Giro 555 nationale ramp dag ditquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon met opgeheven hoofd weglopen, dit is geen ramp.
Betere coach sws.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef Rikketik het volgende:
Heb nu ook helemaal geen zin in volleybal meer, al schat ik hun kansen wel hoger in.
Voor alle loservluchtenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Giro 555 nationale ramp dag dit
Rivkah volgt de lijn Maarten Nooter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Rivkah .....
"Het handbaltoernooi zit erop."
Volgens de NOS is het toernooi voorbij zonder Nederlanders.
Mooi, wie is de andere?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:18 schreef Mishu het volgende:
Nycke Groot is mijn voormalig buurmeisje en vriendinnetje. Trots
Zij is vernoemd naar de Godin van de Sport (Nike = overwinning). Geeft gelijk al aan hoe fanatiek die familie is
Mijn dorp met 5.000 inwoners heeft 2 Olympiërs voortgebrachtBeiden woonachtig in mijn straatje.
maar op papier heet ze eigenlijk Corneliaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:18 schreef Mishu het volgende:
Zij is vernoemd naar de Godin van de Sport (Nike = overwinning). Geeft gelijk al aan hoe fanatiek die familie is
Mijn dorp met 5.000 inwoners heeft 2 Olympiërs voortgebrachtBeiden woonachtig in mijn straatje.
Schaatser Koen Verweij. Allemaal dezelfde generatie. Er is ook nog een schaatser die 10km doet uit Langedijk (dorp hiernaast).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:26 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Mooi, wie is de andere?
Koedijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:18 schreef Mishu het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:34 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wie mag er van jou winnen?
Moeilijke keuze.
Ik heb ook problemen te kiezen ja. Ik denk Ruslandquote:
Kopieer je dat van het voetbal (waar het ook niet waar is, andersom wel) of heb je dit daadwerkelijk uitgezocht?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het halve Franse team heeft roots in Algerije.
Eerste. En het is nou eenmaal een feit dat het grootste deel van de zwarte populatie in Frankrijk uit Algarije komt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kopieer je dat van het voetbal (waar het ook niet waar is, andersom wel) of heb je dit daadwerkelijk uitgezocht?
Algerijnen zijn niet eens zwartquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste. En het is nou eenmaal een feit dat het grootste deel van de zwarte populatie in Frankrijk uit Algarije komt.
Zit een kern van waarheid in
Is ook best lastig om als niet-Franse in het Franse team mee te doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Algerijnen zijn niet eens zwart
Het klopt dat de helft van het Algerijnse team is opgegroeid in Frankrijk. Het Franse team is echter een allegaartje van spelers met roots uit allerlei oude koloniën, waarbij de spelers met Algerijnse roots zeker niet in de meerderheid zijn. De meesten zijn ook gewoon geboren in Frankrijk.
Bij Qatar anders niet hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook best lastig om als niet-Franse in het Franse team mee te doen
Qatar begrijpt niet wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is ook best lastig om als niet-Franse in het Franse team mee te doen
Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerste. En het is nou eenmaal een feit dat het grootste deel van de zwarte populatie in Frankrijk uit Algarije komt.
Zit een kern van waarheid in
Net marrokanen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezien![]()
Dat wist iedereen hier hopelijk alquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Fransen zijn ook echt een matig team
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb je weleens Algerijnen van dichtbij gezien![]()
Zwarte Marokkanen en Algerijnen ja?quote:
Algerijnse humorquote:
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zwarte Marokkanen en Algerijnen ja?
Zijn ze ook. Zijn vooral fysiek heel sterk en zo proberen ze ook de wedstrijd te domineren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Fransen zijn ook echt een matig team
Dus je schakelt gewoon je hersenen uit als je iets heel doms leest? Je gaat toch niets iets klakkeloos kopiëren zonder erover na te denken?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezen
Ik blijf graag in mijn rol hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus je schakelt gewoon je hersenen uit als je iets heel doms leest? Je gaat toch niets iets klakkeloos kopiëren zonder erover na te denken?
Net als die eerste wedstrijd NL - Frankrijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Redefine het volgende:
Er wordt wel weinig gescoord deze wedstrijd.
Ik had van jou toch wel verwacht dat je vbl niet zo serieus zou nemenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kopieer ook maar wat ik in EK heb gelezen
Ja. Daarom eigenlijk typisch dat die halve finale er de eerste helft relatief veel gescoord werd. De tweede helft, dan weer totaal niet. Twee goals in de laatste tien minuten totaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als die eerste wedstrijd NL - Frankrijk
Sorryquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:01 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik had van jou toch wel verwacht dat je vbl niet zo serieus zou nemen
Beukhandbalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:09 schreef Redefine het volgende:
Als je het haar vraagt ben je altijd dus terecht finalist, want je staat in de finaleRusland is terecht, speelt heel erg goed. Maar Frankrijk heeft meerdere wedstrijden heel matig gespeeld.
Laten ze straks zien. Om om 22:00 te schakelen naar ritmische gymnastiek.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS laat Ned-Nor nog een keer zien.
Finale is blijkbaar niet interessant.
Als die in het water lag, kon niemand er meer bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Beukhandbal
Doet me denken aan:
[ afbeelding ]
Het is toch rust?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:12 schreef TargaFlorio het volgende:
NOS laat Ned-Nor nog een keer zien.
Finale is blijkbaar niet interessant.
Niet helemaal nee, maar ze kwamen er wel halverwege live in.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hebben ze 1e helft dan wel laten zien? Dan heb ik verder niks gezegd.
Toen zaten ze nog bij de Tom en Robin sjowquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hebben ze 1e helft dan wel laten zien? Dan heb ik verder niks gezegd.
Wat een TOPSHOW zal dat geweest zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen zaten ze nog bij de Tom en Robin sjow
Nogal. Robin was even weer lekker alles op zichzelf aan het betrekken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat een TOPSHOW zal dat geweest zijn.
Tom en Robin mogen zachtjes aan gaan denken aan de Televizier ring lijkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nogal. Robin was even weer lekker alles op zichzelf aan het betrekken.
Peppie en Kokkie was er niets bij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Tom en Robin mogen zachtjes aan gaan denken aan de Televizier ring lijkt me.
Of Woodward en Bernstein.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Peppie en Kokkie was er niets bij.
Dat is nog zacht uitgedrukt. Vooral debiel dat een straf uit de eerste ronde gewoon blijft staan in de golden score rondquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:23 schreef TargaFlorio het volgende:
Taekwondo is ook wel een suffe sport.
Bleef juist niet staan he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is nog zacht uitgedrukt. Vooral debiel dat een straf uit de eerste ronde gewoon blijft staan in de golden score rond![]()
Russinnen gaan dit hopelijk wel winnen.
Waarom bleef dat gele kaartje dan bij de GS in beeld dan? En waarom was het direct na het verstrijken van de tijd zo, dat die Amerikaanse had gewonnen omdat Oogink nog een straf had staan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bleef juist niet staan he.
Omdat ze in de GS nog een keer viel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarom bleef dat gele kaartje dan bij de GS in beeld dan? En waarom was het direct na het verstrijken van de tijd zo, dat die Amerikaanse had gewonnen omdat Oogink nog een straf had staan?
Oh dat zag ik niet. Dan never mind, wat dat punt betreft. Was ook een van de vele punten waardoor ik het een schijtsport vindt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat ze in de GS nog een keer viel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |