SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P![]()
Ajax speelt dramatisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:06 schreef Urquhart het volgende:
Ondanks de voorsprong lijkt het nog nergens op![]()
![]()
100 tegengoals dit seizoen, kan niet anders.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Waarom niet sinkgraven op het middenveld?As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Ahahahaahahahaahaha![]()
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Niet zo gek met z,on kutselectiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:16 schreef KingRadler het volgende:
[..]
die haalt einde van herfst niet.RED ONS HENNIEGOD![]()
AHAAAHAAHAHAAHAHAHAHAHAAHHAAHAAHAHAHAHAHAH![]()
![]()
![]()
Overmars lijkt wel oom Dagobert.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet zo gek met z,on kutselectie![]()
Pak slaag van Willem 2Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Niemand heeft er zin in bij Ajax
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Verliezen van Erwin vd Looi met Willem 2quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:17 schreef hafcfan het volgende:
Jullie zijn echt tering slecht. Tete op de bank lol.
Maar verder gaat alles goed hoor
RED ONS HENNIEGOD![]()
Nee, ze hebben tijd nodig!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:19 schreef badschaap het volgende:
Echt bosz en overmars moeten oprotten![]()
Inderdaad Bosz had die gast veel beter moeten dekkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:19 schreef badschaap het volgende:
![]()
Als we werden afgeslacht door bosz voetballen ja. Dit heeft niets met bosz zijn speelstijl te maken, gewoon fucking slecht en slordig spelen zonder enige bezieling.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:19 schreef badschaap het volgende:
bosz bedenkt toch dit systeem. wat een achterlijke trainerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:20 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Inderdaad Bosz had die gast veel beter moeten dekken![]()
Een schande is het, werkelijk waarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
bosz bedenkt toch dit systeem. wat een achterlijke trainer![]()
Volgens veel mensen hier was het veeeeeeel beter dan onder Frank hahaha.Willem 2 is echt het zwakste team van Nederland zowat ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Verliezen van Erwin vd Looi met Willem 2
Maar verder gaat alles goed hoor![]()
Westermann is ervarenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:22 schreef badschaap het volgende:
Maar nee, er zijn geen ervaren verdedigers nodig hoor jongens!
in falenRED ONS HENNIEGOD![]()
3 wedstrijden en nu moet de trainer al oprotten.
De spelers bij ajax spelen al jaren ruk. Middelmatige spelertjes.
Maar ja, ajax wil geen geld uitgeven aan goede spelers en laten spelers voor weinig geld gaan.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
*overmars wilt geen geld uitgevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
3 wedstrijden en nu moet de trainer al oprotten.
De spelers bij ajax spelen al jaren ruk. Middelmatige spelertjes.
Maar ja, ajax wil geen geld uitgeven aan goede spelers en laten spelers voor weinig geld gaan.![]()
Middenveld is ook gewoon echt weer kut zoals gewoonlijk.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Frank stond nu met 0-1 achterquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens veel mensen hier was het veeeeeeel beter dan onder Frank hahaha.RED ONS HENNIEGOD![]()
Okequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:21 schreef badschaap het volgende:
[..]
bosz bedenkt toch dit systeem. wat een achterlijke trainer![]()
![]()
2 tegengoalsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik schakel net in, wat heb ik gemist?![]()
Die zal wel blij zijn. Miranda i.p.v. Veltman enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank stond nu met 0-1 achter![]()
Heel blijquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:24 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die zal wel blij zijn. Miranda i.p.v. Veltman enzo.
Maar die is ook weg met de kerstRED ONS HENNIEGOD![]()
Let maar op, die laat gewoon de rest van het seizoen die bananenvanger op doel staanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
*overmars wilt geen geld uitgeven![]()
![]()
Ga je schamen ga je schamen ga je schamen, waardeloos.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wiltquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:23 schreef badschaap het volgende:
[..]
*overmars wilt geen geld uitgeven![]()
![]()
Kost geen geld hequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Let maar op, die laat gewoon de rest van het seizoen die bananenvanger op doel staan![]()
Neeeeeeeee wtf rot op met die viergever
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
10% meer geven dan je anders doet tegen Ajax en je hebt er geen kind aan.
4giver of all people 🙈Narf!![]()
Dat hij zelf ook nog niks heeft laten zien misschienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zal die Traore nu wel niet denken zeg.![]()
Traore is lekker bezig deze wedstrijd zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
Wat zal die Traore nu wel niet denken zeg.![]()
![]()
wordtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:26 schreef KingRadler het volgende:
PSV word zo met 2 vingers kampioenWhat can change the nature of a man?![]()
Komt omdat ze de Jong en de Jong hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:26 schreef KingRadler het volgende:
PSV word zo met 2 vingers kampioenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Wil en wilt kan allebei.quote:
Of het mooi staat is wat anders. Beide worden geaccepteerd.Haters can be so lame and vicious
Ik heb ook een bloedhekel aan die roeptoeter snuifmongolen. Kansloze "sfeer" makers. Eindelijk die trommel negers weg krijg je megafoonboyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:27 schreef DaveDave09 het volgende:
Kenker het spel is al kut maar zo krijg je er ook nog is oorkanker bij.Narf!![]()
Haters can be so lame and vicious
Met dit spel wordt je tegen PSV gewoon helemaal weggevaagd lolDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bewijst nog maar eens dat ze ook de portemonnee moeten trekken voor een linksbackquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:26 schreef marp0 het volgende:
Neeeeeeeee wtf rot op met die viergever![]()
Zelfs tegen Feyenoord en Willem 2 al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met dit spel wordt je tegen PSV gewoon helemaal weggevaagd lol![]()
wordquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die verdediging is echt zo kut ineens dit seizoen, totaal geen vertrouwenOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
zo geforceerd ook, we zijn gvd Vitesse nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ik heb ook een bloedhekel aan die roeptoeter snuifmongolen. Kansloze "sfeer" makers. Eindelijk die trommel negers weg krijg je megafoonboyhhhhh![]()
Je kunt als het zo blijft die titel al aan PSV geven, thuis 5 punten verspelen tegen Roda en Willem II is genantquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Met dit spel wordt je tegen PSV gewoon helemaal weggevaagd lolOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Bron?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wil en wilt kan allebei.
Of het mooi staat is wat anders. Beide worden geaccepteerd.![]()
Gewoon fucking pak op de broek krijgen van Feyenoordquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zelfs tegen Feyenoord en Willem 2 al.kan toch niet. Dan mogen ze Bosz echt kielhalen.
Ach, gelukkig verspeelt Ajax nooit belangrijke punten tegen teams als Willem II, Roda JC en De Graafschap, dus dat komt allemaal wel goed.![]()
JA MAAR JE MOCHT OP BASIS VAN DE VOORBEREIDING NIKS ZEGGEN!!!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je kunt als het zo blijft die titel al aan PSV geven, thuis 5 punten verspelen tegen Roda en Willem II is genantDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Bosz? Misschien moeten ze die tering selectie eens in orde maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Gewoon fucking pak op de broek krijgen van Feyenoordkan toch niet. Dan mogen ze Bosz echt kielhalen.
![]()
El Ghazi verkopen nu je er nog wat voor krijgt svp.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Of dezequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
De naam van de keeper doet mij trouwens aan dit liedje denken.
![]()
Ik snap Bosz echt totaal niet, als je dan zo achterlijk risicovol wil spelen en totaal niet meer kan verdedigen zet dan een creatieve speler op het middenveld.
Nee gewoon lekker zo door blijven gaan, alles komt goed.Snelle Egel![]()
Frank had het aardig dichtgetimmerd met Dijks, Riedegod, Tete en Veltheer, dus dat zou nu ook geen probleem hoeven te zijn. Maar we moeten blijkbaar vasthouden aan de zelfmoordtaktiek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Bosz? Misschien moeten ze die tering selectie eens in orde maken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Te vinden op diverse sites die deze discussie uitleggen.quote:Haters can be so lame and vicious
Jaaaaaa dat was degene die ik zochtquote:
Uh okéquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:36 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Te vinden op diverse sites die deze discussie uitleggen.![]()
Ga ergens anders onzin spuien. Als er iemand is die deze zomer wil investeren, is het Overmars wel..quote:![]()
Inderdaad, de beloofde kanonnen zijn er al.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders onzin spuien. Als er iemand is die deze zomer wil investeren, is het Overmars wel..![]()
Dat zeggen we altijd als het enigszins bedroevend is en dan valt het uiteindelijk ontzettend mee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:30 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, zo'n Van de Beek speelt net zo slecht als Gudelj nu. Voegt niks extra toe.Snelle Egel![]()
Geld weggooien is niet hetzelfde als investeren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders onzin spuien. Als er iemand is die deze zomer wil investeren, is het Overmars wel..![]()
Dan heeft ie nog een hele lang weg te gaan met dit ''volk''...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga ergens anders onzin spuien. Als er iemand is die deze zomer wil investeren, is het Overmars wel..RED ONS HENNIEGOD![]()
Maar we hebben al zoveel middenvelders, dat de helft (nog) niet voldoet maakt blijkbaar niet uit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:40 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Geld weggooien is niet hetzelfde als investeren.Snelle Egel![]()
Ik schakelde iets na BAR6-2BET in (dat is echt goed voetbal trouwens). Ik zag een verdedigend treurig Ajax. Ik zag dan wel eens een opbouw die hoop gaf maar dan verspeelde Klaassen weer met een debiele actie de bal et cetera. Dat middenveld moet grof gerenoveerd worden. Overigens vond ik het drukzetten ook maar categorie 'schijn' zoals De Boer dat deed.quote:![]()
......quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Inderdaad, de beloofde kanonnen zijn er al.![]()
DGA juist wel haha weetje noch ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Ach, gelukkig verspeelt Ajax nooit belangrijke punten tegen teams als Willem II, Roda JC en De Graafschap, dus dat komt allemaal wel goed.![]()
Eens. Maar verdedigend speelt Bosz ook gewoon te aanvallend. Hetzelfde als bij Heracles en Vitesse en ook de Ajax selectie is daar niet genoeg voor. Geven zoveel ruimte weg in de counter. Was is bar6-2bet trouwens?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik schakelde iets na BAR6-2BET in (dat is echt goed voetbal trouwens). Ik zag een verdedigend treurig Ajax. Ik zag dan wel eens een opbouw die hoop gaf maar dan verspeelde Klaassen weer met een debiele actie de bal et cetera. Dat middenveld moet grof gerenoveerd worden. Overigens vond ik het drukzetten ook maar categorie 'schijn' zoals De Boer dat deed.![]()
Barcelona 6-2 Real Betis. Ik hoorde Sierd nog wauwelen dat er in Spanje geruchten waren dat Munir nog wel eens de andere kant op kon komen die Cillessen bewandelde, geloof ik niet zo maar ik vond het niet eens een gekke gedachte.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eens. Maar verdedigend speelt Bosz ook gewoon te aanvallend. Hetzelfde als bij Heracles en Vitesse en ook de Ajax selectie is daar niet genoeg voor. Geven zoveel ruimte weg in de counter. Was is bar6-2bet trouwens?![]()
Kan iemand trouwens die vent met die microfoon de gracht in flikkeren? Dat vond ik nog irritanter dan het verdedigen van AjaxOh.![]()
Ja, maar aan jou kan ik dat onmogelijk uitleggen denk ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Sink moet er natuurlijk in he?![]()
Strijd, passie, vechtmachine.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax uit de kleedkamer komt.Snelle Egel![]()
Met 11 spelers hoop ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd hoe Ajax uit de kleedkamer komt.Oh.![]()
Mag hopen dat het sparen van vandaag dan zijn vruchten afwerpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef Bolasie het volgende:
Rostov op 1-0 voorsprong na een kwartier
Maak je borst maar nat!!Oh.![]()
Ik maak je moeder natquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:46 schreef Bolasie het volgende:
Rostov op 1-0 voorsprong na een kwartier
Maak je borst maar nat!!![]()
Peter R. zwijmelt in gedachten bij LOUIS VAN GAAL'S ARMY.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dan ook nog die walgelijke Peter R. de Vries met zijn commentaar
Wat een kutpot![]()
En hoe gaat het zonder Gudelj ? Neem aan dat het een stuk beter gaat ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Neen. Diks ook niet.quote:Slecht, matig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb hier geen Italiaanse tv zenders.![]()
Flopshow.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Neen. Diks ook niet.
[..]
Slecht, matig.![]()
Serero erin.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar we hebben genoeg middenvelder..
hi ha hoReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Was een prima speler toen hij bij PSV wegging.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef Ooku het volgende:
Mooi Bazoer eraf, en nu ook niet meer erin tot de winterstop![]()
En hij kende een goed 2015. Zomaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Was een prima speler toen hij bij PSV wegging.![]()
Het is beter dat Ajax de Europa League in gaat.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ![]()
Ajax laat zich nu bij elke balcontact vallen![]()
Een half goed 2015.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En hij kende een goed 2015. Zomaar.![]()
Probeer het later nog eens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:56 schreef Montelly het volgende:
Ajax laat zich nu bij elke balcontact vallen![]()
![]()
Mwah, ik vond de tweede helft van 2015 ook wel in orde. Maar misschien schijn bedriegt door het constante presteren. Kan me onder andere nog wel een sterke wedstrijd tegen FC Groningen herinneren.quote:![]()
Ik begrijp hier ook niks van andersquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Niets pijnlijker dan verliezen van een trainer die niets van voetbal begrijpt.![]()
Hij speelt als Jan pipo de clown.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan iemand Traore verrot schelden ?ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Vanuit Willem II of ajax kant?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:06 schreef Heeinz het volgende:
Ik denk dat er straks gescoord gaat worden![]()
Prachtige aanname van Traore.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Eurosport zendt Juve-Fiorentina uitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb hier geen Italiaanse tv zenders.![]()
Wat een verschrikkelijke kutpotOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Manmanman.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Waarom niet Dolberg er ff bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Het spel is nu al slechter dan onder Frank. Das echt knap.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Dat wil ik nog niet zeggen maar de balaannames zijn echt verschrikkelijk treurig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:14 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Het spel is nu al slechter dan onder Frank. Das echt knap.![]()
De Trojaanse kakkerlak.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:16 schreef IMVHI het volgende:
Bosz is gewoon een Feyenoord troll en doet dit bewust.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
En Marc Netto telt voor het gemak nog maar eens het aantal euro's op de bank, want stel dat er 1'tje weg is![]()
![]()
Ik zou huilen als ik na de vorige 5 jaar nog tranen over had.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Onder de Boer veel slechte potten gezien maar dit in eigen huis is echt om je kapot te schamen. Dit is niet eens Ajax onwaardig maar voetbal onwaardig. Maar goed dat Cillessen er niet in staat anders hadden ze hem niet meer willen hebben.Narf!![]()
Dit is niet minder of beter dan onder Frankquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:23 schreef Sickert het volgende:
Onder de Boer veel slechte potten gezien maar dit in eigen huis is echt om je kapot te schamen. Dit is niet eens Ajax onwaardig maar voetbal onwaardig. Maar goed dat Cillessen er niet in staat anders hadden ze hem niet meer willen hebben.![]()
Dit gaat door iedere ondergrens.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:23 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is niet minder of beter dan onder Frank'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Wat denken wij eigenlijk?
Roepen om talentje sinkgraven, hosanna schreeuwen bij 19 jarige wissel Traore, hoog inzetten op jong talentje bailey. Verdomme ons hele team is "talent" en daarvan lopen er nog 100 rond bij jong ajax en ajax a1.
We hebben eens spelers nodig die een kar trekken, die weten waar ze staan en geen 20 jaar zijn en nog klaarkomen als ze ronaldo/messi zien scoren.
Rostov geeft geen sier straks om jonge talentendie leuke hakjes laten zien en mogelijk straks bij barca spelen. Gewoon een paar sterke geroutineerde spelers die ajax afmaken .![]()
Willem2 thuis altijd lastig mannen.Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
Ik ben vrij jellymad as fuark zelfs.quote:'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Stadion loopt leegt, echt typisch dit
Naïviteit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:25 schreef skysherrif het volgende:
Wat denken wij eigenlijk?
Roepen om talentje sinkgraven, hosanna schreeuwen bij 19 jarige wissel Traore, hoog inzetten op jong talentje bailey. Verdomme ons hele team is "talent" en daarvan lopen er nog 100 rond bij jong ajax en ajax a1.
We hebben eens spelers nodig die een kar trekken, die weten waar ze staan en geen 20 jaar zijn en nog klaarkomen als ze ronaldo/messi zien scoren.
Rostov geeft geen sier straks om jonge talentendie leuke hakjes laten zien en mogelijk straks bij barca spelen. Gewoon een paar sterke geroutineerde spelers die ajax afmaken .AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Knap hoe Drank met dit zooitje de punten wist te pakken.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
Gelukkig wel veel geld binnen gekregen en ervaring gehaald voor niks HW16quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:28 schreef Smoofie het volgende:
Met 5 tegendoelpunten van degredatiekandidaten.![]()
Totale chaos. Rostov uit gaat beschamend worden
Maar de Boer die kon er niks van hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:28 schreef Abed het volgende:
Knap hoe Drank met dit zooitje de punten wist te pakken.![]()
Ik denk juist dat we het dan weer wel kunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Totale chaos. Rostov uit gaat beschamend worden![]()
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:28 schreef Smoofie het volgende:
We verliezen gewoon van willem 2 thuis
Ajax, het nieuwe Feyenoord![]()
Als Ajax woensdag verliest, is het nu al een verloren seizoen. NU AL BOSZWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Op zoek naar Tess Wester.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
Marc Overmars is aan het swipen op Tinder.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Denk eerder Grinderquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:31 schreef PicoMMP het volgende:
Marc Overmars is aan het swipen op Tinder.Ik ben inmiddels overleden![]()
Wanhoop maakt mensen kapotquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:32 schreef skysherrif het volgende:
Godverdomme ik ga het zeggen, schone erin tegen rostov.RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit ajax kan tegen elke tegenstander die niet wil voetballen en met 11 man op eigen helft speelt van verliezen of gelijk spelen. Heeft niks met de trainer te maken. Wel met de inzet, aannames en passen van de spelers.![]()
Je wordt bij vlagen ook gewoon hard op het middenveld verslagen, We verliezen op ALLE frontenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:32 schreef coronatus het volgende:
Dit ajax kan tegen elke tegenstander die niet wil voetballen en met 11 man op eigen helft speelt van verliezen of gelijk spelen. Heeft niks met de trainer te maken. Wel met de inzet, aannames en passen van de spelers.![]()
Ik schaam me kapot voor deze tyfuspuinhoop.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Wat een gigantische puinhoop. Riedewald, Klaassen, VDBeek, El Ghazi allemaal helemaal niets waard. Zo verschrikkelijk slecht![]()
Vannacht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
UFC Las Vegas vannacht is wel leuk om naar te kijken vannacht![]()
is 2xquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Thuis verliezen van W2dit is echt beschamend. Bosz je bent een vieze teringlijer.
Bazen Diaz en Mcgregor die elkaar tot puin slaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:35 schreef PowerLoungen het volgende:
![]()
0/0 is makkelijker om te halenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:31 schreef FireFox1 het volgende:
Als Ajax woensdag verliest, is het nu al een verloren seizoen. NU AL BOSZ![]()
Die incest Ier gaat weer verliezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bazen Diaz en Mcgregor die elkaar tot puin slaanRED ONS HENNIEGOD![]()
Het sportieve gat met PSV word met het jaar groter en groter. Nog ff en Feyenoord is Ajax voorbij.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dat zou zomaar kunnen, maar met die 2 gasten tegenover elkaar, is het publiek de winnaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die incest Ier gaat weer verliezen
Ik gun het ze beide, heb een zwak voor de gebroeders Diaz, maar die gekke Ier mag ik ook wel.![]()
Verantwoordelijken krijgen hun straf nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Het sportieve gat met PSV word met het jaar groter en groter. Nog ff en Feyenoord is Ajax voorbij.RED ONS HENNIEGOD![]()
Nick is ook wel een baas . Vecht die nog steeds ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen, maar met die 2 gasten tegenover elkaar, is het publiek de winnaar.
Ik gun het ze beide, heb een zwak voor de gebroeders Diaz, maar die gekke Ier mag ik ook wel.RED ONS HENNIEGOD![]()
Wat een schandalige blamage is dit![]()
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Misschien dat er nog ergens een 15 jarig talent in de premier league rondloopt die Ajax kan huren.ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
Een ruime voldoende voor Viergever en Riedewald, het voordeel van de twijfel voor El-Ghazi. De rest was zwaar ondermaats.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Zijn ze alquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:38 schreef FireFox1 het volgende:
Het sportieve gat met PSV word met het jaar groter en groter. Nog ff en Feyenoord is Ajax voorbij.![]()
Neehoor, 17equote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Van de PSV'ers kan ik het wel hebben maar sorry jullie staan onderaan.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Nog steeds soort van geschorstquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick is ook wel een baas . Vecht die nog steeds ?AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Waarom.kan de f-side niet even bosz verbouwen? Misschien gaat tie t dan snappen dat dit spel niet te spelen valt met middelmatige spelertjes![]()
Ze kunnen gewoon niet aanvallen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik zou Viergever een 4 geven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:41 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een ruime voldoende voor Viergever en Riedewald, het voordeel van de twijfel voor El-Ghazi. De rest was zwaar ondermaats.
Bosz mag er nu al vanaf. Optyfen met die idioot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Geschorst n.a.v. zijn laatste gevecht tegen Silva (met die ik ga ff voor de gein op mijn rug liggen voor Anderson act) wegens marihuanagebruik geloof ik. Maar ik kan me vergissen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nick is ook wel een baas . Vecht die nog steeds ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: