Die laatste waren er zeker.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:00 schreef rubbereend het volgende:
Zijn er nog leuke statistieken? Dagzeges bijvoorbeeld.
Kunnen we nog nieuwe koersen op de kalender verwachten?quote:Op zondag 12 februari 2017 11:16 schreef baggerbaas het volgende:
Volgende week zal ik alle zaken voor het nieuwe seizoen klaarzetten.
Daarnaast ben ik op zoek naar 1 of 2 FoK!'ers die onderdeel willen worden van de organisatie. Geef dit gewoon aan in het topic of stuur een dm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb de sheet enigszins gepimpt en wil deze online delen zodat het voor iedereen mogelijk wordt om zijn eigen statistieken etc op te zoeken.
Ideeën, opmerkingen, aanmerkingen.... Roept u maar!
Die heb ik er uit gehaald aangezien de World Tour pas eindigt na de Tour of Guangxi op 24 oktober. Dan zou het seizoen met nog eens 2 weken worden gerekt.quote:Op zondag 19 februari 2017 13:08 schreef marsan het volgende:
Ik zou ervoor willen pleiten om de top 5 van de world tour toch the behouden. Juist omdat het wat anders is dan de gewone koersen.
Een voorspelling over een heel jaar.
Dat vind ik in ieder geval wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |