Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het is toch juist extra veiligheid dat ze hem ook in de ATB gezet hebben?quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:19 schreef Salatrel het volgende:
wat een gezeur over dat die TSB ook in de ATB ziter staan ook gewoon LAE borden hoor
Eigenlijk zou je dat ene spoor waar dat probleem speelt gewoon uit dienst moeten nemen. En de sporen ernaast ook!quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:23 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal. Het is toch juist extra veiligheid dat ze hem ook in de ATB gezet hebben?
je merkt er toch geen klote aan omdat normaliter toch al terug ging naar 80 voor amsterdam zuidquote:
Boog is niet geschikt, later gaat die 1:34,7 er nog uit las ik Somda. Ook vreemd, want zo'n exemplaar mag je in rechtdoor en afbuigend 140 berijden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:53 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je merkt er toch geen klote aan omdat normaliter toch al terug ging naar 80 voor amsterdam zuid
wat ik ook wel apart vond is dat je vanaf amsterdam zuid richting schiphol over het binnenste spoor bij riekerpolder terug moet naar 80 direct achter het wissel mag je weer 130. ik ga er maar vanuit dat het vanwege het knikje is ofzo maar het is zonde van de snelheid
Helemaal niet aan gedacht eigenlijk...quote:
Zo'n ding:quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:31 schreef drakin het volgende:
een wat? Ik ben gewoon treinreiziger, geen idee wat dit voor iets is.
Ik dacht dat ze dat model schermen alleen onder perronkappen ophingen, blijkbaar niet dus?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:56 schreef ReisT het volgende:
[ afbeelding ]Bordjes zijn er natuurlijk ook, en voldoende schermen om de volgende trein aan te kondigen (alleen in de zon wat lastig leesbaar)
nee. Zeker niet. In Groningen hangt bijvoorbeeld een kleinere variant van dit model op alle perrons, dus ook in bijvoorbeeld Kropswolde of Uithuizermeeden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:59 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat model schermen alleen onder perronkappen ophingen, blijkbaar niet dus?
O ja, dat is waar ook, dat heb ik zelf ook al wel eens gezien.quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
nee. Zeker niet. In Groningen hangt bijvoorbeeld een kleinere variant van dit model op alle perrons, dus ook in bijvoorbeeld Kropswolde of Uithuizermeeden.
U-OV als de tram rijdt?quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:56 schreef ReisT het volgende:
Voorkant van het station (waar zou dat linker blauwe bordje voor zijn?)
Ja die zijn beter met hun arkoquote:
Als ze stilstaan is dat idd niet fijn, maar zolang er gereden wordtquote:Op maandag 22 augustus 2016 20:47 schreef boriq het volgende:
Nou, ik kan je vertellen dat DM90 (dieseltreintjes van NS) met alleen arko zeker geen feestje zijn bij +25C
Is gewoon normaalquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:41 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Vandaag zijn de werkzaamheden aan de RER A afgegrond.... en ik zit een filmpje te bekijken...
Dat is toch niet gezond op 2.02 hoe die rails heen en weer gaat
Even tweetje naar NS, misschien hangen er volgende week dan anderequote:Op maandag 22 augustus 2016 19:56 schreef ReisT het volgende:
Vanmiddag even rondgekeken op het vandaag geopende station:
[ afbeelding ]Voorkant van het station (waar zou dat linker blauwe bordje voor zijn?)
[ afbeelding ]Aan beide kanten van het water trappen naar de perrons.
[ afbeelding ]Alleen de Oosterkadekant heeft een lift
[ afbeelding ]Bordjes zijn er natuurlijk ook, en voldoende schermen om de volgende trein aan te kondigen (alleen in de zon wat lastig leesbaar)
[ afbeelding ]De trein naar Woerden vertrekt, op de achtergrond komt net de trein naar Breukelen aan.
Het is ook allemaal zo makkelijk hequote:Op maandag 22 augustus 2016 22:16 schreef b2py het volgende:
[..]
Even tweetje naar NS, misschien hangen er volgende week dan andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |