SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Mijn kamer is ook al twee weken een Olympisch Dorp.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie in Olympisch Dorp gaat Laura de Witte aan zijn paarsgepunte lans rijgen?
Ze heeft een vriend, dus voor hem hoop ik niemand.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een warmspringbeurtje.quote:
Rooooowbinquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met Churandy Martina zie ikquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend, dus voor hem hoop ik niemand.
ja ik zag he took al, waar is die gastquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
De top 10 van 2016 is volledig van Fajdek
Die doet enkel kleurplaatjes tochquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rooooowbin
Die komt daar speciaal voor terug
quote:
Gefaald bij de kwalificatiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ja ik zag he took al, waar is die gast
Ik weet het.quote:
Ja, over de 5.06quote:
Die hosselt ze met kleurplaten jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Die doet enkel kleurplaatjes toch
Schuld van Roowwbin dat handbaldames niet finale haaldenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hosselt ze met kleurplaten ja
Gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Pars goud pakt kunnen we top 10 op de medaillespiegel wel vergeten denk ik.
Suhr has been quoted stating: 'A normal athlete wouldn't have even been able to start here today.'quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
IAAF: Suhr has entered the competition with a miss at 4.60m. She's been ill for the last few days - it was a bit of a surprise she advanced to the final.
quote:
Gaan straks nog goud/zilver winnenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, brons voor Ivoorkust zegt mijn scherm.
Dat zie je ook niet dagelijks.
Ook bij het taekwondo?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 02:10 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Gaan straks nog goud/zilver winnen
Artikeltje over hoe het parcours bij het snelwandelen wordt opgemeten.quote:To calibrate the bike for the official course measurement, Katz used the steel tape to measure out 300 meters on the course, taking into account any possible expansion or contraction of the tape from the day's temperature (there's an adjustment coefficient for that).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |