SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
![]()
Dit is matig, ik wil een WRquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:46 schreef heywoodu het volgende:
Dat gedoe over het hoge tempo, dat valt toch allemaal wel mee? Als het echt zo hoog lag liep minstens de helft van dit veld toch al om hun moeder te roepen op een halve ronde achterstand?
Dinsdag rol ik weer naar de brievenbussen, maar verder niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jullie rollen maandag zeker naar werk
Heb nog een week vakantie.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dinsdag terug beginnen lopen. Is wel nodig, zit op +4kg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik teken want goud maar zou wel een FLOPSHOW zijn jaquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking saaie hoogspringfinale, geeneen gaat over 2 meter en dan zijn we klaar
En dan ligt het podium ook al vastquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Fucking saaie hoogspringfinale, geeneen gaat over 2 meter en dan zijn we klaar
Dat waren dan wel weer toptijden over de hele lijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:48 schreef DeLuna het volgende:
Geen 2m, dat is wel echt de grootste flopshow na de 800m finale van net
Joey vd Berg pakt rood.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mo wint
Bal is rond
Gras is groen
Echt zonde...een fitte Vlasic pakt hier goud.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:51 schreef Redefine het volgende:
Ondertussen is Vlasic te geblesseerd eigenlijk.
Dit maakt het nog erger.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:52 schreef TheArt het volgende:
We gaan toch geen olympisch kampioene krijgen met 1.97? Dat is fucking lager dan 2 (!!!) vrouwen in de meerkamp
quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:52 schreef TheArt het volgende:
We gaan toch geen olympisch kampioene krijgen met 1.97? Dat is fucking lager dan 2 (!!!) vrouwen in de meerkamp
Dat terwijl er 17! vrouwen de finale haalden, waarvan er 12! over 1,93 heengingen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:52 schreef TheArt het volgende:
Stuur die medailles maar door. (al hebben ze hier niet op 1.98 gesprongen).quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:52 schreef TheArt het volgende:
Echt een gemiste kans voor Thiamquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:53 schreef Columbiafan het volgende:
Olympisch kampioen met 1.97Waardeloos
Thiam en KJT gewoon goud gevenquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:52 schreef TheArt het volgende:
Heeft Thiam al hoor.quote:
Nou, probeer het zelf maar eens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:53 schreef DeLuna het volgende:
Maar HOE kan dat? HOE kan er niemand over 2 meter gaan
Helemaal niet. Ik heb helemaal niks met zo'n Lowe ofzo, Beitia vind ik wel leukquote:
Wel mad, maar niet omdat Beitia wint.quote:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver die sprong was geweest zonder hand in zand.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:56 schreef Redefine het volgende:
Dat Beitia wint is al vrij meh, maar vooruit. Maar deze wedstrijd:
[ afbeelding ]
WR staat op 2.09 dus dat vind ik wel knapquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:57 schreef PippenScottie het volgende:
Het is nog niet zo gek lang geleden dat Vlasic elke wedstrijd op 2.10 mocht springen.
Ja. En ook die sprong van Rutherford die 1mm op de plasticine was. Die sprong was ook ver.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:57 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe ver die sprong was geweest zonder hand in zand.
Met die vingers en die afschuwelijke bril?quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik heb helemaal niks met zo'n Lowe ofzo, Beitia vind ik wel leuk
Ik weet het, maar ik heb haar regelmatig bij DL wedstrijden een WR poging zien doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WR staat op 2.09 dus dat vind ik wel knap
Nuurmi draait zich om in zijn graf.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
De beste langeafstandsloper in de geschiedenis aldus de Belg
Die snapt er dus BIJZONDER weinig van
Wat kunnen mij die vingers schelenquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Met die vingers en die afschuwelijke bril?
Gewoon eraf hakken tochquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat kunnen mij die vingers schelen
Die commentator verdient Zatopek en Viren.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nuurmi draait zich om in zijn graf.
Nurmi zou zijn graf uitklimmen en hem nu nog aan puin lopen man. Net als Hannes Kolehmainen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nuurmi draait zich om in zijn graf.
Vanuit zijn rolstoel.quote:
En dan vergeten we nog onze Ethiopische vrienden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die commentator verdient Zatopek en Viren.
Op blote voeten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nurmi zou zijn graf uitklimmen en hem nu nog aan puin lopen man. Net als Hannes Kolehmainen.
4*400 genot komt nog!quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
ben klaar hier hoor, Rohler gaat winnen. Yego retired en rest haalt het toch niet
wellicht tot OS 2018![]()
Er komen nog twee estafettes.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
ben klaar hier hoor, Rohler gaat winnen. Yego retired en rest haalt het toch niet
quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
morgen geen mountainbike met SAGANGOD voor jou? En ook niet juichen voor Fontijn?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Morgen nog marathon- en mountainbikegenot.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
Petergod ga ik kijken dat wel, goed dat je het zegt. Verder over naar voetbalgenot op Ziggoquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen geen mountainbike met SAGANGOD voor jou? En ook niet juichen voor Fontijn?
mannenmarathon he Henkie?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Weet ik, mij te laat. Vrouwenmarathon is kut. Misschien sluit nog.
Nageeye zal blij zijn dat je hem een vrouw noemtquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Het is de mannenmarathon.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Marathon is inderdaad niks, maar het zijn de mannen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Hoezo?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:03 schreef heywoodu het volgende:
DSQ's bij de 5k heb ik ook even gemist
Geen brons voor Chelimo, maar voor Lagat
Zometeen nog UFC 202 Diaz vs. McGregorquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Petergod ga ik kijken dat wel, goed dat je het zegt. Verder over naar voetbalgenot op Ziggo
En boksenerop afgeknapt nu
De laatste dagen is het opeens wel feest met al die DSQ's opeensquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:03 schreef heywoodu het volgende:
DSQ's bij de 5k heb ik ook even gemist
Geen brons voor Chelimo, maar voor Lagat
Ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:04 schreef heywoodu het volgende:
Farah completes the double double! 13:03.30 with a 52.8 closing lap. Chelimo second in 13:03.90. Bronze for Gebrehiwet, 13:04.35.
Nu ben ik in de war: BBC zegt dat zilver en brons DSQ zijn, Chelimo en Edris, maar Gebhriwet eindigde toch als derde?
Zijn gewoon verlate beelden omdat ze de ceremonie uitzonden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belg heeft nu pas door dat Yegod een blessure heeft
Nachtreclamequote:Op zondag 21 augustus 2016 03:05 schreef Urb het volgende:
Gelukkig zijn er nog andere zenders, Dione met haar over een paar minuutjes zijn we alweer terug.
Als die meedoet voor een Olumpisch diploma zou me dat verbazen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
morgen geen mountainbike met SAGANGOD voor jou? En ook niet juichen voor Fontijn?
had m graag weer 92 meter zien gooien jaquote:
Röhlerquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:05 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er mis met Röhler trouwens? Hij gooit 90 meter, Walcott won in Londen met 84 meter
Yego > Rohler.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:05 schreef Columbiafan het volgende:
Wat is er mis met Röhler trouwens? Hij gooit 90 meter, Walcott won in Londen met 84 meter
Echt een afknapper.quote:
Ik had gehoopt op 99.99quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
had m graag weer 92 meter zien gooien ja
Zo streng zelfs, dat ze zelf de DSQ's niet op beeld kunnen vinden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze vinden de juryleden heel streng op de NOS
2, 4 en 5.quote:
Dat is Lagat?quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:08 schreef Dagoduck het volgende:
Op je 1e, 2e en 5e spelen een medaille halen
Nee.quote:
Nu gewoon een gratis toegift.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Normaal alleen DSQ's als een Brit niet heeft gewonnen
Speer in zijn voet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:10 schreef aswesleep het volgende:
Wat heeft die Yego eigenlijk exact meegemaakt om zich zo te blesseren?
Ja.quote:
Er zat een wond bij zijn enkel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:10 schreef aswesleep het volgende:
Wat heeft Yego eigenlijk exact meegemaakt om zich zo te blesseren?
Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn dan? Vreemd.quote:
Dat was niet serieus johquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Heb ik gezien maar wist niet dat hij dat met z'n speer had gedaan.
Ik was de pi vergeten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wanneer zou dat gebeurd moeten zijn dan? Vreemd.
Dat is ook niet zo, hij lult maar wat.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:11 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Heb ik gezien maar wist niet dat hij dat met z'n speer heeft gedaan.
wowquote:
Ik vond dat toch vrij duidelijkquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:12 schreef Dagoduck het volgende:
Jezus mensen, dat neem je toch niet serieus
Niettes ik ben gewoon realistischquote:
8, in principequote:Op zondag 21 augustus 2016 03:13 schreef Pepersaus het volgende:
Net al 3 DQs bij een gewone race, hoeveel kunnen ze er geven in een estafette?
Ik hoop allemaal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:13 schreef Pepersaus het volgende:
Gisteren ook al 3 bij de mannen. Waardoor de Braziliaanse ploeg uiteindelijk toch de finale haalde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:13 schreef Pepersaus het volgende:
Geen idee wat ze dan doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:14 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Kan Nederland dan nog een medaille winnen?
Gisteren twee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
Bij de 4*400 zijn niet zoveel DSQ's toch, meestal?
Nee, maar op de 5k op zich ook nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
Soms door wisselrommelquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
Nee, niet meer dan een enkele keer per race.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:15 schreef PippenScottie het volgende:
Dat was het al een paar jaar, eigenlijk.quote:
Gisteren ook door te vroeg naar binnen gaan (na de eerste wissel) en buiten de baan komen.quote:
Wel een stuk leukere medaillewinnaar dan die Harting.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:14 schreef Aguero het volgende:
Rohler in de achtergrond met zijn vlag aan het juichen.
Jaquote:
Wat een waardeloos niveau inderdaad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:17 schreef TheArt het volgende:
Waaat, brons in 3.26???? Dat had Nederland in de series ook.
3:25.88quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:17 schreef TheArt het volgende:
Waaat, brons in 3.26???? Dat had Nederland in de series ook.
Nee. 5.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan estafettes? 4?
gediskwalificeerd?quote:
Zoiets idd. Phelps heeft ook ongeveer de helft van z'n gouden medailles in de estafette gehaald.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoeveel daarvan estafettes? 4?
Intussen geniet ik van China - Servië en een PLAK voor Niger.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:18 schreef aswesleep het volgende:
En nu 20 minuten wachten op de laatste finale. Topplanning.
Dat is altijd. Snap dat ook niet. De 4x400 is nooit een leuk nummer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
Waarom eindigt het atletiektoernooi zo matig.
Hij gaat wel steeds meer naar voren leunen. Zal ook blij zijn dat het einde in zicht is, heeft volgens mij elke nacht gedaan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:18 schreef Pino112 het volgende:
Deze Sporzapresentator is een prima gast trouwens.
Ik heb even opgezocht.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zoiets idd. Phelps heeft ook ongeveer de helft van z'n gouden medailles in de estafette gehaald.
Ja of de 4x100m. Afsluiten met een estafette vind ik logisch maar als het zwemmen zou afsluiten met de 4x200 zou ik dat ook een anticlimax vindenquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is altijd. Snap dat ook niet. De 4x400 is nooit een leuk nummer.
Eigenlijk zou je gewoon de 100m als afsluiter moeten hebben.
Ja he. Echt geweldige wedstrijden gezien. En vandaag krijg je al niet de meest boeiende wedstrijden, maar dan is het ook allemaal een beetje meh. Al was die 1500 meter overigens wel een mooie wedstrijd.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:18 schreef DeLuna het volgende:
Waarom eindigt het atletiektoernooi zo matig.
Speer had wel potentie maar sloeg dood door de blessure bij Yegod.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja he. Echt geweldige wedstrijden gezien. En vandaag krijg je al niet de meest boeiende wedstrijden, maar dan is het ook allemaal een beetje meh. Al was die 1500 meter overigens wel een mooie wedstrijd.
Yego had een SB, denk niet dat ie nog verder had geworpen, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Speer had wel potentie maar sloeg dood door de blessure bij Yegod.
Yegodquote:Op zondag 21 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch wel optimaal geprofiteerd van haar nationaliteit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb even opgezocht.
Felix heeft maar één individuele gouden medaille gehaald.
Dat verbaasde me een beetje.
Ja. Want was op zich wel een prima worp van Röhler. En het was in de vijfde worp, dus niet al te snel beslist.quote:Op zondag 21 augustus 2016 03:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |