Ja zelfs ik heb hemquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat bordje heb ik echt al anderhalf jaar of zo
Mwoah. Als iemand die temperaturen onder de 20 graden over het algemeen slecht kan verdragen en hitte heel goed kan ik niet achter deze uitspraak staan eigenlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Als ze stilstaan is dat idd niet fijn, maar zolang er gereden wordt
Veel plezier de komende dagen. Ik hoop op DDZ vanmiddag.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 07:48 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mwoah. Als iemand die temperaturen onder de 20 graden over het algemeen slecht kan verdragen en hitte heel goed kan ik niet achter deze uitspraak staan eigenlijk.
Het kan best handig zijn bij een pendeltrein, heen en weer rijden over hetzelfde spoor. Minder kruisende bewegingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:09 schreef desbarts het volgende:
Ik blijf het appart vinden dat bij werkzaamheden bij almere de sprinters naar oostvaarders opeens op z'n engels gaan rijden aan de verkeerde kant. Wat is daar dan weer het voordeel van?
Dat is de duidelijkste manier die ze hebben om aan te geven dat ze stiekem verbust zijn. Denk ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:30 schreef FredvZ het volgende:
Ook leuk, spoorloze treinen in Rotterdam:
[ afbeelding ]
ziet de machinist het baanvak ook eens van de andere kantquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:09 schreef desbarts het volgende:
Ik blijf het appart vinden dat bij werkzaamheden bij almere de sprinters naar oostvaarders opeens op z'n engels gaan rijden aan de verkeerde kant. Wat is daar dan weer het voordeel van?
Ik had bijna gezegd dat ze op de Franse tour gaan, en de boel pas 20 minuten van te voren aankondigen...tot dat ik de tijd zagquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:30 schreef FredvZ het volgende:
Ook leuk, spoorloze treinen in Rotterdam:
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze wel de speciale linkerspoorwegbekendheid.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ziet de machinist het baanvak ook eens van de andere kant
Er rijdt inderdaad een pendel Oostvaarders-Lelystad (lange kering in Lelystad) steeds over het ene spoor en een pendel Zwolle-Oostvaarders over het andere spoor.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het kan best handig zijn bij een pendeltrein, heen en weer rijden over hetzelfde spoor. Minder kruisende bewegingen.
Want oeh jee, kruisende bewegingenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het kan best handig zijn bij een pendeltrein, heen en weer rijden over hetzelfde spoor. Minder kruisende bewegingen.
Voor iedere scheet een flyover bouwen je weet toch!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want oeh jee, kruisende bewegingen![]()
Ik heb het niet over veiligheidsgeneuzel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Want oeh jee, kruisende bewegingen![]()
Wensen? Ik? Maak er maar een leuk filmpje van gewoonquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Fles, ik wil volgende week een remake maken van deze
Heb je nog tips? Wensen?
Want in welke richting is deze? ik moet m nu andersom doen anders heb ik weer zon...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wensen? Ik? Maak er maar een leuk filmpje van gewoon
Ik kan toch niet bij t personeel op schoot?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:03 schreef Prins_Pils het volgende:
Dit is van Vohwinkel in richting Oberbarmen, oostelijke richting. Vooruit maken kan trouwens ook he
Hoeft ook niet, aan de voorkant kun je gewoon door glas meekijken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:13 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik kan toch niet bij t personeel op schoot?
Ja ok, maar ik heb nu tape bij me om een oud mobieltje tegen het glas aan te plakken, en die achterruit is gewoon recht, bij de oude modellen tenminste...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:15 schreef Igen het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, aan de voorkant kun je gewoon door glas meekijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |