Nou vooruit, jij ook.quote:
We hadden de 25 dus makkelijk kunnen halenquote:
Nee, dan hadden ze die bronze PLAKKEN wel gepakt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden de 25 dus makkelijk kunnen halen
Maar die heeft dan helemaal geen medalje meer, ook brons niet.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef TheTraveler het volgende:
Wat een actie van die gast die tweede werd, respect
Volgens mij zijn ze in die hele sprint wereld best respectvol naar elkaar toe, maar wat je zegt een top actiequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef TheTraveler het volgende:
Wat een actie van die gast die tweede werd, respect
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:31 schreef Alfje het volgende:
Weet iemand hoe dat intro liedje heet en waar ik het kan vinden?
Eens. Heeft totaal geen toevoeging gehad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg ik als enige vervelende kriebels van Edith Bosch? Dat mens heeft geleerd vrouw te zijn van Geraldine Kemper tijdens Expeditie Robinson. Daarvoor zat het woord "Verzuren' ingeprogammeerd.
Nu blinkt ze de hele Olympische spelen uit in slechte vragen stellen en onzeker overkomen in slecht geknipt filmpjes waar ze een mening moet geven over een sport waar ze de ballen verstand van heeft.
natuurlijke opvolger van Dione dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg ik als enige vervelende kriebels van Edith Bosch? Dat mens heeft geleerd vrouw te zijn van Geraldine Kemper tijdens Expeditie Robinson. Daarvoor zat het woord "Verzuren' ingeprogammeerd.
Nu blinkt ze de hele Olympische spelen uit in slechte vragen stellen en onzeker overkomen in slecht geknipt filmpjes waar ze een mening moet geven over een sport waar ze de ballen verstand van heeft.
Nee, maar hij staat wel in de boeken, Martina nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar die heeft dan helemaal geen medalje meer, ook brons niet.
Als je alle kansen afmaakt wel, maar dat is niet realistisch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We hadden de 25 dus makkelijk kunnen halen
Wat je zegt, ze zijn heel vriendelijk naar elkaar toe. Zie ook hoe Bolt over Martina sprakquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:36 schreef marimbondo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze in die hele sprint wereld best respectvol naar elkaar toe, maar wat je zegt een top actie
Oorspronkelijk was hij ook 4e dus hij wilde ook helemaal geen medaille.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar die heeft dan helemaal geen medalje meer, ook brons niet.
Opgegroeid boven een kroeg hoor niet aan de haven.quote:
True thatquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:39 schreef Redefine het volgende:
Ondanks de verloren finale, zal Bos nu blijer zijn dan vier jaar geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |