abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:07:34 #1
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_164682207
Nou ik weet het niet meer hoor, waar gaat het heel met Nederland |:(

DRAMA!

Deeltje #3
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_164682214
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 09:49 schreef Fok-it het volgende:

[..]

:')
Staatsmongool ben jij ook. Het zijn geen amateurvoetballers
Net alsof de BMX'ers, surfers, zeilers zonder NOCNSF kunnen sporten :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_164682215
Nee want Dafne Schippers _O_
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:08:30 #4
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_164682226
Denk dat het wel meevalt. Vind het eigenlijk wel gemiddelde spelen wat betreft medaille-oogst.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_164682242
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Daar ging het niet over, jij zei dat het geld beter ergens anders aan besteed kon worden. Het ging over geld.
Destemeer reden om springknollen niet te subsiederen en andere Olympische sporters wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_164682254
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Destemeer reden om springknollen niet te subsiederen en andere Olympische sporters wel
Wat wordt er dan gesubsidieerd? (weet ik dus echt niet he, normale vraag).
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:10:17 #7
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_164682261
Nog altijd beter dan dat elk ander land doet, als je het aantal medailles deelt door het aantal inwoners van dat land.
https://www.google.nl/sea(...)Cnull%2Cnull%2C16%5D
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_164682265
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Iedere A-sporter
pi_164682281
Schuld van Dafne
pi_164682309
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef embedguy het volgende:
Nog altijd beter dan dat elk ander land doet, als je het aantal medailles deelt door het aantal inwoners van dat land.
https://www.google.nl/sea(...)Cnull%2Cnull%2C16%5D
Waar staat die verdedling?
pi_164682317
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef Anoonumos het volgende:
Schuld van Dafne
En Ramona en Epke
pi_164682348
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Iedere A-sporter
Ja hoe dan, wat krijgen ze?
pi_164682357
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:13 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja hoe dan, wat krijgen ze?
Auto en een modaal salaris
pi_164682369
Ja

bedankt Dafne
pi_164682376
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en ze krijgen een stipendium. Dit is echter afhankelijk van het eigen inkomen. Dus die ruiters krijgen denk ik niks hoor.
pi_164682385
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

En Ramona en Epke
Je bedoeld Romana? :?

You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164682407
quote:
Brommers kieken is ook olympisch?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:17:15 #18
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_164682416
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb er toevallig net iets over gehoord op Radio 1, terwijl ik naar huis reed.

Er was dus een speciaal paardenfonds opgericht, waar mensen in konden investeren. Na deze Spelen willen de investeerders graag hun rendement zien, dus worden de paarden (waaronder Zenith) weer verkocht.
Van volledige subsidiering is dus geen sprake, want Dubbeldam is binnenkort zijn paard dus gewoon kwijt.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_164682424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht en ze krijgen een stipendium. Dit is echter afhankelijk van het eigen inkomen. Dus die ruiters krijgen denk ik niks hoor.
Goed zo, nu nog uit de OS flikkeren
pi_164682431
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik heb er toevallig net iets over gehoord op Radio 1, terwijl ik naar huis reed.

Er was dus een speciaal paardenfonds opgericht, waar mensen in konden investeren. Na deze Spelen willen de investeerders graag hun rendement zien, dus worden de paarden (waaronder Zenith) weer verkocht.
Van volledige subsidiering is dus geen sprake, want Dubbeldam is binnenkort zijn paard dus gewoon kwijt.
Dat klopt, dat gaat over de paarden. Daarom staat er bij sommige ook N.O.P. voor. Maar dit ging even over de ruiters.
pi_164682455
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Jane het volgende:

[..]

Hij kan zijn paard overigens wel zelf kopen. Of dat een bepaalde sponsor het koopt VDL of zo en hem er op laat rijden. Dus niet zeker dat hij hem kwijt is. Al is hij daarbij een slecht voorbeeld omdat hij zelf aangegeven heeft te willen stoppen, maar ook weer niet.
pi_164682475
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Goed zo, nu nog uit de OS flikkeren
Maakt niet uit wat je er van vindt, in ieder geval geen gesubsidieerde bedoening dus.
pi_164682563
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het stipendium is zelfs beneden modaal, dus zeker de sporters die daar volledig van afhankelijk zijn hebben geen vetpot. Niks mis mee trouwens, je moet het ook voor de sport doen en blij zijn dat je steun krijgt zodat je daar 100% op kunt focussen.
pi_164682599
Inclusief lease bak, en secundaire arbeidsvoorwaarden?
pi_164682653
Vroeger had ik een collega die in het hockeyteam zat. Die kon dan omdat hij die aanvulling had parttime werken. En hij kreeg altijd vrij als er trainingen waren of wedstrijden. Verder had hij een heel klein autootje waar ik niet in gezien zou willen worden met een OS logo er op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')