Dit was gewoon te verwachten. Die keepster is veruit de beste van de wereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als je geen enkele shootout scoort verdien je het niet..
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef clavier het volgende:
Deze nederlaag is de schuld van:
- DE bondscoach: zenuwpees, verkeerde namen geslecteerd voor shoot-outs
- Paumen: moest de strafbal maken
- Bos: neemt de shoot-outs continu op dezelfde DOMME wijze. Niet meteen slaan bij de cirkel!
- NatteKat
Joezi allen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef clavier het volgende:
Deze nederlaag is de schuld van:
- DE bondscoach: zenuwpees, verkeerde namen geslecteerd voor shoot-outs
- Paumen: moest de strafbal maken
- Bos: neemt de shoot-outs continu op dezelfde DOMME wijze. Niet meteen slaan bij de cirkel!
en in het IJsselmeer er uit gooien (?)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Zelfscanner het volgende:
Zilver niet geven meteen het vliegtuig in.
Echt niemand geeftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik had gewoon weer gelijk he, Nederland heeft verloren. Ik zei het. Man man man...
Aanvallend wel ja, maar verdedigend was het echt kut met peren vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zelden zo onterechte winnaar gezien. Fak zeg.
Nederland was enorm goed, mogen de dames echt wel trots op zijn
Flikker toch op man, je hebt over deze wedstrijd wel 10 voorspellingen gedaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Fylax het volgende:
Ik had gewoon weer gelijk he, Nederland heeft verloren. Ik zei het. Man man man...
Same here,.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Ties02 het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen, dat dit me vrij weinig boeit
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Gary Lineker tweet inkomend over Nederland die mooi speelt maar wel altijd verliest
twitter:GaryLineker twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 23:43:40Yes! Maddie Hinch you are a superstar! Another gold for @TeamGB reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
U mag het topic verlaten. Gifs incoming.
ZILVER MET GOUDEN RANDquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:44 schreef opgebaarde het volgende:
Zelden zo onterechte winnaar gezien. Fak zeg.
Nederland was enorm goed, mogen de dames echt wel trots op zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |