Daarom moet je het juist wel doen. Een gat aansmeren op de klim zodat ze het weer moeten dichtrijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:59 schreef jantje1234 het volgende:
[..]
Helaas zijn ze niet heel erg explosief.. Nadeel van zo'n duursport
Niet zo groot, er zijn een aantal betere lopers in deze groep.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:02 schreef marimbondo het volgende:
Klamer, hoe groot zijn haar kansen wanneer we gaan lopen ?
Gunstig.quote:
Dat was een sprinttriathlon.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:06 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Niet zo groot, er zijn een aantal betere lopers in deze groep.
Had voor haar beter geweest om met een voorsprong het lopen aan te vatten (zo had ze onlangs Jorgensen verslagen, maar dat was een halve triatlon waar ook de meeste toppers niet aanwezig waren).
Jorgensen-Holland-Stanfordquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, podium zit er niet in lijkt me. Normaal gesproken Jorgensen-Spirig-Duffy zou ik zeggen.
Lijkt me ook ja.quote:
Top 8 krijgt tegenwoordig diploma he, dat is niet onmogelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Jorgensen-Holland-Stanford
Vooral nu de Britten op de brommer zijn deze spelen. Duffy zou net als Klamer met voorsprong moeten beginnen en Spirig is met haar krachten aan het gooien.
Jorgensen gaat straks gewoon eventjes met anderhalve minuut winnen. Niks mis mee.
Intussen is de BBC Klamer even aan het jinxen (daar gaat het olympisch diploma, lol).
Niet meer dan logisch.quote:
Hoop dat het was omdat klimmen zwaar is en niet zozeer omdat ze puur op stamina kapot zit.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:22 schreef Max23 het volgende:
Maar goed, dat ze bijna loste is geen goed teken voor het lopen zo
10km, 45 min ofzo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
5 KM toch? hoelang duurt dat ongeveer?
10km...de besten doen daar 33/34 minuten overquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:25 schreef Fokker89 het volgende:
5 KM toch? hoelang duurt dat ongeveer?
Denk ergens tussen de 35 en 40.quote:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
10km...de besten doen daar 33/34 minuten over
Die Jorgensen liep vorig jaar in 33 minuten, werd net gezegdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk ergens tussen de 35 en 40.
WR op de baan is sinds een week 29.17quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef DeLuna het volgende:
Ja geen idee, dacht dat ze in triatlon iets langzamer waren
Nou ja, die Britse meisjes waren sowieso goede medaillekandidaten (meer dan bv. een Klamer of zelfs Zaferes).quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Britten echt in lollervorm dus.
Groep was na het zwemmen eigenlijk te groot ja, maar goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, die Britse meisjes waren sowieso goede medaillekandidaten (meer dan bv. een Klamer of zelfs Zaferes).
En wat ik al zei, Klamer krijgt het nog lastig voor een diploma (maar gelukkig komt nu haar beste onderdeel).
Ik juich voor Chili.quote:
CHI CHI CHI LE LE LEquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Laat dat Chileentje maar brons pakken
Hou toch op met dat getrol.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Nou ja, die Britse meisjes waren sowieso goede medaillekandidaten (meer dan bv. een Klamer of zelfs Zaferes).
En wat ik al zei, Klamer krijgt het nog lastig voor een diploma (maar gelukkig komt nu haar beste onderdeel).
Die verdient dan wel een knuffel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:39 schreef heywoodu het volgende:
Zou wel mooi zijn als Spirig het weer kan doen
En tieten, want die hebben ze geen van allen,quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die verdient dan wel een knuffel.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die verdient dan wel een knuffel.
Erik zegt dat het goed is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu wordt er over de prijs onderhandelt.
Echt he.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Regie
Je zag de versnelling, schakelen ze weg
Niet de eerste keer vandaag.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Cee het volgende:
Grijpt Holland straks weer net naast een medaille.
Niptquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Niet de eerste keer vandaag.
Echt teleurstellende spelen voor Holland.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:54 schreef Cee het volgende:
Grijpt Holland straks weer net naast een medaille.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
nummer 2 en 3 op 40-45 seconden.
NOS en dingen niet missen ?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Pfff... ik dacht de NOS de finale niet zou missen. Had me gewaarschuwd
Vertrouwen hebben in de NOSquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Geen Nederlandse op het podium he, dan geven ze geen FUCK.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:58 schreef Nattekat het volgende:
Net als Van Niekerk enzo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:02 schreef Pedroso het volgende:
Holland 3eDie tellen we gewoon mee met de medaillespiegel.
Je bent wel een goede troll idd :p Geef die meid nou maar gelijk. Na de wissel toch opgeschoven...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:05 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Tja, het diploma zou lastig worden zei ik.
Maar goed, 2:40 verloren op haar beste onderdeel. Dat schiet niet op natuurlijk.
quote:“In Londen was meedoen belangrijker dan winnen. Zo zie ik dat nu niet meer. Nu telt het resultaat. Ik zal echt ontevreden zijn als ik niet in de top-tien finish. De top-vijf zou mooi zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |