Dat zal best. Volgens mij wil hij daar heen als hij in Praag zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
hij had het toch laatst ook over warschau
Ja daaromquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef deadprez het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.
ah dat zou kunnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat zal best. Volgens mij wil hij daar heen als hij in Praag zit.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, iets met op kamp gaan ofzo.
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.quote:
Geen alledaagse branche.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit in de ehbo. Geven en plannen van cursussen en verkoop van ehbo materialen etc.
Miss wat voor dpquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.
Klopt. Wel een hele leuke. Ik geef al ruim een jaar zelf EHBO les nu. 1x per week. Dat was in combinatie met mijn oude baan. Supertof om te doen.quote:
Hopelijk slaagt het. Je zal in ieder geval qua vrije tijd er niet op vooruit gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was mijn oude werk zat. Was voornamelijk 's nachts. Begon me op te breken.
Lijntje....quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, je werd er regelmatig aan het lijntje gehouden.
zou echt nie 's nachts willen werkenquote:
Nee, dat klopt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hopelijk slaagt het. Je zal in ieder geval qua vrije tijd er niet op vooruit gaan.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mwah, je werd er regelmatig aan het lijntje gehouden.
Gelukkig maar dat ik zo heel even weg ben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben op dreef geloof ik....
Dat vind ik jammer. Ik vind je oprecht een gezellig user.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik zo heel even weg ben.
Dankjewel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer. Ik vind je oprecht een gezellig user.
Ja, dat meen ik. Zie geen reden om daarover te liegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dankjewel.
Als je het meent tenminste.
ik ga zo dus dan kun je me mooi inhalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Godverdomme, als ik zo doorga met posten dan kom ik ook weer uit op een bizar aantal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |