Oh dan had ik het toch goed gehoordquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
Appeltaart buikspek dat klinkt echt smerig.
ow ja, daar was ook een film van iddquote:
Nou ik heb weleens een helpdesk aan de lijn gehad die precies zo klonkenquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow ja, daar was ook een film van idd
Elke indiër die je belt klinkt zo, weet ik ook vanuit werkquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een helpdesk aan de lijn gehad die precies zo klonkenStiekem moest ik altijd een beetje lachen.
Wel gezellig, maar ik vind die stem/klank vervelend.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb weleens een helpdesk aan de lijn gehad die precies zo klonkenStiekem moest ik altijd een beetje lachen.
en anders een tweetjequote:
Er eentje?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:27 schreef franklop het volgende:
Is hij er eentje?
Of gewoon overenthousiast
en juist schijnt het heel modern te zijnquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:27 schreef Karina het volgende:
Borden die op deze manier zijn opgemaakt vind ik helemaal niks he. Het is net iets van de kleuterschook.
Dat vraag ik me ook altijd af..quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Zullen ze ondertussen ook nog even naar de WC gaan ofzo? Zou na 7 gerechten deels eten toch wel vol zitten haha
en ho ho ho kerstmanquote:
En dan een vinger in de keel?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:24 schreef franklop het volgende:
Zullen ze ondertussen ook nog even naar de WC gaan ofzo? Zou na 7 gerechten deels eten toch wel vol zitten haha
Ik zal wel ouderwets zjin danquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
en juist schijnt het heel modern te zijn
dat was al bekend toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |