Stuur anders een DM naar nattekat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nu in het filmtopic aanbeland?
Die van 30 jaar geleden?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:59 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind Ghostbusters een onwijs leuke film.
Eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik vond Batman Begins ook nog net iets beter. Dacht dat ik de enige was
Of DonRanja met filmgifsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Stuur anders een DM naar nattekat.
Bedankt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Te weinig Joker, te veel kut acteurs en veel te veel nietszeggende characters.
Geen dank voor deze korte samenvatting.
Ja, Ajax is toch niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben ik nu in het filmtopic aanbeland?
Niet, in principe is het altijd een beetje hetzelfde natuurlijk. De superheld verslaat de superschurk nadat het er al die tijd niet naar uitzag. Het zijn gewoon mijn films niet echt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer is een superhelden film dan wel eens goed? ELKE superhelden wordt afgekraakt. Hoe kunnen ze het dan beter maken?
Nooit, ze gaan over superhelden en dat is per definitie kut.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef FL_Freak het volgende:
Wanneer is een superhelden film dan wel eens goed?
Daar heb je wel gelijk in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, Ajax is toch niet om aan te zien.
Dan spelen ze een super wedstrijd let maar op.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, dadelijk Ajax naar Rusland.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet, in principe is het altijd een beetje hetzelfde natuurlijk. De superheld verslaat de superschurk nadat het er al die tijd niet naar uitzag. Het zijn gewoon mijn films niet echt.
we?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan spelen we een super wedstrijd let maar op.
we?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dan spelen we een super wedstrijd let maar op.
Dit wordt nog 3-2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
Achabar erin. Slachting voor PSV incoming.
Heeft ze nou een tattoo met 'rotten' ?quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heeft ze nou een tattoo met 'rotten' ?
Was die outfit niet al genoeg teken dat ze niet goed snik is?
In Whiskey Tango Foxtrot was ze een 14quote:
Ze gunnen ADO de koppositie.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
Maak die 3e nou eens, daarna wat jeugd inbrengen gaarne.
Ramselaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:08 schreef Rabieluh het volgende:
Maak die 3e nou eens, daarna wat jeugd inbrengen gaarne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |