ik zat al te googelen wat voor treinstel dat nou weer was.quote:
SW31 had dit weekend in al het SLT geïnstalleerd moeten worden, maar dat mislukte nogal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:11 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zat al te googelen wat voor treinstel dat nou weer was.
ik zit nu in de 7503, geen idee van softwarequote:Op zondag 21 augustus 2016 22:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
SW31 had dit weekend in al het SLT geïnstalleerd moeten worden, maar dat mislukte nogal.
Dat is bij dat spul veel minder van belang, omdat dat spul uit begin jaren '90 komtquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:15 schreef drakin het volgende:
[..]
ik zit nu in de 7503, geen idee van software
de software bedoel je nu?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is bij dat spul veel minder van belang, omdat dat spul uit begin jaren '90 komt
Je zit in een DDZ/NID. Dat is een dubbeldekker die enkele jaren geleden helemaal gereviseerd is. Daarom lijkt het allemaal zo nieuw. Toch is het casco al ruim 20 jaar oudquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:17 schreef drakin het volgende:
Want deze trein is dacht ik nog helemaal niet zo oud.
de stoel zit iig lekker, maar het is hier ijskoud. Komt dat ook doordat deze zo oud is?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zit in een DDZ/NID. Dat is een dubbeldekker die enkele jaren geleden helemaal gereviseerd is. Daarom lijkt het allemaal zo nieuw. Toch is het casco al ruim 20 jaar oud
Dat ligt m aan de instellingen van de airco die ze bij de revisie geïnstalleerd hebbenquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
de stoel zit iig lekker, maar het is hier ijskoud. Komt dat ook doordat deze zo oud is?
ik heb liever de arko terug.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat ligt m aan de instellingen van de airco die ze bij de revisie geïnstalleerd hebben
jawel,die heb ik ook in huis.quote:
Binnen een paar dagen een synoniem voor faal, fiasco, mislukking, echec, debakel en zo. En een paar dagen later wordt de term verwijderd uit alle communicatie wegens te negatief beladen.quote:
Voor gewone reizigers ook bekend als HBT.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je zit in een DDZ/NID. Dat is een dubbeldekker die enkele jaren geleden helemaal gereviseerd is. Daarom lijkt het allemaal zo nieuw. Toch is het casco al ruim 20 jaar oud
Hotsen Botsen Trein?quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor gewone reizigers ook bekend als HBT.
een wat? Ik ben gewoon treinreiziger, geen idee wat dit voor iets is.quote:Op maandag 22 augustus 2016 07:56 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Volgende keer wachten tot er een SGMm voor komt rijden.
Die woorden zijn tenminste duidelijker, dank flashquote:Op maandag 22 augustus 2016 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Binnen een paar dagen een synoniem voor faal, fiasco, mislukking, echec, debakel en zo. En een paar dagen later wordt de term verwijderd uit alle communicatie wegens te negatief beladen.
Nee omdat de airco in die kuttreinen faalt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:21 schreef drakin het volgende:
[..]
de stoel zit iig lekker, maar het is hier ijskoud. Komt dat ook doordat deze zo oud is?
Ik hoef de hoekbank ook niet, die zit (naar mijn mening) toch niet zo comfortabel als de gewone stoelenquote:
Klopt ja, het is net een oostbloktrein. Het is OF een vrieskist OF een bakoven. Normaal doen is er niet bij voor die dingenquote:Op maandag 22 augustus 2016 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee omdat de airco in die kuttreinen faalt.
Ja dat was duidelijk, maar die andere dubbeldekkers faalt die ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Nee omdat de airco in die kuttreinen faalt.
http://www.somda.nl/forum/18487/Snelheidsbeperking+Amsterdam+RAI/quote:De Zuidtak is destijds niet gebouwd op het profiel van vrije ruimte van tegenwoordig, PVR GC geheten, maar op het wat krappere profile van destijds, PVR NL. De sporen op het station liggen in directe bevestiging op trogbruggen, waarop tevens het perron rust. De perronhoogte is, ook al zoals in de jaren tachtig gewoonlijk, 84 cm + BS. In het kader van het programma P76 'moest' daarom het perron omlaag of de sporen omhoog. Omdat het perron dankzij de trogliggers niet omlaag kan, zijn de sporen 8 cm omhoog gebracht. En daarom moest de rijdraad, die hing op de minimale hoogte, ook omhoog. De hoogte waarop hij nu hangt, gaat in combinatie met het dynamische gdrag van de stroomafnemers nog juist goed bij 80 km/h, maar niet bij de 130 km/h die gepland waren in het kader van het project SAAL-Zuidtak.
er blijven 2 'achter' om uit te zoeken waar het mis gingquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:00 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben zo te zien nog niet al het SLT aan de praat gekregen vanochtend
Wauw, lekker nagedacht wel danquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
Bij Amsterdam RAI geldt nu een tijdelijke snelheidsbeperking vanwege een perronkap in het PVR. De reden is nogal om te huilen:
[..]
http://www.somda.nl/forum/18487/Snelheidsbeperking+Amsterdam+RAI/
geldt dan alleen voor oude deel dat nu voor de richting Schiphol gebruikt wordt?quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
Bij Amsterdam RAI geldt nu een tijdelijke snelheidsbeperking vanwege een perronkap in het PVR. De reden is nogal om te huilen:
[..]
http://www.somda.nl/forum/18487/Snelheidsbeperking+Amsterdam+RAI/
wel jammer, die overkapping scheelt enorm als het waait en regentquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:46 schreef dennistd het volgende:
De oplossing (als die er komt) zal trouwens wel het afbreken van de overkapping zijn en het vervangen daarvan door eenzelfde als op het nieuwe perron...
Oh een tsb van een jaartje maar?quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:47 schreef James1988 het volgende:
Wauw, dat is echt wel falen op episch hoog niveau![]()
Gaat dat nog worden opgelost, of is dit zo'n Duitse TSB die over een jaar permanent is?
ah, en daarna zullen ze SW31 wel gefaseerd invoeren neem ik aan, waarbij viertjes en zesjes door elkaar aangepakt worden om te zorgen dat er iig gekoppeld gereden kan worden?quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:29 schreef greavy het volgende:
[..]
er blijven 2 'achter' om uit te zoeken waar het mis ging
TIJD OM EEN STICKERVEL UIT DE KAST TE HALEN!quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, en daarna zullen ze SW31 wel gefaseerd invoeren neem ik aan, waarbij viertjes en zesjes door elkaar aangepakt worden om te zorgen dat er iig gekoppeld gereden kan worden?
Jij snapt hetquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:05 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
TIJD OM EEN STICKERVEL UIT DE KAST TE HALEN!
Kneuzenkermis.quote:Op maandag 22 augustus 2016 12:28 schreef dennistd het volgende:
Bij Amsterdam RAI geldt nu een tijdelijke snelheidsbeperking vanwege een perronkap in het PVR. De reden is nogal om te huilen:
[..]
http://www.somda.nl/forum/18487/Snelheidsbeperking+Amsterdam+RAI/
Realer Irrsinquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:47 schreef James1988 het volgende:
Wauw, dat is echt wel falen op episch hoog niveau![]()
Gaat dat nog worden opgelost, of is dit zo'n Duitse TSB die over een jaar permanent is?
dat weten ze nog niet. Eerst eens uitzoeken wat er gruwelijk misgegaan is. Er is iets niet gedocumenteerd wat wel bij die 15 eerdere SLT4en gedaan was.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ah, en daarna zullen ze SW31 wel gefaseerd invoeren neem ik aan, waarbij viertjes en zesjes door elkaar aangepakt worden om te zorgen dat er iig gekoppeld gereden kan worden?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan je je smiley niet meer vinden Duuf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |