Haha, ik had toch geen kans meer, dus dan maar gokken.quote:Op zaterdag 15 oktober 2016 15:16 schreef franklop het volgende:
[..]
voor de rest had je wel standaard lijstje ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindklassement:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gefeliciteerd wimderon
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Van Harte wimderon![]()
En de organisatoren bedankt en tot volgend jaar
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif![]()
diepe buiging voor de organisatie
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Gefeliciteerd wimderon
12 jaar wielerprono. 3 maal goud, 3 maal zilver.
Dank aan de organisatie
Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.![]()
Toch wereldkampioen, helaas net teveel gemist. Dank aan de organisatie en wimderon gefeliciteerd weer!
sig verwijderd door FA![]()
Wimderon met z'n glazen bol die wint ook echt alles wat los en vast zit he. Gefeliciteerd.
Baggerbaas en SanAnt.
![]()
Bedankt en uiteraard ook weer bedankt voor de organisatie![]()
Hoe gaan we het volgend jaar doen met de uitbreiding van de WT![]()
![]()
gefeliciteerd!quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:38 schreef wimderon het volgende:
Bedankt en uiteraard ook weer bedankt voor de organisatie![]()
Hoe gaan we het volgend jaar doen met de uitbreiding van de WT
Ik zou de prono niet verder uitbreiden, aantal wedstrijden is voldoende nuWinnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
geen top 10
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
bijna al die wedstrijden zitten er toch al in?quote:Op maandag 17 oktober 2016 20:44 schreef komrad het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
Ik zou de prono niet verder uitbreiden, aantal wedstrijden is voldoende nu
Bedankt organisatie
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
1 gemiste prono kost me plek 4..Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
dat is mijn vaste stek als ik geen prono's misquote:
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016![]()
bedankt voor de organisatie, uiteraard
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Van harte!!
En natuurlijkvoor de organisatoren voor weer een leuk jaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
Zijn er nog leuke statistieken? Dagzeges bijvoorbeeld.DeLuna vindt me dik ;(
Die laatste waren er zeker.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Zijn er nog leuke statistieken? Dagzeges bijvoorbeeld.
Tevens een kick ter herinnering voor organisatie?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
Volgende week zal ik alle zaken voor het nieuwe seizoen klaarzetten.
Daarnaast ben ik op zoek naar 1 of 2 FoK!'ers die onderdeel willen worden van de organisatie. Geef dit gewoon aan in het topic of stuur een dm.![]()
Kunnen we nog nieuwe koersen op de kalender verwachten?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef baggerbaas het volgende:
Volgende week zal ik alle zaken voor het nieuwe seizoen klaarzetten.
Daarnaast ben ik op zoek naar 1 of 2 FoK!'ers die onderdeel willen worden van de organisatie. Geef dit gewoon aan in het topic of stuur een dm.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Voorstel voor de speelrondes:
Enkele nieuwe WorldTour koersen toegevoegd (Dwars door Vlaanderen, Frankfurt, RideLondon).
Top 5 World Tour laten vervallen. Afsluiter traditioneel gehouden op Paris Tours.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de sheet enigszins gepimpt en wil deze online delen zodat het voor iedereen mogelijk wordt om zijn eigen statistieken etc op te zoeken.
Ideeën, opmerkingen, aanmerkingen.... Roept u maar!![]()
Ik zou ervoor willen pleiten om de top 5 van de world tour toch the behouden. Juist omdat het wat anders is dan de gewone koersen.
Een voorspelling over een heel jaar.
Dat vind ik in ieder geval wel leuk."You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."![]()
Die heb ik er uit gehaald aangezien de World Tour pas eindigt na de Tour of Guangxi op 24 oktober. Dan zou het seizoen met nog eens 2 weken worden gerekt.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:08 schreef marsan het volgende:
Ik zou ervoor willen pleiten om de top 5 van de world tour toch the behouden. Juist omdat het wat anders is dan de gewone koersen.
Een voorspelling over een heel jaar.
Dat vind ik in ieder geval wel leuk.![]()
Prima hoor!Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
het is jammer dat de kalender rond die tijd al vol zit, maar anders zou ik op 1 april nog wel de Volta Limburg Classic willen toevoegen.
Of de New Energy Tour (20 mei, vervanger van de World Ports Classic)Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: