Inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:42 schreef bombmannl het volgende:
Die zilveren medaille mogen ze ook intrekken. Ze laten helemaal niks zien![]()
Niet 10x zo goedquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb denk ik nog nooit zo'n bizarre nederlaag gezien. 10x zo goed en toch verliezen.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:41 schreef Fylax het volgende:
Ik weet nu echt 90% zeker dat Nederland gaat verliezen.
-KingFloplandquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef clavier het volgende:
Deze nederlaag is de schuld van:
- DE bondscoach: zenuwpees, verkeerde namen geslecteerd voor shoot-outs
- Paumen: moest de strafbal maken
- Bos: neemt de shoot-outs continu op dezelfde DOMME wijze. Niet meteen slaan bij de cirkel!
Dit was gewoon te verwachten. Die keepster is veruit de beste van de wereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen enkele shootout scoort verdien je het niet..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef clavier het volgende:
- Bos: neemt de shoot-outs continu op dezelfde DOMME wijze. Niet meteen slaan bij de cirkel!
- NatteKat
Joezi allen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef clavier het volgende:
en in het IJsselmeer er uit gooien (?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Zelfscanner het volgende:
Zilver niet geven meteen het vliegtuig in.
Echt niemand geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik had gewoon weer gelijk he, Nederland heeft verloren. Ik zei het. Man man man...
Aanvallend wel ja, maar verdedigend was het echt kut met peren vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zelden zo onterechte winnaar gezien. Fak zeg.
Nederland was enorm goed, mogen de dames echt wel trots op zijn
Flikker toch op man, je hebt over deze wedstrijd wel 10 voorspellingen gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik had gewoon weer gelijk he, Nederland heeft verloren. Ik zei het. Man man man...
Same here,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat dit me vrij weinig boeit
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gary Lineker tweet inkomend over Nederland die mooi speelt maar wel altijd verliest
twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 23:43:40Yes! Maddie Hinch you are a superstar! Another gold for @TeamGB reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
U mag het topic verlaten. Gifs incoming.
ZILVER MET GOUDEN RANDquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zelden zo onterechte winnaar gezien. Fak zeg.
Nederland was enorm goed, mogen de dames echt wel trots op zijn
Wat heb je nu gewonnen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Huldiging op de Coolsingelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:45 schreef GGMM het volgende:
Ach, verliezend finalist.
Toch een rondvaart in de grachten.
Jij bent echt sneu,quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Omdat je een gezwel van de eerste orde bentquote:
Gefeliciteerd man. Toch elke keer weer lekker, als je pessimistisch voorspelling uitkomt. Geniet er van manquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:45 schreef marimbondo het volgende:
Een ongekende zilveren plak met een gouden randje !!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Stop met deze act faalhaasquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat moet wel lukken ja. Ik heb zo'n gevoel dat we gaan winnen.
Was helemaal geen terechte overwinning .. hoe kom je erbij?? NL was echt veel beter de hele wedstrijd !!!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:45 schreef Columbiafan het volgende:
Terechte overwinning van GB wel, jammer! Die shoot-outs lijken geen specialiteit van Nederland?
Haha deze man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man. Toch elke keer weer lekker, als je pessimistisch voorspelling uitkomt. Geniet er van man
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat je een gezwel van de eerste orde bent
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 23:43:40Yes! Maddie Hinch you are a superstar! Another gold for @TeamGB reageer retweet
Ex van coach bij mannen hockeyteam Max Calasquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef TheVulture het volgende:
Lijkt me trouwens wel exit voor Annan, die straalt echt helemaal niks uit zeg
MADquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Maver24 het volgende:
Gb 3 kansen gehad, 3 goals. Nederland was zoveel beter. Hoe onterecht. Nl had een strafbal moeten hebben maar de scheids was laf
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Caland het volgende:
Ik zag een zeer geestig gifje voorbijkomen
Gewoon een troll, jammer welquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef kavu het volgende:
[..]
Was helemaal geen terechte overwinning .. hoe kom je erbij?? NL was echt veel beter de hele wedstrijd !!!!
Kansen moet je verzilveren... doe je dat niet, dan krijg je zilver.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Maver24 het volgende:
Gb 3 kansen gehad, 3 goals. Nederland was zoveel beter. Hoe onterecht. Nl had een strafbal moeten hebben maar de scheids was laf
Pijpen kon ze ook al nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ex van coach bij mannen hockeyteam Max Calas
Ik kom niet meer bijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef GGMM het volgende:
Waarom mag ik niet lachen?
Nu begrijp ik gelijk die gif.
Kennelijk hebben ze niet laten zien hoeveel beter ze waren aangezien het 3-3 was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Maver24 het volgende:
quote:
En GB heeft gewonnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben echt wel iemand.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen boeit echt niemand
Normaal zou ze 99 van de 100 keer verliezen van die Amerikaanse. Die gaat echt niet winnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:47 schreef Groby het volgende:
als nouchka morgen choked ga ik iemand choken
Jij moet naar de oogarts eikel .. GB heeft bijna nooit de bal gehad de hele wedstrijd dus loop geen onzin uit te kramen!quote:
#Mods mentialiteitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:48 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Goedzo Zip, gewoon blijven proberen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:46 schreef golfer het volgende:
Ze hadden gewoon in de reguliere speeltijd met 3 of 4 doelpunten verschil moeten winnen, want ze waren een klasse beter.
Dit roep je dan dus over je af.
Afgang!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |