SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mijn kamer is ook al twee weken een Olympisch Dorp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie in Olympisch Dorp gaat Laura de Witte aan zijn paarsgepunte lans rijgen?
Ze heeft een vriend, dus voor hem hoop ik niemand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een warmspringbeurtje.quote:
Rooooowbinquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Churandy Martina zie ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend, dus voor hem hoop ik niemand.
ja ik zag he took al, waar is die gastquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
De top 10 van 2016 is volledig van Fajdek
Die doet enkel kleurplaatjes tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rooooowbin
Die komt daar speciaal voor terug
quote:
Gefaald bij de kwalificatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja ik zag he took al, waar is die gast
Ik weet het.quote:
Ja, over de 5.06quote:
Die hosselt ze met kleurplaten jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doet enkel kleurplaatjes toch
Schuld van Roowwbin dat handbaldames niet finale haaldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hosselt ze met kleurplaten ja
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pars goud pakt kunnen we top 10 op de medaillespiegel wel vergeten denk ik.
Suhr has been quoted stating: 'A normal athlete wouldn't have even been able to start here today.'quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
IAAF: Suhr has entered the competition with a miss at 4.60m. She's been ill for the last few days - it was a bit of a surprise she advanced to the final.
quote:
Gaan straks nog goud/zilver winnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, brons voor Ivoorkust zegt mijn scherm.
Dat zie je ook niet dagelijks.
Ook bij het taekwondo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gaan straks nog goud/zilver winnen
Artikeltje over hoe het parcours bij het snelwandelen wordt opgemeten.quote:To calibrate the bike for the official course measurement, Katz used the steel tape to measure out 300 meters on the course, taking into account any possible expansion or contraction of the tape from the day's temperature (there's an adjustment coefficient for that).
Ja, dat zei iemand in het vorige topic. En mensen op FOK! hebben altijd gelijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:17 schreef skysherrif het volgende:
zou ayana trouwens weer een wereldrecord gaan lopen?
Lijkt me wel lastig na 10km te hebben gelopen en 5km series, of zou dat niet zo uitmaken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, dat zei iemand in het vorige topic. En mensen op FOK! hebben altijd gelijk.
Ze schijnen er heel lekkere saus te hebben.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tadzjikistan is een land waar ik weinig van weet.
Heb het idee dat de verwachtingen in België standaard flink hoger liggen dan de prestaties bij die broers..quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:17 schreef Redefine het volgende:
Kijken of de familie Borlee het weer eens kan doen.
Serieus?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Pepersaus het volgende:
Trinidad & Tobago DQ? Even gemist wat daar dan gebeurde, kwamen ze zonder stokje binnen?
Misschien buiten de baan gekomen of iemand gehinderd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Pepersaus het volgende:
Trinidad & Tobago DQ? Even gemist wat daar dan gebeurde, kwamen ze zonder stokje binnen?
Bijna de helft van de export gaat blijkbaar naar Nederland, bijzonder.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze schijnen er heel lekkere saus te hebben.
Dat staat op de uitslag op google, Botswana als 3e doorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus?Verdomme zeg.
Dan moet het van Walcott komen.
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Tsikhan goud pakt word ik mad.
De beste man is al 2x betrapt volgens mij.quote:
Terecht dat ie dan wint toch, je gooit met doping immers verder.quote:
Op de IAAF site staat nog geen verklaring.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:20 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Dat staat op de uitslag op google, Botswana als 3e door
Ah onder mijn rader gebleven klaarblijkelijk.quote:
Dat heb ik blijkbaar gemistquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste man is al 2x betrapt volgens mij.
2004 - doping, pas betrapt in 2012 na hertesten. DSQquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah onder mijn rader gebleven klaarblijkelijk.
Dat is wel heel treurig jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2004 - doping, pas betrapt in 2012 na hertesten. DSQ
2008 - testosterongebruik, niet genoeg bewijs. Vrijgesproken
2012 - teruggetrokken
2016 - ....
Nogal jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:23 schreef Dagoduck het volgende:
3 broers in een estafetteploeg, het blijft briljant.
Net als bij de vrouwenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:24 schreef Max23 het volgende:
Cuba door op tijd, Frankrijk daardoor niet
Ze missen een type Andre Meganck bij de NOS.quote:
Dat Trinidad een DSQ heeft.quote:
brons misschien?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:26 schreef Marcoss het volgende:
Belgen wel sterk hoor, medaille alleen te hoog gegrepen
Ik ga nu even een hoortoestel kopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:27 schreef Dagoduck het volgende:
Reclame om half 3 's nachts. Man man man man man.
Heeft GB nog iemand achter de hand?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Jamaica, GB en VS sowieso te goed zijn eigenlijk
Botswana heeft ook 2 van hun betere lopers op het bankje gelaten zeiden ze.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:27 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat Jamaica, GB en VS sowieso te goed zijn eigenlijk
Ik denk dat je zelfs met hoortoestel de NOS niet begrijpt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga nu even een hoortoestel kopen.
zilver met een gouden randjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:28 schreef Redefine het volgende:
Vooral lekker dat 'we hebben een mooie medaille' i.c.m. het commentaar bij het zilver van de hockeydames
Ik hoop dat Gertje dat tegen een paar oudere speelsters zegt. Dan krijgt die een paar tikken met een hockeystick.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zilver met een gouden randje
Ze is al hoger gekomen dan 2012.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:29 schreef Redefine het volgende:
Wij verdienen ook wel een plak dat we naar Strutz kunnen kijken![]()
Gelukkig wel pas na het volkslied. Daar kan de NOS nog wat van leren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Brussel kan het interview spelen. Zap moment incoming dus.
Pino zit het gewoon te vertalen, ik schrik me doodquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ja, hier versta ik dus geen kut van.
Ja foute wissel dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef Redefine het volgende:
Great Britain and India have been DQed from the men's 4x400m now as well, from the second heat. Both are for rule 170.19, which is about where they can start running before the exchange zone.
Hahahahaha.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Onterechte Britse DQ, verneem ik zojuist op BBC.
Die zeiden niets over Cavendish en Kenny. BBC neem ik niet serieusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Bij Trinidad staat DQ R 163.3aquote:
Verrassendquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Open to interpretation.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
"Open to Interpretation..."quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
Zucht. Walgelijk enge kliek die BBC. Snap niet dat er een user is die daar zo op fapt.quote:
Dat gaat wel een FOK! meme worden gok ik zo.quote:
Vooral dat die de NOS walgelijk vindt om redenen die bij de BBC nog heel veel erger zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zucht. Walgelijk enge kliek die BBC. Snap niet dat er een user is die daar zo op fapt.
Dat zit er best in ja.quote:
Dat zeggen ze niet, ze begrijpen alleen (nog) niet waarom. Ik zie het ook niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:35 schreef heywoodu het volgende:
gewaagdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Kuijken geen goud pakken.
Gras is groen etc.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk het wel, in een WR.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat vond ze wel, viesmad daarnaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:42 schreef Anonymousz het volgende:
Kuijken was 14e op de 10km? not bad
Waarschijnlijk ben ik 9 maanden terug ongeveer een paar kilometer bij haar vandaan geweest. komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben na vanavond voor altijd fan van Eliza McCartney
[ afbeelding ]
soowquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat vond ze wel, viesmad daarna
Kap eens met die sitespoilers.quote:
Een normale atleet had hier niet eens kunnen starten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suhr is niet fit, dus nu is de gouden medaille van wie m ook wint eigenlijk niks waard.
Aparte polsstokstream op nos.nlquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kap eens met die sitespoilers.
Die worpen en sprongen zijn gewoon te zien op de streams.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kap eens met die sitespoilers.
Ja die kijk ik maar Dago is steeds echt 20 seconden sneller.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Aparte polsstokstream op nos.nl
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een normale atleet had hier niet eens kunnen starten.
Is toch net op Sporza man.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die kijk ik maar Dago is steeds echt 20 seconden sneller.
Over de maximaal toegestane waarden ja, die kun je wel opschrijven.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:51 schreef Dagoduck het volgende:
Tsikhan zal er wel weer overheen gaan.
Hoeveel zullen het halen?quote:
Hmmm, dan dus brons voor die uit Qatar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over de maximaal toegestane waarden ja, die kun je wel opschrijven.
Drie.quote:
Maar dat is dan weer een Egyptenaar die gekocht is.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hmmm, dan dus brons voor die uit Qatar.
Mensen die even 1% rente dachten te pakken worden zenuwachtig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ayana stort wel een beetje in.
Die zijn hun munnies kwijt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die even 1% rente dachten te pakken worden zenuwachtig.
[ afbeelding ]
*Zij lopenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:54 schreef Fylax het volgende:
Hun lopen 4 kilometer in 12 minuten. Ik loop volgens mij 1500 meter in 10
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die had iedereen wel in zijn/haar godenteam lijkt me.
Sommigen hadden haar natuurlijk op de 10000quote:
Was deze bet van te voren of net?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mensen die even 1% rente dachten te pakken worden zenuwachtig.
[ afbeelding ]
Toch mooi, een record uit 2000 verpulveren.quote:
van te voren en ook die odd van 17 op vivian de winnaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:56 schreef Sjors_Peter het volgende:
[..]
Was deze bet van te voren of net?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |