Als ik zeg wat Neymar van mij mag krijgen, krijg ik vast een ban, dus laat ik me daar niet over uit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Neymar moet de Ballon d'Or krijgen
Nee.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
Geweldig publiek, dit is veel mooier dan een WK winnen, dit telt echt!!
Dit is de enige sport waar Brazilië vóór de OS überhaupt van had gehoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Voor Brazilië zijn de OS nu dus geslaagd.
Hahaha, hoe hou je het toch vol om zo te posten op een forumquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
Onderschat het Beach VolleyBal nietquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit is de enige sport waar Brazilië vóór de OS überhaupt van had gehoord.
mooi inderdaad hoe het hele stadion de duitsers uitfluiten en juichen als neymar ook maar naar de bal kijkt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:12 schreef Joezi het volgende:
Ik ben geen fan van Ronaldo, maar die kan toch echt de Ballon D'Or niet meer ontgaan denk ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:11 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Neymar moet de Ballon d'Or krijgen
quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:13 schreef Zelfscanner het volgende:
Hier krijgen ze in ieder geval zilver. Bij het EK/WK niks
goh.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Breaking: Miss Weverton verwacht een kindje
Op dit toernooi kon elke debiel winnen als ze wel hun goede spelers sturen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je gelijk. God zij met je.
Nooit aan mezelf getwijfeld.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je gelijk. God zij met je.
Brazilië staat hier ook niet met het beste elftal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op dit toernooi kon elke debiel winnen als ze wel hun goede spelers sturen.
Open je ogen dan zie je misschien wel waar die spelers van Duitsland vandaan komenquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef TheTraveler het volgende:
Brazilië wint een -23 pot met een wereldster in het elftal, terwijl Bundesligaclubs niet eens spelers afvaardigen.
Wat een ongelooflijke prestatie zeg.
Klopt, maar kwaliteitsverschil is wel groot. Moet het over 6 jaar nog maar zien op het WK.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië staat hier ook niet met het beste elftal.
Na een 3-0 voorsprong.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |