
FC Utrecht heeft weinig kunnen investeren door geldtekort maar er is ook weinig vertrokken. Vooralsnog is alleen Letschert vertrokken naar Sassuolo dus we weten wat we weer kunnen verwachten van FC Utrecht: lekker rondhangen tussen positie zes en positie negen. Dat is leuk en realistisch. Lekker weer Haller ophemelen op basis van niets maar gewoon vooral genieten van het middenveld van Utrecht. Meer. dan. prima.
Vitesse is verlost van de onkunde van Rob Maas en heeft Henk Fraser weggehaald bij ADO Den Haag. De transferperiode begon met het aantrekken van Navarone Foor, dat shockeerde iedereen. Een NEC-er naar Vitesse maar wat we weten is dat hij zeer gedreven is. Abiola Dauda komt weer terug van de huur, Baker en Nathan komen weer een jaartje vanuit Chelsea, ene Michael Tornes komt van Odense BK en... RICKY VAN WOLFSWINKEL IS TERUG VOOR DRIE JAAR. Henk Fraser zou best veel uit dit leuke materiaal kunnen halen. AZ bedreigen voor plek vier zou best kunnen.
Streppel is weg en ze halen Erwin van de Looi terug. Willem II scoorde niet hoog bij mij in de voorbereiding. Veel spelers van het vorige seizoen zijn vertrokken: ik noem een Andersen, Braber, Ondaan, Van der Struyk, Haemhouts etc. Niet enorm belangrijke spelers maar het is in degradatiestrijd vooral zonde dat je Ondaan laat gaan. Een erg leuke speler. Willem II huurt Jari Schuurman van Feyenoord, haalt Thom Haye van AZ voor het middenveld, ze halen een spits van Villarreal die ik niet ken: Fran Sol. Verder is Lieftink weggeplukt bij Vitesse. Willem II heeft niet verloren in de voorbereiding en veel vertrouwen opgedaan. We kunnen, denk ik, een defensief maar tegelijkertijd interessant Willem II verwachten.
Weet je waar me dit aan doet denken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef GGMM het volgende:
Er zit trouwens ook geen hond op de tribune.
Maakt niet uit vriend. Bij mij stopt het ook bij #Nohomo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat moet je niet aan Pax vertellen
Wat zou je doen als er in je flatportaal twee jongens met elkaar staan te zoenen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Een beetje, maar dat moet je niet aan Pax vertellen
Verhuizen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou je doen als er in je flatportaal twee jongens met elkaar staan te zoenen?
#Stellingenopzondag13:15
Toevallig zeg!quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Shadowkid053 het volgende:
Dan te bedenken dat ik ik net te laat was met het inbrengen van Ünal in mijn Fok team...
Niks, aangezien zij met meer zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zou je doen als er in je flatportaal twee jongens met elkaar staan te zoenen?
Dat was nog in een tijd dat voetballers geen Pelle kapsels en tatoeages hadden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er waren tijden dat bijna geen enkele ploeg de winst meenam uit de groene kathedraal.
Sommige ouders laten kinderen een heel pakje sigaretten roken zodat ze er voor de rest van hun leven klaar mee zijn... Ik zou ze dus waarschijnlijk flink anaal verwaarlozen en ze derhalve een lesje leren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh, helpt dat juist niet verslaving in de hand of begrijp ik dit verkeerd?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sommige ouders laten kinderen een heel pakje sigaretten roken zodat ze er voor de rest van hun leven klaar mee zijn...
Vertelquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Weet je waar me dit aan doet denken?
Gun mij nou gewoon een keer seks zonder het gay te makenquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Huh, helpt dat juist niet verslaving in de hand of begrijp ik dit verkeerd?
Ik haak af.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gun mij nou gewoon een keer seks zonder het gay te maken
Ok Drizzt.quote:
Ok hafcfanquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:26 schreef hafcfan het volgende:
Als je van te voren had voorspeld dat PEC en groningen na 3 wedstrijden onderaan zouden staan was je voor gek verklaard.
Van PEC verbaast het me to be honest veel meer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:26 schreef hafcfan het volgende:
Als je van te voren had voorspeld dat PEC en groningen na 3 wedstrijden onderaan zouden staan was je voor gek verklaard.
rawrquote:
to be honest, naar wordt eerlijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van PEC verbaast het me to be honest veel meer.
Combinatie Unal/Ziyech pakt goed uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen kunnen ze ook maar beter opheffen zie ik
Of speelt Twente echt goed?
Misschien moet Ajax naast Ziyech ook Unal maar kopen dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Combinatie Unal/Ziyech pakt goed uit.
Waar komt die Unal eigenlijk vandaan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Combinatie Unal/Ziyech pakt goed uit.
Van Manchester City.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt die Unal eigenlijk vandaan?
Groningen is slecht. Twente speelt gewoon een goede pot.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Groningen kunnen ze ook maar beter opheffen zie ik
Of speelt Twente echt goed?
Dat huren moest een keer verkeerd aflopen. Al valt het mij ook tegen. Had ze nog wel op nummer 7 gezet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verdedigend staat Twente prima.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Groningen is slecht. Twente speelt gewoon een goede pot.
Een beetje als de wedstrijd Groningen-Feyenoord dus.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:30 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Groningen is slecht. Twente speelt gewoon een goede pot.
Komt wel goed daar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat huren moest een keer verkeerd aflopen. Al valt het mij ook tegen. Had ze nog wel op nummer 7 gezet.
Die trainer zet Antonia rechtsback dan weet je het welquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een beetje als de wedstrijd Groningen-Feyenoord dus.
Hoe kan het dat Groningen zo slecht isZeker omdat van der Looi daar weg is.
Ja ontzettend. Knap hoe snel jij altijd mijn gevoelens weet aan te voelen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je weer bang voor een mening of wat?
Ik vind hun elftal van wat er op de openingsdag stond best leuk, maar ik zag de opstelling gisteren en ik werd verdrietig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat huren moest een keer verkeerd aflopen. Al valt het mij ook tegen. Had ze nog wel op nummer 7 gezet.
Hadden gister ook maar een rare opstelling vond ik. Mokhtar, Achahbar en Mastour leken me iig een stuk beter dan de spelers die erin stonden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zo botquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ontzettend. Knap hoe snel jij altijd mijn gevoelens weet aan te voelen.
Je bent net te laatquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hadden gister ook maar een rare opstelling vond ik. Mokhtar, Achahbar en Mastour leken me iig een stuk beter dan de spelers die erin stonden.
Tijd voor wat paniekaankopen dusquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die trainer zet Antonia rechtsback dan weet je het wel
quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind hun elftal van wat er op de openingsdag stond best leuk, maar ik zag de opstelling gisteren en ik werd verdrietig.
Wat was de opstelling?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hadden gister ook maar een rare opstelling vond ik. Mokhtar, Achahbar en Mastour leken me iig een stuk beter dan de spelers die erin stonden.
Nee, waarom zo bot naar Hafcfan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je me beschuldigt van dingen die niet waar zijn.
Ik wacht rustig op excuses.
PEC ZWOLLE: v.d.Hart,v.Polen,Marcellis,quote:
Nijland in de spits is lachwekkend. Die kan er niets van.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC ZWOLLE: v.d.Hart,v.Polen,Marcellis,
v.d.Pavert,Verdonk,Sandler (Mokhtar/
46),Thomas,Brama,Ehizibue,Nijland
(Mastour/68),Menig (Achahbar/64)
Oh, dat was meer een grapje. Iedereen zei 'Ok' tegen elkaar en toen begon Hafcfan opeens met een verhaal. Dan is het natuurlijk superlollig om dat verhaal te beantwoorden met 'Ok'.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, waarom zo bot naar Hafcfan.
Alleen als wissel voor in het laatste kwartier leuk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nijland in de spits is lachwekkend. Die kan er niets van.
Je hebt vrij aparte humor, maar zo ieder zijn ding.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat was meer een grapje. Iedereen zei 'Ok' tegen elkaar en toen begon Hafcfan opeens met een verhaal. Dan is het natuurlijk superlollig om dat verhaal te beantwoorden met 'Ok'.
Niks persoonlijks verder.
Ok GMGMquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat was meer een grapje. Iedereen zei 'Ok' tegen elkaar en toen begon Hafcfan opeens met een verhaal. Dan is het natuurlijk superlollig om dat verhaal te beantwoorden met 'Ok'.
Niks persoonlijks verder.
Die Veldwijk weer weg?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nijland in de spits is lachwekkend. Die kan er niets van.
Verdonk en Sandler zeggen me niets. Met Vd Hart en Nijland vraag je om problemen. Die Mastour hype komt er ook nog niet bepaald uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PEC ZWOLLE: v.d.Hart,v.Polen,Marcellis,
v.d.Pavert,Verdonk,Sandler (Mokhtar/
46),Thomas,Brama,Ehizibue,Nijland
(Mastour/68),Menig (Achahbar/64)
Zonde, vond ik wel een aardig spitsjequote:Op zondag 21 augustus 2016 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja. Terug naar Nottingham Forrest
Mastour is dan ook geen hype.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Verdonk en Sandler zeggen me niets. Met Vd Hart en Nijland vraag je om problemen. Die Mastour hype komt er ook nog niet bepaald uit.
Enfin.quote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Mastour is een hype vanjewelste. Die jongen heeft bij Malaga een keer vijf minuten mee mogen doen en heeft daarna zelfs nooit meer de selectie gehaald. Ook bij het tweede elftal kwam hij nauwelijks (lees: niet) aan de bak.
Op je 16e wat skills op YouTube plaatsen en iedereen verwacht een wereldtopper. Comeback!!quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mastour is dan ook geen hype.
[..]
Enfin.
Die Odegaard bijvoorbeeld is uiteindelijk ook helemaal niets vooralsnog. Bij Real Madrid ergeren ze zich kapot aan zijn houding.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op je 16e wat skills op YouTube plaatsen en iedereen verwacht een wereldtopper. Comeback!!
Hij verwacht daar wel even in de basis te staanquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Odegaard bijvoorbeeld is uiteindelijk ook helemaal niets vooralsnog. Bij Real Madrid ergeren ze zich kapot aan zijn houding.
Zit die daar nog dan? En dan hebben we nog die Kroaat bij Barcelona.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Odegaard bijvoorbeeld is uiteindelijk ook helemaal niets vooralsnog. Bij Real Madrid ergeren ze zich kapot aan zijn houding.
Halilovic is al naar HSV getrokken. Ook zo'n kansloze hype met zijn smerige schwalbes bij Gijonquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:38 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zit die daar nog dan? En dan hebben we nog die Kroaat bij Barcelona.
Daar heeft Ajax er inderdaad al genoeg van (gehad)quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij verwacht daar wel even in de basis te staan
Heel goed dat Ajax geen interesse had om hem te huren, moet je toch niet aan denken zo'n jochie die denkt dat hij de grote ster is.
Die vertegenwoordigen tenminste nog kapitaal voor de club, als een huurspeler dan hier komt zie ik het al misgaan. Wil hij er ook niet voor werken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Daar heeft Ajax er inderdaad al genoeg van (gehad)
huh?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mastour is dan ook geen hype.
[..]
Enfin.
#4e plaatsquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we met zijn allen even het begrip 'hype' niet meer uit zijn verband trekken.
Een betere wereld begint bij jezelf. Overigens vind ik een 18 jarige jongen nu al neersabelen ook wat onzinnig dat hij het bij AC Milan niet zal redden lijkt mij evident maar ik zie niet in waarom hij op het niveau Zwolle niet zou kunnen gaan presteren als het elftal iets beter draait.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Kunnen we met zijn allen even het begrip 'hype' niet meer uit zijn verband trekken.
Dafnehype was wel terecht een hype toch Stijn?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederlandse (Blanke) sprinter die wereldkampioen wordt daar waar ze als land verder nooit wat presteren. Nee hoor, dat was wel logisch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dafnehype was wel terecht een hype toch Stijn?
Mex, is dat geval wat vannacht de 800 meter won nou serieus een man? Ik ben flabbergasted.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dafnehype was wel terecht een hype toch Stijn?
De NOS was haar wel kapot aan het hypen. Uiteindelijk is het een iel meisje van 24 dat de beste prestatie van de spelen levert voor ons.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nederlandse (Blanke) sprinter die wereldkampioen wordt. Nee hoor, dat was wel logisch.
Daar is toch niks raars aan? Je moet je ergens aan vasthouden om alle atletiek op tv te verantwoorden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De NOS was haar wel kapot aan het hypen. Uiteindelijk is het een iel meisje van 24 dat de beste prestatie van de spelen levert voor ons.
Als hij niet eens een transfer maakt deze zomer lach ik me dood.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Ziyech is ook niet meer zoveel over ofnie?
Ah, Caster, oh Caster. Dat is een mooi verhaal. Het schijnt biologisch gezien een vrouw te zijn, maar wel met testosteronwaarden waar waarde Chris Froome jaloers van zou kunnen worden. "Ze" heeft een enorm diepe stem en een kaaklijn van weetikwat, wat niet zo gek is met haar testosteronwaarden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mex, is dat geval wat vannacht de 800 meter won nou serieus een man? Ik ben flabbergasted.
Gaat PSV volgende week winnen of durf je daar geen uitspraken over te doen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
Van Ziyech is ook niet meer zoveel over ofnie?
Ga eens weg met deze onzinquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Caster, oh Caster. Dat is een mooi verhaal. Het schijnt biologisch gezien een vrouw te zijn, maar wel met testosteronwaarden waar waarde Chris Froome jaloers van zou kunnen worden. "Ze" heeft een enorm diepe stem en een kaaklijn van weetikwat, wat niet zo gek is met haar testosteronwaarden.
'Vroegah' moest ze remmers slikken, na haar lolleroverwinning in Berlijn, 2009. Maar sinds dit jaar was er iemand die dat aanvocht en hoeft dat dus niet meer. Dus loopt ze op het koffiemolentje naar 1.55
Fun fact: De nummer 3 van de 800 meter is een hermafrodiet. Lollernummer.
Ik ben bang voor een late 1-1. Groningen is een stugge ploeg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat PSV volgende week winnen of durf je daar geen uitspraken over te doen?
In ieder geval niet in NL.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij niet eens een transfer maakt deze zomer lach ik me dood.
Alles aan die Caster ademt mannelijkheid.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, Caster, oh Caster. Dat is een mooi verhaal. Het schijnt biologisch gezien een vrouw te zijn, maar wel met testosteronwaarden waar waarde Chris Froome jaloers van zou kunnen worden. "Ze" heeft een enorm diepe stem en een kaaklijn van weetikwat, wat niet zo gek is met haar testosteronwaarden.
'Vroegah' moest ze remmers slikken, na haar lolleroverwinning in Berlijn, 2009. Maar sinds dit jaar was er iemand die dat aanvocht en hoeft dat dus niet meer. Dus loopt ze op het koffiemolentje naar 1.55
Fun fact: De nummer 3 van de 800 meter is een hermafrodiet. Lollernummer.
vergeet De Kampioen niequote:Op zondag 21 augustus 2016 13:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een weekend qua wedstrijden die ik kijk. Veel gols.
6-4quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoke 1-4 Man City
Barça 6-2 Betis
Sevilla 6-4 Espanyol
Groningen 2-3 Twente and still counting..
Ik doe niet mee aan deze weddenschapquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef GGMM het volgende:
Hahahaha Twente
Als dit nog 4-3 wordt neemt Drizzt de rest van het seizoen een Madvillany-UI
6-4quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Stoke 1-4 Man City
Barça 6-2 Betis
Sevilla 6-4 Espanyol
Groningen 2-3 Twente and still counting..
Was niet op open kanaal toch?quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
3-3 bij rust, wat een genot was dat.
Jazeker, zo ben ik. Granada - Villarreal werd dan nog wel uitgezonden op het open kanaal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was niet op open kanaal toch?
Streampje gezocht?
Ik ken inderdaad maar 2 wedstrijden die in die uitslag zijn geëindigd en eentje stond die op goal ja. En niet op een goede manierquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die uitslag denk ik automatisch aan Vermeer
Inderdaadquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij die uitslag denk ik automatisch aan Vermeer
Klonk wel als een betere optie dan jezelf pijnigen met Ajax.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jazeker, zo ben ik. Granada - Villarreal werd dan nog wel uitgezonden op het open kanaal.
Sinds dat moment was het ook klaar voor mij met hem. Elke keer als een Feyenoorder dan zei dat hij een geweldige keeper is, denk ik terug aan die wedstrijd en ben ik blij dat hij weg is.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken inderdaad maar 2 wedstrijden die in die uitslag zijn geëindigd en eentje stond die op goal ja. En niet op een goede manier
Ik heb het ook gedaan toen ik aanvoelde dat Ajax het niet meer ging bolwerken. Emile Schelvis gaf commentaar, we kregen een fijne vrije trap als 0-1. De regie was te druk bezig met de herhalingen dus we misten de 1-1. Paco Jemez wilde de doelpuntenmaker er eigenlijk al afhalen maar deed het toch maar niet. Na de 1-1 was het nog hartstikke leuk, alleen was voor beide ploegen een overwinning teveel van het goede.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klonk wel als een betere optie dan jezelf pijnigen met Ajax.
Spannend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb het ook gedaan toen ik aanvoelde dat Ajax het niet meer ging bolwerken. Emile Schelvis gaf commentaar, we kregen een fijne vrije trap als 0-1. De regie was te druk bezig met de herhalingen dus we misten de 1-1. Paco Jemez wilde de doelpuntenmaker er eigenlijk al afhalen maar deed het toch maar niet. Na de 1-1 was het nog hartstikke leuk, alleen was voor beide ploegen een overwinning teveel van het goede.
Einde update.
Het was vooral belachelijk slecht verdedigen, maar je mag ze terugkijken. De 4-3, 5-3 en 6-3 zijn wel tof.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spannend.
Nog mooie goals ook bij die 6-4, of niet het terugkijken waard?
Toffe kousen hebben ze bij Espanyolquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was vooral belachelijk slecht verdedigen, maar je mag ze terugkijken. De 4-3, 5-3 en 6-3 zijn wel tof.
KLIK OP BEKIJKEN OP YOUTUBE GR GR
Unal is tegenwoordig een scheldwoordquote:
En best wat leuke spelers binnengehaald. Baptistao en Reyes zijn voor een ploegje als hen niet verkeerd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toffe kousen hebben ze bij Espanyol
Sommige goals zijn wat dat betreft wel Eredivisiewaardig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was vooral belachelijk slecht verdedigen, maar je mag ze terugkijken. De 4-3, 5-3 en 6-3 zijn wel tof.
KLIK OP BEKIJKEN OP YOUTUBE GR GR
Met Cillessen op doel had het zeker niet meer dan 5-2 geworden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige goals zijn wat dat betreft wel Eredivisiewaardig.
Sampaoli, hé. Aanvallend gaat het al prima, maar wat wil je met die steals die ze hebben binnengehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige goals zijn wat dat betreft wel Eredivisiewaardig.
Ik blijf mooi zitten.quote:
Owja gaat echt om Unalquote:Op zondag 21 augustus 2016 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Unal is tegenwoordig een scheldwoord
En ben jij Cookie?
Sergio Rico van Sevilla is/was de derde keeper van Spanje. Normaal gesproken moet zeker hij beter kunnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met Cillessen op doel had het zeker niet meer dan 5-2 geworden.
Laat Ajax ook maar zo spelen, en dan winnen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sampaoli, hé. Aanvallend gaat het al prima, maar wat wil je met die steals die ze hebben binnengehaald.
Tijd gunnen, vooral.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laat Ajax ook maar zo spelen, en dan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |