quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn soort van vakantiescharrel uit turkije (inmiddels twee jaar terug rip) praat weer uit het niets met mij en hij blijkt sinds een jaar te wonen in Polen.
Hey Toto hey Inso
Wat heeft Toto met Polen te maken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn soort van vakantiescharrel uit turkije (inmiddels twee jaar terug rip) praat weer uit het niets met mij en hij blijkt sinds een jaar te wonen in Polen.
Hey Toto hey Inso
die gaat daar wss werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft Toto met Polen te maken?
hij wilt toch naar polenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker. Leuk joh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Bedrijf bestaat nu 45 jaar. Mogen nog flink wat jaartjes bij.
Hij is aangenomen en gaat in Praag werken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh geen idee, ik dacht polenquote:
Dat zal best. Volgens mij wil hij daar heen als hij in Praag zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
hij had het toch laatst ook over warschau
Ja daaromquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.
ah dat zou kunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal best. Volgens mij wil hij daar heen als hij in Praag zit.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.quote:
Geen alledaagse branche.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit in de ehbo. Geven en plannen van cursussen en verkoop van ehbo materialen etc.
Miss wat voor dpquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.
Klopt. Wel een hele leuke. Ik geef al ruim een jaar zelf EHBO les nu. 1x per week. Dat was in combinatie met mijn oude baan. Supertof om te doen.quote:
Hopelijk slaagt het. Je zal in ieder geval qua vrije tijd er niet op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.
Lijntje....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, je werd er regelmatig aan het lijntje gehouden.
zou echt nie 's nachts willen werkenquote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hopelijk slaagt het. Je zal in ieder geval qua vrije tijd er niet op vooruit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |