Dat ging de eerste keer anders ook best goed voor DCquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
DC, you better watch out, Rumble is coming
Ik dacht 10quote:
wordt echt misselijk van die gastquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:34 schreef Paxlie het volgende:
Kanye in tha house, enige wat Kanye denkt is ik kan die gasten hebben, appeltje eitje want ik ben Kanye.
Kanye zou Kanye nog vechten in de UFC
Jij en de rest van de wereld, hij maakt awesome muziek maar zijn hele persoon is echt naar.quote:
met zijn gore dikke popquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij en de rest van de wereld, hij maakt awesome muziek maar zijn hele persoon is echt naar.
Dat is ook vroegah na watch the throne met jayz vind ik het maar mehquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:37 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Jij en de rest van de wereld, hij maakt awesome muziek maar zijn hele persoon is echt naar.
Kanye staat te rappen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:42 schreef Geo4kant het volgende:
Kut muziek/herrie op de achtergrond de hele tijd
Ik vind Metallica live wel aardig hoor op de achtergrond.quote:Op zondag 21 augustus 2016 05:42 schreef Geo4kant het volgende:
Kut muziek/herrie op de achtergrond de hele tijd
beste live concertquote:Op zondag 21 augustus 2016 05:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Metallica live wel aardig hoor op de achtergrond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |