Mart is bijna 70...dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef TheArt het volgende:
Poe hij gaat er steeds sneller ouder uitzien zeg.
Hoe hij daar naar boven waggeldequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef TheArt het volgende:
True.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:53 schreef TheArt het volgende:
Nou echt hoor. Als ik zijn boeken lees ook, wat een verhalenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:54 schreef TheTraveler het volgende:
Hij heeft denk ik wel een topleven gehad tot nog toe
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:51 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
Wie beslist dit? Aangezien het NOC nsf aanraad daar niet heen te gaan. (Of mis ik nu iets?)Mwah, ik vind dat je soms gewoon ook wel een verplichting als sporter hebt. De fans zijn er ook als je sport en die sponsoren maken je sport ook mogelijk. Dus ik vind zo'n HHH dan wel een kleine tegenprestatie. En dat zeg ik ondanks dat ik walg van het hospubliek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:
Anni moet dan ook aan tafel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik wil Mart bij Winterspelen aan tafel met Rintje Ritsma en Ria Visser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |