Hoog door het midden is altijd een goede tactiek jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Ze gokte erop dat de keeper een hoek zou kiezen.
Leg uit?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet helemaal.
Ik nu ook, dank je.quote:
maar dat verdedigen....quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Het ziet er aanvallend beter uit dan tegen de Duitses
Gewoon regulier 3-0 verliezen, dan is het niet zo pijnlijk.quote:
Nee. Wel een baard in de keel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:12 schreef marimbondo het volgende:
Heeft die vadsige coach van Nederland nou ook een baard?
Ik adviseer je toch een nieuwe tv te kopenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wacht, wij spelen in zwart.![]()
Ik zit steeds te hopen dat die in zwart niet scoren omdat ik dacht dat dat GB was. Op mijn TVtje ziet dat rood eruit als oranje.![]()
ff andere kant op duimen vanaf nu dus.
Verschrikkelijk, ze zijn er al één keer doorheen gekomen en dat was individueel erg knap van die Britquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:13 schreef Ludacriss het volgende:
Verdediging is ook niet fantastisch he.
schuldige van de achterstand gevonden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zit steeds te hopen dat die in zwart niet scoren omdat ik dacht dat dat GB was. Op mijn TVtje ziet dat rood eruit als oranje.![]()
Je stond net juichend in de kamer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Heel raar gekozen ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik wil graag een shoutout doen naar Ellen Hoog.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
je zult in reguliere speeltijd moeten winnen. shoutouts win je niet 2x oprij.
Hoe is het met Taylor eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
Ze waren de laatste toernooien ook niet echt overtuigend op het moment supremequote:
Die conclusie slaat als een lul op een drumstel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef F.M.D. het volgende:
Aanvallend bakken ze er ook vrij weinig vanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:15 schreef Nattekat het volgende:
Nederland is verdedigend even wat minder heb ik het idee.
gaat weer goed. die gooide vandaag 112 gemiddeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe is het met Taylor eigenlijk?
Misschien wel eens tijd ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik adviseer je toch een nieuwe tv te kopen
Bijna.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je stond net juichend in de kamer?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef snellejelle het volgende:
[..]
schuldige van de achterstand gevonden.
Die is al twee jaar niet meer in absolute topvorm.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dit is niet het toernooi van Maartje Paumen
Mooi, dan ben je straks weer een illusie rijkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
gaat weer goed. die gooide vandaag 112 gemiddeld.
Heel zwak idd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Dit is niet het toernooi van Maartje Paumen
En die bal zo hard mogelijk in de cirkel raggen op hoop van zegen, of een voetjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef Swetsenegger het volgende:
Eigenlijk is dat hockey een uur lang met je stick omhoog rondrennen al roepend "Ik doe niets! Ik doe niets!" Anders wordt het afgesfloten
Pino vindt dat leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:16 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
gaat weer goed. die gooide vandaag 112 gemiddeld.
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef superniger het volgende:
Switchen jullie ook steeds tussen de NOS en BBC?
Pas op wat je zegt, je staat volledig alleen hier met deze positieve mening.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
NL echt twee klassen beter. Dit moet echt wel goedkomen.
Jezus Christus op een roze hello kitty dildo allemachtig. Nog 45 minuten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef Fylax het volgende:
Ik begin bang te worden dat we dit gaan verliezen.
Is gewoon eenn voorgevoel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Jezus Christus op een roze hello kitty dildo allemachtig. Nog 45 minuten.
nee tussen NOS en MvH.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef superniger het volgende:
Switchen jullie ook steeds tussen de NOS en BBC?
ZIJN WE ER TOCH INGETUINDquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:18 schreef Ludacriss het volgende:
Beter spelen en toch achterstand. Waar heb ik dat eerder gezien?
Helaas is de wedstrijd alweer bezigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem van mij aan, dat kan je beter nu doen dan tijdens de wedstrijd!
Ja hoe is het toen bij jou afgelopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem van mij aan, dat kan je beter nu doen dan tijdens de wedstrijd!
Dacht dattie op de lat ging toen ik de bal weg zag rollen.quote:
Misschien zit iedereen je te trollen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom lees ik hier mee met een vertraagde stream
Omdat je op TV niet goed kan zien wie wie is, is mijn ervaring.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:22 schreef MrBadGuy het volgende:
Waarom lees ik hier mee met een vertraagde stream
Dan heeft iedereen een vooruitziende blikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Misschien zit iedereen je te trollen?
Waarom begin deze link bij 16?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef franklop het volgende:
Ondertussen;
20 lekkere olympische atletes
Ga lekker ergens anders spammenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef franklop het volgende:
Ondertussen;
daar was ik gebleven waarschijnlijkquote:
Snap ik ook niet helemaal. Die users vinden zichzelf heel nuttig denk ik, maar ze irriteren me mateloos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
Wat moet ik met al die gifjes van beelden die ik 20 seconden geleden zelf ook gezien heb
De NPO1 stream heb ik doorgestuurd naar de tv, maar woon in Duitsland en heb geen NPO1 hierquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omdat je op TV niet goed kan zien wie wie is, is mijn ervaring.
Nederland speelt in het uittenue dus ze spelen toch een soort van uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef JanCees het volgende:
Nederland moet nog een keer scoren want uitdoelpunten tellen dubbel
Geloof jij in Diederik Boer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
Zo zie je maar jongens, als je er in blijft geloven, (zoals ik) dan komt het altijd weer goed!
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
daar was ik gebleven waarschijnlijk
Frontpage, niet geklikt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef franklop het volgende:
Ondertussen;
Zie er maar éénquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef franklop het volgende:
Ondertussen;
Sow, die zit. (net als veel van je acties bij Haxball)quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik ook niet helemaal. Die users vinden zichzelf heel nuttig denk ik, maar ze irriteren me mateloos.
Dat je er nog kracht voor hebt na 15 keerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
hmmmquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nederland speelt in het uittenue dus ze spelen toch een soort van uit
Zou idd prettig zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Het zou fijn zijn als je net zoals bij handbal of waterpolo de straftijd onderin ziet meelopen
Ja, net als jij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Waarom speelt NL eigenlijk in uittenue als ze de thuisploeg zijn
Hebben die Britten maar 1 jurkje ofzo
sloebers die britten na de brexitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:25 schreef Paxcon het volgende:
Waarom speelt NL eigenlijk in uittenue als ze de thuisploeg zijn
Hebben die Britten maar 1 jurkje ofzo
Dit vind ik een nare grap jegens de Pax.quote:
Hier sluit ik mij volledig bij aanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik een nare grap jegens de Pax.
Normaal zie je nooit zwarten bij hockey inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
Oh Nederland is in het zwart haha oeps zo verwarrend dat hockey :S
Echt hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Caland het volgende:
Oh Nederland is in het zwart haha oeps zo verwarrend dat hockey :S
Dit topic ontaardt wel in SC ja.quote:
inderdaad. hij heeft er heus minstens 2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik een nare grap jegens de Pax.
Nee.quote:
Je bent wel in vorm zeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
Ik vind dat tenue van Nederland meer rood dan oranje eigenlijk.
toen kon je broekje weer omhoog?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee de eerstequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Is 'mokerslecht' de laatste jongerentaal?
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Is 'mokerslecht' de laatste jongerentaal?
Oke, bij JanCees wel dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee
Althans niet bij enigszins begaafde jongeren
Komt door swen kramerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Van As reageerde wel heel traag bij die rebound
Vanille of choloadevla?quote:
Wordt dit weer een Krabby/Kingler-achtige fittie tussen jullie?quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Paumen heeft t niet dit toernooi
Ik kom nu weer binnenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:23 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Loop eens weg en kom zo nog eens binnen.
En dat blijven herhalen
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wordt dit weer een Krabby/Kinglerfittie tussen jullie?
Jij sport?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier nog een bakje magere kwark staan, maar ik heb niet gesport vandaag dus dan vind ik het altijd een beetje onzinnig om wel kwark te eten.
Gewoon helemaal niet eten met die smerig dikke varkenskop van jequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:30 schreef GGMM het volgende:
Ik heb hier nog een bakje magere kwark staan, maar ik heb niet gesport vandaag dus dan vind ik het altijd een beetje onzinnig om wel kwark te eten.
Gelukkig ben je inmiddels een stuk grappiger.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:31 schreef Caland het volgende:
Vroeger als mensen op hockey zaten riep ik altijd hockey hockey doe je met een stokkie
Het was érg leuk om te zien hoe Mexicanobakker volledig overtuigd was van zichzelf maar vervolgens werkelijk compleet van tafel werd geveegd met argumentenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Ik moest daar net aan denken
Geniaal was dat, jammer dat het werd weggemod toen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |