Oh dat laat je dan ook niet echt merkenquote:
ik ben heel subtiel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:12 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oh dat laat je dan ook niet echt merken
Subtiliteitquote:
Donderdag tot 18.15u werken en dan de trein in.. dus die mis ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:13 schreef franklop het volgende:
Ik mis gelijk woensdag en donderdag al
Je kan terugkijken met sbs6 appquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:13 schreef franklop het volgende:
Kan het zelf opnemen ook, of via Kijk terugkijken, maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:27 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Je kan terugkijken met sbs6 app. Deed ik ook weleens als ik een masterchef aflevering miste
waar ik donderdag zei bedoelde ik dinsdagquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:13 schreef franklop het volgende:
Wilt u een joker inzetten?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:40 schreef franklop het volgende:
[..]
waar ik donderdag zei bedoelde ik dinsdag
stop de tijd.
die bewaar ik graag voor laterquote:
jij de piloot dan ben ik de golferquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:30 schreef Karina het volgende:
Mensen zoals jij en ik en dan beginnen ze met een golfer en een piloot
Geef mij sowieso die golfer maarquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij de piloot dan ben ik de golfer
YES MARCO!
en Nigella (hoe schrijf je die?)quote:
yup voor zover ik weet welquote:
had ik dus toch goed gegoktquote:
volgens mij de shannon van deze seriequote:
Ja ik vind dat toch een beetje gek dat hij die reclame doet. Maar goed geld stinkt niet.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:33 schreef Bartjebart het volgende:
Nu ik George zie moet ik gelijk aan die reclame voor die vitamines denken
Misschien is het bedrijf wel stiekem voor een deel van hem of zoquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik vind dat toch een beetje gek dat hij die reclame doet. Maar goed geld stinkt niet.
of helemaalquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Misschien is het bedrijf wel stiekem voor een deel van hem of zo
gezicht kwam me wel bekend voor... sort ofquote:
Als het goed is ook maar 1 keer in beeld geweest 2 jaar geleden.quote:
ah ja dat blijft niet hangenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het goed is ook maar 1 keer in beeld geweest 2 jaar geleden.
Ow zo kort maarquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Als het goed is ook maar 1 keer in beeld geweest 2 jaar geleden.
Begreep dat ze door was, maar dus al voor de competitie echt begon zich moest terugtrekken. Dan is het inderdaad lastig blijven hangenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow zo kort maarEerste paar afleveringen let ik sowieso niet zo goed op omdat de groep dan nog zo groot is.
Inderdaadquote:
Zo'n kleur grijs hoort niet op een bordquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:48 schreef Karina het volgende:
Het is misschien heel lekker maar het ziet er niet uit.
Was blijkbaar een flink snowboardongelukquote:
Kan gebeuren, zie met Schumacher..quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Was blijkbaar een flink snowboardongeluk
Ja idd!quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan gebeuren, zie met Schumacher..
Ik dacht precies hetzelfdequote:
George is er jaloers opquote:
4 van 4 vermoed ikquote:
wordt het seizoen iets langer vanquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:52 schreef franklop het volgende:
Gaan ze gewoon iedereen doorsturen ofzo
Finale: 25 december 2017quote:
quote:
ze wilde meer groter bijzonderder. etcquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:54 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom denk je zoiets in een uur te kunnen maken
Ja maar dit is gewoon overdreven.quote:Op maandag 22 augustus 2016 18:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
ze wilde meer groter bijzonderder. etc
uhuh dat was ook het commentaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon overdreven.
Als je een beetje de serie in de gaten hebt gehouden zie je dat ze zelfs verderop in de competitie en met meer tijd moeite hebben om dit te maken.
Nee in het begin wat trager.quote:
yep, steeds meer aanmeldingen en dan moeten ze welquote:
alleen de eerste was echt traagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |