Toen ik dat vanochtend las kon ik 't eigenlijk niet gelovenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Niantic/Proximus/Reddit soap. Heerlijk!
Uiteindelijk heeft Niantic dus de gehele proximus range gebanned omdat een reddit gebruiker een potentieel plan had.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Toen ik dat vanochtend las kon ik 't eigenlijk niet geloven.
Ja, en liep waarschijnlijk via proximus netwerk waar pokemon GO verkeer gratis is heb ik begrepen. Dat proximus netwerk heeft echter maar een kleine IP range en Niantic banned it allquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die Fastpokemap was toch gewoon gebaseerd op de bestaande code, alleen had een andere manier van scannen
Popcornthread inderdaad. Die gozer liegt echt de hele boel bij elkaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:24 schreef Shadowkid053 het volgende:
De Niantic/Proximus/Reddit soap. Heerlijk!
Vind sowieso hoe alle partijen er mee omspringen geniaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Popcornthread inderdaad. Die gozer liegt echt de hele boel bij elkaar.
Quotes van de leugens!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat icm al de ontkenningen in https://www.reddit.com/r/(...)banned_all_my_mobilequote:
Zijn edit2quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:51 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat icm al de ontkenningen in https://www.reddit.com/r/(...)banned_all_my_mobile
Of hij heeft in het screenshot gelogen, of hij heeft in deze thread gelogen. Hoe dan ook klopt er iets niet aan zijn verhaal.
Ik meen me ook te herinneren dat hij gisteren een hypocriete thread had waarin hij zeikt dat een andere app ongeoorloofd zijn data gebruikte, terwijl hij dat zelf dus bij Niantic doet. Weet niet meer of dat dezelfde is, dus misschien zit ik nu gewoon laster te plegen.
Klassieke fout, die ook bij veel ISPs gemaakt werden/wordt: In zee gaan met een gratis "dodgy antispamlist organisatie" , die gewoon complete ranges blokken met de hoop, dat de provider betaalt OF de Admin voor een specifiek IP. Dubbel uitcashen!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Niantic dus de gehele proximus range gebanned omdat een reddit gebruiker een potentieel plan had.
Sorry hoor, maar wat een compleet ongefundeerde aannames. Het spel is net een maand uit, na de initiële periode zijn ze gaan communiceren en hebben zowel bugfixes als features geďmplementeerd. Nee, het gaat niet zo hard als misschien nodig zou zijn, maar komop zeg. Een klein bedrijfje dat zo'n gigantisch succesvol spel maakt, je kan toch niet verwachten dat die in een keer alles goed doen? Zelfs grote bedrijven als EA maken af en toe nog grote miskleunen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Klassieke fout, die ook bij veel ISPs gemaakt werden/wordt: In zee gaan met een gratis "dodgy antispamlist organisatie" , die gewoon complete ranges blokken met de hoop, dat de provider betaalt OF de Admin voor een specifiek IP. Dubbel uitcashen!
In dit geval was het Niantic: zo'n klein Amerikaans bedrijfje zit nu meer feestjes te vieren, dan te investeren in een duidelijk toekomstplan. Hoe gaan we Ingress nog een keer inzetten? Evengoed knap gedaan, maar als je van een korte hype een game voor de lange termijn wilt maken, dan moet je jezelf serieus nemen: Niantic Go! maar krijg je zaakjes op orde!
Misschien een vooroordeel van "mobile app" bedrijven gericht op gaming, maar wederom een voorbeeld, van wat ik in het verleden heb gezien: Euforisch worden als een succes bereikt is maar geen continuering/investering. Niet om kunnen gaan met budgets
Just my 50 Pokeycoins...
60-70quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef KaBuf het volgende:
Hoeveel Pokemon kan je ongeveer in 1 Luckey Egg evolueren?
Hmm ik zit op 30. Kutquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
60-70
TAKE IT TO THE LIMIT
[ afbeelding ]
Alle pokemons die je wilt evolven op favorite zetten en geen enkele andere.quote:
Dan doe je er 30. Toch weer 30.000+ xp erbij.quote:
Je haalt niet het maximale eruit, maar je kan het nu al wel doen. Heb je toch weer een level erbij en kom je weer iets betere beesten tegen.quote:
Weet niet welk level je bent maar zou wachten tot je een hoge Magikarp hebt van 180-200 iv90-100%quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Net lekker zitten vissen voor Magikarps totdat het knettertje begon te regenen en naar huis ben gegaan. Kom ik erachter dat ik er nog maar 3 moet vangen voor een Gyarados..
Terug naar buiten dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
Net lekker zitten vissen voor Magikarps totdat het knettertje begon te regenen en naar huis ben gegaan. Kom ik erachter dat ik er nog maar 3 moet vangen voor een Gyarados..
Heb er eentje van 147 CP op 95,5%, maar volgens mij zit het max op 180 cp ofzo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:13 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Weet niet welk level je bent maar zou wachten tot je een hoge Magikarp hebt van 180-200 iv90-100%
Ben nu level 25 met een 161cp Magikarp op 97% en heb 511 Candy dus ga denk ik voor de 800 door tot ik een mooie cp heb
Magikarp 262.7quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb er eentje van 147 CP op 95,5%, maar volgens mij zit het max op 180 cp ofzo?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb er eentje van 147 CP op 95,5%, maar volgens mij zit het max op 180 cp ofzo?
Als je bedenkt dat de max 262 is dan valt dit wel meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een foto uit de pokemon Den Haag groep die in Kijkduin gevangen was iv95.6
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de max 262 is dan valt dit wel mee
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon een foto uit de pokemon Den Haag groep die in Kijkduin gevangen was iv95.6
Ligt aan de level van de user, bij user level 40 is de max magicarp 262, dus 193cp voor een level 20 is uitzonderlijk hoog, voor level 40 bedroevend laag...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Als je bedenkt dat de max 262 is dan valt dit wel mee
Gelukkigquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:48 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Lol, hij doet het weer. Thnx, door jouw opmerking ben ik toch nog ff gaan kijken bij de tijd/datum. En zag ineens dat de datum ook op 18 augustus (ipv 19) stond. Pff, en dan doet ie het schijnbaar ook niet meer
Aawh... Zonde zeg!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:45 schreef Renesite het volgende:
Arghhhh. Incense per ongeluk verwjderd ipv gebruikt. Ik ben zo gewend dingen te verwijderen ipv te gebruike.
Ook gewoon omdat het kan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 03:36 schreef NoBody122 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon, omdat het kan.
Hoelaat heb je je wekker dan gezet?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 07:14 schreef sneakydesert het volgende:
Net even vier gyms veroverd, gewoon een pidgey ingezet omdat toch niemand wakker is. Makkelijk 40 coins zo![]()
Dear Niantic,quote:
Vroeg genoeg. *gaap*quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:07 schreef Amsterdamsebrabo het volgende:
[..]
Hoelaat heb je je wekker dan gezet?
Proximus gebruikt blijkbaar NAT, zodat heel veel gebruikers hetzelfde IP-adres hebben en een IP-ban dus ervoor zorgt dat gelijk de halve provider is geblokkeerd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft Niantic dus de gehele proximus range gebanned omdat een reddit gebruiker een potentieel plan had.
Haha, wat jammer. Maar er moest weer getraind worden uiteraard. Dat is de prioriteitquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:54 schreef Murmeli het volgende:
Had bij outdoor Valley (Bergschenhoek, bij Rotterdam) ninetales op de radar.
Kon niet gaan jagen want moest gaan hardlopen![]()
(met een groep dus kon niet effe wachten
)
Al was het lopen wel fijn.
Zou ik niet doen, Ash had er ook een goede reden voor om het niet te doen xDquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Iedereen hier heeft Raichu al neem ik aan? Heb m zelf nog niet. Kan bijna evolueren. Denk dat ik zometeen nog maar even een pickacu op ga halen (10 minuutjes fietsen, en dan komt Raichu er
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dear Niantic,
I deleted an incense on xx-xx-xxxx. Could you please replace it?
SIncerely,
Renesite
-----------------------------------
Reply from Niantic;
r
Haha nee ik heb pas 1 pika.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Iedereen hier heeft Raichu al neem ik aan? Heb m zelf nog niet. Kan bijna evolueren. Denk dat ik zometeen nog maar even een pickacu op ga halen (10 minuutjes fietsen, en dan komt Raichu er
quote:Pokemon OLD Move NEW Move
Chansey Psybeam Hyper Beam
Diglett Mud Shot Mud Slap
Dugtrio Mud Shot Mud Slap
Gengar Sludge Wave Sludge Bomb
Golem Mud Shot Mud Slap
Graveler Mud Shot Mud Slap
Grimer Acid Poison Jab
Gyarados Dragon Breath Removed
Hitmonlee Stomp Brick Break
Jigglypuff Play Rough Dazzling Gleam
Koffing Acid *Removed
Mew Hurricane Blizzard
*Moonblast Removed
Muk Acid Lick
Porygon Quick Attack Zen Headbutt
Seel Water Gun Lick
Starmie Quick Attack Tackle
Staryu Quick Attack Tackle
Weezing Acid *Removed
Linkje plz?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:26 schreef picodealion het volgende:
[..]
Alweeer!!! Ik ben ook van plan deze week te gaan. Ben heeeuul benieuwd !quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:50 schreef Murmeli het volgende:
Welke update?
Ohoh ik ga vanavond naar kijkduin met iemand die geen PoGO speelt![]()
Heb hem al gewaarschuwd dat het niet funny is voor hem Haha.
Ga je vrijdag mee?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:54 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Alweeer!!! Ik ben ook van plan deze week te gaan. Ben heeeuul benieuwd !
Gevangen in Barclona, met 1199CPquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Server-side update lijkt me.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hmm, zie de update nog niet in de playstore.
Waar in de Barcelona?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gevangen in Barclona, met 1199CP
Zijn aanval is sterk, maar t is maar ene klein beestje dus ook zo dood.
Strand Mar Bella bij Park Poble Nau.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:24 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Waar in de Barcelona?
Daar zit ik over een paar dagen namelijk
Dit zijn serverside adjustments. Net als het verplaatsen van nesten. Geen update voor nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:04 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hmm, zie de update nog niet in de playstore.
Thanksquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Strand Mar Bella bij Park Poble Nau.
Ja, misschien is vrijdag een leuk idee. Moet het nog wel even aankijken, maar daar hebben we het nog over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ga je vrijdag mee?
Ik ga er vanavond gewoon eten. Hij speelt het niet en wil het nog gezellig houden
Niet altijd, je hebt ook nog 25% Same Type Attack Bonus (STAB). Dus als een Fire Pokémon bijv. een Fire move gebruikt doet hij 25% meer damage dan als hij een ander type move gebruikt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:08 schreef TennispeRFect het volgende:
Hoe weet je welke aanvalmoves goed zijn? Geldt simpelweg dat de twee getalle die bij de moves staan zo hoog mogelijk moeten zijn?
Dit even los van welke pokemon effectief is tegen welke pokemon.
Wie kan dit uitleggen??
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Dit zijn serverside adjustments. Net als het verplaatsen van nesten. Geen update voor nodig.
Ik heb 1 Pikachu weten te vangen en ben Raichu nog niet tegengekomen, dus ik heb hem in ieder geval nog nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:05 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt mr mime net ook twee keer in Enschede gezienquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:48 schreef Ludacriss het volgende:
Net 3x een Mr.Mime gevangen en een Wartortle. Denk dat er wel dingen zijn veranderd.
Als ze Kijkduin nog maar niet hebben aangepast, want daar wil ik nog naartoequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:48 schreef Ludacriss het volgende:
Net 3x een Mr.Mime gevangen en een Wartortle. Denk dat er wel dingen zijn veranderd.
Mr Pidgeyquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Klopt mr mime net ook twee keer in Enschede gezien
-edit: 4 inmiddels
Ik ben hem in Brussel ook al meerdere malen tegengekomen. Ik heb ook een Cubone en Vulpix aan mijn collectie toegevoegd hier.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Volkspark ?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Eentje wel, bij de jaargetijden. En bij de cityspar en bij Menzis gebouw zaten ze ook.quote:
Charizardquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:59 schreef Vleuver het volgende:
Wij zagen mr mime ook op de map, niet gevonden..
Wel een charizard gevangen.
Upgraden naar een Gold Account.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:26 schreef Maver24 het volgende:
Wat moet je doen als je app steeds vastloopt als je een pokemon wilt transferren?
Lol waarom dat. Ik zie dat de app ook daarvoor al vastloopt als je op een pokemon drukt in de pokedexquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Upgraden naar een Gold Account.
Vaporeon met Hydro pump zekerquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:37 schreef Norrage het volgende:
Mijn jolteon wordt helemaal afgeslacht door een vaporeon van 50 CP lager;(
Niet eens. Maar ik ben in 5 seconden dood voordat ik thunder kan gebruikenquote:
Vandaag in leiden ook 1 Mr. Mime gevangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Totaal niet.. kop van Noord Holland!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:23 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Charizard![]()
Ergens in West-Brabant toevallig?
Heb ik ook heel vaak. Vervelendquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:12 schreef sneakydesert het volgende:
Bij elke gym waar ik wil vechten krijg ik een error..
Maar ben er 3x geweest en maar 1x gezien. Dus geen garantiesquote:
Nice, enige wat spawnt bij mij op het toilet is een drolliequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Na 1,5 maand eindelijk een Scyther gespawned op mijn toilet
Nu net een mr. mimequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:37 schreef GreyEyes het volgende:
[..]
Nice, enige wat spawnt bij mij op het toilet is een drollie
Nope, altijd degene met laagste CPquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:49 schreef Norrage het volgende:
Mag je als een gym traint eigenlijk ook de Pokemon uit de lijst uitkiezen waartegen je wilt?
Ik heb hier bij huis diverse growlith spawnpunten, maar die zijn vrijwel altijd zwak qua iv. Dus standaard candy materiaal.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:56 schreef probeer het volgende:
Hej dus ik kom al een poosje vrij regelmatig bij een specifieke bulbasaur spawn.
En (nu pas) viel me iets op ... Elke bulbasaur die ik daar gevangen heb, heeft een IVattack van maximaal 3. Vaak 1 of 2, met soms een 3. IVstamina en IVdefense lijken niet gecapped.
Maw, het spawnpunt kan de IV waardes beďnvloeden.
Dat inderdaad. Maar nu moet ik dus wachten op een bulbasaur uit een 2km ei met hoge IV / CP, want ik kom ze buiten dat spawnpoint nooit in het wild tegen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Ik heb hier bij huis diverse growlith spawnpunten, maar die zijn vrijwel altijd zwak qua iv. Dus standaard candy materiaal.
No worries tot nu toe. Was er vanavond even (niet voor Pokémon, ging er eten en heb wel even gekeken, maar het zat nog vol met pokémon, mensen en lures.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:04 schreef GwaiLow het volgende:
Mocht iemand constateren dat het allemaal veel minder is geworden op Kijkduin, let me know! Anders ga ik er straks helemaal voor niks heen
Super! Dat klinkt positief.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
No worries tot nu toe. Was er vanavond even (niet voor Pokémon, ging er eten en heb wel even gekeken, maar het zat nog vol met pokémon, mensen en lures.
Met dank aan de magnemites daar een magneton kunnen bakken
Ja, dit heb ik soms ook. Maar een andere keer gaat het dan wel weer ineens heel snel. Erg vaagquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
Het tracken van hoeveel je loopt wordt met de dag kutter lijkt het wel.
Aardig wat gefietst en gelopen met een 2 km ei en zit pas op 1 km. Minstens 10 km in totaal denk ik wel, was niet actief aan het spelen maar de game gewoon aangezet.
Ben er wel een beetje klaar mee als dat ook niet meer werkt.
Ik net een 750cp Wartortle met veel moeite gevangen. En idd een 1200cp Hypno was een eitje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:18 schreef DJKoster het volgende:
8 Great Balls en toen ging die Bulbasaur ervandoor![]()
(En een 1000+ cp Hypno ving ik eergisteren met twee ballen)
Boh das lekker.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:34 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
#nietslecht
Alleen een Vaporeon met waterpulse #gay
Haha je hebt zoveel voordeel in dit spelletje als er van alles in je huis spawnt of je vanaf de bank een paar pokestops mee kan pakken. Helaas komt en is hier nooit iets hahaquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:24 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is weer druk in huis.
Ja echt he, ik snap ook nog steeds niet waar het nou vandaan komt, dit is gewoon in een woonwijk aan de buitenrand van een dorp met 14.000 inwoners, tussen 2 steden met 35.000 en 40.000 inwoners, er is hier niks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 01:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Haha je hebt zoveel voordeel in dit spelletje als er van alles in je huis spawnt of je vanaf de bank een paar pokestops mee kan pakken. Helaas komt en is hier nooit iets haha
Er schijnt wat veranderd te zijn daaraan; de max snelheid is omhoog gegooid en de frequentie waarmee de afstand berekend wordt is ook vergroot;quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
Aardig wat gefietst en gelopen met een 2 km ei en zit pas op 1 km. Minstens 10 km in totaal denk ik wel, was niet actief aan het spelen maar de game gewoon aangezet.
Ik vind het een raar verhaal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:53 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Er schijnt wat veranderd te zijn daaraan; de max snelheid is omhoog gegooid en de frequentie waarmee de afstand berekend wordt is ook vergroot;
https://fevgames.net/pokemon-go-balance-update-august-20-2016/
Ik las op reddit dat dit gisteren verbeterd was.quote:Op zondag 21 augustus 2016 00:57 schreef Typisch het volgende:
Bij mij werkt fietsen eigenlijk wel goed. Je moet wel meer kilometers afleggen maar het gaat toch wel lekker snel. Zeker als je ff paar rondjes door een park als Vondelpark fietst hatch je zo een 5k of 10k ei. Door het verkeer fietsen is wat minder prettig maar wel te doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal.
Spawns zijn hier (buitenwijk van Rotterdam) serieus verminderd. Een rondje door de wijk levert nu (naast rattata pidgey en spearow) veel minder magikarp etc op).
En ik moet veel verder lopen om te hatchen. Fietsen was ik al mee opgehouden, omdat dat geen zin had.
Naar mijn idee is het spel veel saaier geworden
Ja, op die manier waarschijnlijk wel. Maar dan vind ik lopen fijner geloof ik.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:45 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Bij mij werkt fietsen eigenlijk wel goed. Je moet wel meer kilometers afleggen maar het gaat toch wel lekker snel. Zeker als je ff paar rondjes door een park als Vondelpark fietst hatch je zo een 5k of 10k ei. Door het verkeer fietsen is wat minder prettig maar wel te doen.
Mee eens, ik vind lopen ook zeker lekkerder. Ook zonder Pokemon Go ben ik veel meer een wandelaar dan fietser. Vind het ook niet fijn om fietsend een Pokemon te moeten vangen. Maar als je beetje snel eieren wil hatchen dan is het wel aan te raden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, op die manier waarschijnlijk wel. Maar dan vind ik lopen fijner geloof ik.
Ik heb mijn kijkduinplan uitgedacht. Post ik zo ff in het topic
Check m'n topic maar effe dan. Maar das dus voor vrijdag. Morgen kan ik je handje niet vasthoudenquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:01 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Mee eens, ik vind lopen ook zeker lekkerder. Ook zonder Pokemon Go ben ik veel meer een wandelaar dan fietser. Vind het ook niet fijn om fietsend een Pokemon te moeten vangen. Maar als je beetje snel eieren wil hatchen dan is het wel aan te raden.
Haha, een Kijkduinplan? Ben heel benieuwd! Heel misschien ga ik morgen wel langs.
Welke wijk zit je? Heb net op roombeek wel aardig wat gevangen, pinsir, dratini, mr mime, mankey, diverse magickarps etcquote:Op zondag 21 augustus 2016 11:59 schreef DJKoster het volgende:
Enschede Centrum:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Random plek in mijn wijk:
[ afbeelding ]
Echt totaal niets boeiends op de radar gezien in het centrum van Enschede, in mijn wijk is echt zoveel meer te vinden.
Oh haha, dat topic bestond al een aantal dagen. Sorry had het nog helemaal niet gezienquote:Op zondag 21 augustus 2016 12:03 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Check m'n topic maar effe dan. Maar das dus voor vrijdag. Morgen kan ik je handje niet vasthouden
In het oosten ook niet. En waar ik woon vang je alleen maar ratten, rupsen en vogels.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:59 schreef Renesite het volgende:
In het noorden lijk je nergens een omanyte, ponyta, growlyte en eggexute te kunnen krijgen. Nog nergens gezien.
Omdat er een kwartier lang niet in is gepost?quote:
Nouja, de rest van het subforum is wel een beetje aan het overlijden. Dat klopt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 13:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Omdat er een kwartier lang niet in is gepost?
Helmerhoek.quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Welke wijk zit je? Heb net op roombeek wel aardig wat gevangen, pinsir, dratini, mr mime, mankey, diverse magickarps etc
Centrum is meestal bagger idd.
Voor veel pokestops kan ik Twente stadion aanbevelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |