Klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan ga je inderdaad heel veel uren maken.
Wat voor zaakjes doen jullie?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben sinds eind juni eigen baas. Heb mijn vaders bedrijf over genomen. Alleen doen we het nu nog samen tot hij met pensioen gaat op 1 januari 2017. Dus nu nog relatieve rust.
ripquote:
Zit in de ehbo. Geven en plannen van cursussen en verkoop van ehbo materialen etc.quote:
Komt goed. Maar zal voornamelijk in de avond worden dat ik dan op fok zit.quote:
Zeker. Bedrijf bestaat nu 45 jaar. Mogen nog flink wat jaartjes bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel tof hoor, zoiets voortzetten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn soort van vakantiescharrel uit turkije (inmiddels twee jaar terug rip) praat weer uit het niets met mij en hij blijkt sinds een jaar te wonen in Polen.
Hey Toto hey Inso
Wat heeft Toto met Polen te maken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Opsonisatie het volgende:
Mn soort van vakantiescharrel uit turkije (inmiddels twee jaar terug rip) praat weer uit het niets met mij en hij blijkt sinds een jaar te wonen in Polen.
Hey Toto hey Inso
die gaat daar wss werkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft Toto met Polen te maken?
hij wilt toch naar polenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zeker. Leuk joh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker. Bedrijf bestaat nu 45 jaar. Mogen nog flink wat jaartjes bij.
Hij is aangenomen en gaat in Praag werken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
oh geen idee, ik dacht polenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |