Net alsof de BMX'ers, surfers, zeilers zonder NOCNSF kunnen sportenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Staatsmongool ben jij ook. Het zijn geen amateurvoetballers
Destemeer reden om springknollen niet te subsiederen en andere Olympische sporters welquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:06 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Daar ging het niet over, jij zei dat het geld beter ergens anders aan besteed kon worden. Het ging over geld.
Wat wordt er dan gesubsidieerd? (weet ik dus echt niet he, normale vraag).quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Destemeer reden om springknollen niet te subsiederen en andere Olympische sporters wel
Iedere A-sporterquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gesubsidieerd? (weet ik dus echt niet he, normale vraag).
Waar staat die verdedling?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef embedguy het volgende:
Nog altijd beter dan dat elk ander land doet, als je het aantal medailles deelt door het aantal inwoners van dat land.
https://www.google.nl/sea(...)Cnull%2Cnull%2C16%5D
En Ramona en Epkequote:
Auto en een modaal salarisquote:
Ik heb het even opgezocht en ze krijgen een stipendium. Dit is echter afhankelijk van het eigen inkomen. Dus die ruiters krijgen denk ik niks hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Auto en een modaal salaris
Je bedoeld Romana?quote:
Brommers kieken is ook olympisch?quote:
Ik heb er toevallig net iets over gehoord op Radio 1, terwijl ik naar huis reed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wat wordt er dan gesubsidieerd? (weet ik dus echt niet he, normale vraag).
Goed zo, nu nog uit de OS flikkerenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en ze krijgen een stipendium. Dit is echter afhankelijk van het eigen inkomen. Dus die ruiters krijgen denk ik niks hoor.
Dat klopt, dat gaat over de paarden. Daarom staat er bij sommige ook N.O.P. voor. Maar dit ging even over de ruiters.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig net iets over gehoord op Radio 1, terwijl ik naar huis reed.
Er was dus een speciaal paardenfonds opgericht, waar mensen in konden investeren. Na deze Spelen willen de investeerders graag hun rendement zien, dus worden de paarden (waaronder Zenith) weer verkocht.
Van volledige subsidiering is dus geen sprake, want Dubbeldam is binnenkort zijn paard dus gewoon kwijt.
Hij kan zijn paard overigens wel zelf kopen. Of dat een bepaalde sponsor het koopt VDL of zo en hem er op laat rijden. Dus niet zeker dat hij hem kwijt is. Al is hij daarbij een slecht voorbeeld omdat hij zelf aangegeven heeft te willen stoppen, maar ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb er toevallig net iets over gehoord op Radio 1, terwijl ik naar huis reed.
Er was dus een speciaal paardenfonds opgericht, waar mensen in konden investeren. Na deze Spelen willen de investeerders graag hun rendement zien, dus worden de paarden (waaronder Zenith) weer verkocht.
Van volledige subsidiering is dus geen sprake, want Dubbeldam is binnenkort zijn paard dus gewoon kwijt.
Maakt niet uit wat je er van vindt, in ieder geval geen gesubsidieerde bedoening dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:17 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Goed zo, nu nog uit de OS flikkeren
Het stipendium is zelfs beneden modaal, dus zeker de sporters die daar volledig van afhankelijk zijn hebben geen vetpot. Niks mis mee trouwens, je moet het ook voor de sport doen en blij zijn dat je steun krijgt zodat je daar 100% op kunt focussen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Auto en een modaal salaris
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |