SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
Een ras-ajacied? Überhaupt denken dat er echte trouwe clubvoetballers zijn. Ja, bij een club die continu acteert in de Europese top, en die gigantisch betalen. Voor de rest? Niet of nauwelijks, tis een romantische gedachte, maar voor de juiste prijs en mogelijkheden, gaat 95% van de voetballers gewoon naar een concurent van een ex-ploeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef FritzWepper het volgende: Voetbal begint me echt tegen te staan. Eerst op zo'n walgelijke manier het kampioenschap verspelen, daarna zo'n erbarmelijk EK. En dan weer dat transfergezeik: je keeper die je plaatsing voor de Champions League verneukt omdat 'ie in zijn hoofd al op het Catalaanse strand ligt en nu weer een oud-speler waarvan je dacht dat 'ie een ras-ajacied was die naar die lelijke club vertrekt.
![]()
Prachtige TTFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Waar gaat het weer hard naar de eind van de transferperiode toe en raken we weer een belangrijke speler (met een paar slippertjes op dit moment) kwijt. Waarschijnlijk haalt mr. Netto daar niks voor terug.![]()
Gezeik om Siem.
Kijk het PSV topic is voor de gein, zij zijn er helemaal niet blij mee.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Marc gaat Room halen, alleen of we daar blij mee moeten zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:22 schreef NikeyAjax het volgende:
Waar gaat het weer hard naar de eind van de transferperiode toe en raken we weer een belangrijke speler (met een paar slippertjes op dit moment) kwijt. Waarschijnlijk haalt mr. Netto daar niks voor terug.
Krull of Nordfeldt. Anders moet je gewoon Cil behouden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik wel hoor, leuk spelertje voor de breedte.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:24 schreef marp0 het volgende:
Gezeik om Siem.
Kijk het PSV topic is voor de gein, zij zijn er helemaal niet blij mee.
Veel slechter dan Maher kan toch niet.![]()
Steek terug halen?quote:De Daily Mirror en de Daily Mail pakken maandag groots uit met het nieuws dat Everton zich wil versterken met Joe Hart van Manchester City.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou het Siem zeker weten gunnen.
PSV speelt gewoon leuk voetbal en heb ik dus meer met PSV dan met Feyenoord.
Hij had al eerder contact opgenomen met Ajax en die heeft 'em blijkbaar niet nodig.
Dus ja, dan is het 1+1The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Ajax schakelde naar Traore, goede keus lijkt mij. Laat Siem lekker naar psv gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:31 schreef K44S het volgende:
Ik zou het Siem zeker weten gunnen.
PSV speelt gewoon leuk voetbal en heb ik dus meer met PSV dan met Feyenoord.
Hij had al eerder contact opgenomen met Ajax en die heeft 'em blijkbaar niet nodig.
Dus ja, dan is het 1+1
als hij maar niet scoort tegen Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Kenny Tete is zijn basisplaats bij Ajax kwijt en komt misschien wel helemaal niet meer in actie voor de club uit Amsterdam. Het Italiaanse Calcionews24 pakt vrijdagmiddag namelijk uit met het bericht dat Lazio de onderhandelingen heeft geopend.
De Romeinen zouden al aan het praten zijn bij Ajax, maar het is onduidelijk in hoeverre de club van trainer Peter Bosz openstaat voor een verkoop en hoe hoog de transfersom in dat geval zou moeten bedragen.
De twintigjarige Tete, die tijdens het thuisduel met FK Rostov (1-1) voorrang moest verlenen aan Joël Veltman, speelde tot dusverre veertig wedstrijden voor Ajax en daarin kwam hij tot één assist. De viervoudig international van het Nederlands elftal heeft nog een contract tot de zomer van 2018
[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 19-08-2016 13:39:13 ]![]()
Kan niet.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Wel goed dat Ajax eindelijk die gekke Te te weg gaat doen. Man man man, wat een drama. Ben benieuwd wat dit mannetje nog op gaat leveren.![]()
Die gekke Tete?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef leolinedance het volgende:
Wel goed dat Ajax eindelijk die gekke Te te weg gaat doen. Man man man, wat een drama. Ben benieuwd wat dit mannetje nog op gaat leveren.
Wat heeft hij je nou weer aangedaan?![]()
Die kans is gewoon 0.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef Brammess het volgende:
[..]
Kan wel, maar zal waarschijnlijk niet gebeuren.![]()
Zolang Everton nog geen keeper heeft, staat hij gezellig in de basis en hij weet met zijn volle verstand waar hij aan begonnen isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Maar het kan wel, zijn al een paar spelers 2x getransfereerd deze zomer.
![]()
Niks, maar ik vind hem zo maf overkomen en hij kan er natuuriljk helemaal niks van. Nooit begrepen waarom hij bij Ajax speelt. Als je als club een beetje ambitie hebt kun je wel wat beters regelen toch? En blijkbaar is Ajax zelf ook tot dat inzicht gekomen nu.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gekke Tete?
Wat heeft hij je nou weer aangedaan?![]()
...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:40 schreef leolinedance het volgende:
Wel goed dat Ajax eindelijk die gekke Te te weg gaat doen. Man man man, wat een drama. Ben benieuwd wat dit mannetje nog op gaat leveren.![]()
geen idee wie je bent, dus vraag mij allereerst af welke club jij support?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind hem zo maf overkomen en hij kan er natuuriljk helemaal niks van. Nooit begrepen waarom hij bij Ajax speelt. Als je als club een beetje ambitie hebt kun je wel wat beters regelen toch? En blijkbaar is Ajax zelf ook tot dat inzicht gekomen nu.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als je een beetje serieus over wil komen, moet je dit natuurlijk niet posten hé.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:42 schreef leolinedance het volgende:
en hij kan er natuuriljk helemaal niks van.![]()
probeer je nou gewoon anders te doen met een rare mening?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind hem zo maf overkomen en hij kan er natuuriljk helemaal niks van. Nooit begrepen waarom hij bij Ajax speelt. Als je als club een beetje ambitie hebt kun je wel wat beters regelen toch? En blijkbaar is Ajax zelf ook tot dat inzicht gekomen nu.![]()
PSV, maar dat doet er toch niet toe? Zat spelers die er wel wat van kunnen bij Ajax hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
geen idee wie je bent, dus vraag mij allereerst af welke club jij support?![]()
![]()
wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
probeer je nou gewoon anders te doen met een rare mening?![]()
WTF, dat zou verdomd jammer zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:38 schreef Toto69 het volgende:
Kenny Tete is zijn basisplaats bij Ajax kwijt en komt misschien wel helemaal niet meer in actie voor de club uit Amsterdam. Het Italiaanse Calcionews24 pakt vrijdagmiddag namelijk uit met het bericht dat Lazio de onderhandelingen heeft geopend.
De Romeinen zouden al aan het praten zijn bij Ajax, maar het is onduidelijk in hoeverre de club van trainer Peter Bosz openstaat voor een verkoop en hoe hoog de transfersom in dat geval zou moeten bedragen.
De twintigjarige Tete, die tijdens het thuisduel met FK Rostov (1-1) voorrang moest verlenen aan Joël Veltman, speelde tot dusverre veertig wedstrijden voor Ajax en daarin kwam hij tot één assist. De viervoudig international van het Nederlands elftal heeft nog een contract tot de zomer van 2018The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Dat doet er wel zeker toe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
PSV, maar dat doet er toch niet toe? Zat spelers die er wel wat van kunnen bij Ajax hoor
Derhalve kan ik je onmogelijk serieus nemen en schaar ik je onder de groep heldere lichtjes onder leiding van badderpaling en psvcl.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
onzin om dat nu al te concluderen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja, weer kortzichtig opportunistisch brallen voor de clickbaits.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onzin om dat nu al te concluderen.![]()
Hij mag van mij wel eens een nieuw contract tekenen. Samen met Veltman. Lopen beide nog maar door tot 2018.![]()
Tete heeft aangegeven na de transferperiode te kijken naar bijtekenen. Ofwel die kijkt even rond maar is geen must.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:50 schreef Brammess het volgende:
Hij mag van mij wel eens een nieuw contract tekenen. Samen met Veltman. Lopen beide nog maar door tot 2018.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarom ook ZOU.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:46 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
onzin om dat nu al te concluderen.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Tete nu verkopen zou bizar dom zijn. Hebben we eindelijk eens een echte verdedigeren dan verkoop je hem
![]()
Ik doelde meer op het feit dat er geconcludeerd werd dat Tete zijn basisplaats kwijt is.quote:
Bosz is gewoon nog zoekende naar zijn opstelling, gaat nog tig keer veranderen.
maar ja dat ZOU jammer zijn ja.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
liever Veltman verkopen
package deal met Viergever en dan twee versterkingen halen/doorstromen
Matthijs de Ligt, al is volgend jaar misschien beter voor hem.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja? Kan alleen maar artikels vinden uit April waarin hij zegt dat ze in gesprek zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Tete heeft aangegeven na de transferperiode te kijken naar bijtekenen. Ofwel die kijkt even rond maar is geen must.
Maar, Raiola he![]()
Ik denk niet dat Ajax hem echt actief wilt verkopen, maar je moet niet vergeten dat zijn zaakwaarnemer die pizzabakker is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:53 schreef Gruisman het volgende:
Tete nu verkopen zou bizar dom zijn. Hebben we eindelijk eens een echte verdedigeren dan verkoop je hem
Raiola heeft nog niet zijn gewenste commissie binnen na Pogba, dus biedt hem aan bij een paar van zn vriendjes.![]()
Calciosport24 watdefuk is dat voor medium? Niet te serieus nemen deze onzin?Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als ik die Raiola was had ik na Pogba met pensioen gegaan, waar je zin hebt zeg. Of je je werk nu leuk vindt of niet, als ze zo binnen ben ga je toch niet meer voor de "moet" werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:56 schreef Ooku het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax hem echt actief wilt verkopen, maar je moet niet vergeten dat zijn zaakwaarnemer die pizzabakker is.
Raiola heeft nog niet zijn gewenste commissie binnen na Pogba, dus biedt hem aan bij een paar van zn vriendjes.
dan ga je toch lekker ergens op de bahama's zitten en om een uur of 9 je bed uitrollen, krantje erbij beetje aandelen handelen.
dan ga je toch niet meer met al die clubs in discussie voor die schamele eurootjes extra.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
nee, ik neem het pas serieus als het door een watcher wordt gemeld die ik hoog heb zittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Calciosport24 watdefuk is dat voor medium? Niet te serieus nemen deze onzin?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ryan Gravenberch ? zit in de C1 volgens mijquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Daarnaast zou Tete verkopen een erg debiele zet zijn vind ik. En Lazio betaalt hooguit een miljoen of 6, zo'n club is dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:01 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee, ik neem het pas serieus als het door een watcher wordt gemeld die ik hoog heb zittenCharlie: How's it going in there?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Als Bosz echt vast met Dijks Sanchez Riedewald Veltman gaat spelen kan ik het mij van Tete wel voorstellen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Daarnaast zou Tete verkopen een erg debiele zet zijn vind ik. En Lazio betaalt hooguit een miljoen of 6, zo'n club is dat.
Maar uit Ajax oogpunt zou het stupide zijn.
Maarja Raiola he.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Schamele eurootjes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ik die Raiola was had ik na Pogba met pensioen gegaan, waar je zin hebt zeg. Of je je werk nu leuk vindt of niet, als ze zo binnen ben ga je toch niet meer voor de "moet" werken.
dan ga je toch lekker ergens op de bahama's zitten en om een uur of 9 je bed uitrollen, krantje erbij beetje aandelen handelen.
dan ga je toch niet meer met al die clubs in discussie voor die schamele eurootjes extra.
Dit, dus.![]()
Alleen omdat hij tegen Rostov niet speelde om Veltman meer te doorschuiven in de opbouhouw.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Bosz echt vast met Dijks Sanchez Riedewald Veltman gaat spelen kan ik het mij van Tete wel voorstellen.![]()
dat bedoel ik in vergelijking met zijn Pogba inkomsten he.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
exact. Maar zoals je al concludeerde .... Clickbait.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen omdat hij tegen Rostov niet speelde om Veltman meer te doorschuiven in de opbouhouw.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dit is echt de goorste onzin die ik ooit gelezen hebquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niks, maar ik vind hem zo maf overkomen en hij kan er natuuriljk helemaal niks van. Nooit begrepen waarom hij bij Ajax speelt. Als je als club een beetje ambitie hebt kun je wel wat beters regelen toch? En blijkbaar is Ajax zelf ook tot dat inzicht gekomen nu.![]()
gehehe, nou ja Tete op midden zou ook niet mis zijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:53 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat er geconcludeerd werd dat Tete zijn basisplaats kwijt is.
Bosz is gewoon nog zoekende naar zijn opstelling, gaat nog tig keer veranderen.
maar ja dat ZOU jammer zijn ja.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”![]()
Elke dag is er wel een PSV of Feyenoord troll... vandaag is het leolinedancequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is echt de goorste onzin die ik ooit gelezen hebFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als dat zo zou zijn dan moet er nog een centrumverdediger bij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als Bosz echt vast met Dijks Sanchez Riedewald Veltman gaat spelen kan ik het mij van Tete wel voorstellen.
Maar uit Ajax oogpunt zou het stupide zijn.
Maarja Raiola he.
Maar Tete kan zich toch ook prima aanvallend ontwikkelen nog? De Snelheid heeft hij er wel voor.Charlie: How's it going in there?
Ik zou graag Tete cv zien naast Sanchez zodat Riedewald op 6 kanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef K44S het volgende:
[..]
gehehe, nou ja Tete op midden zou ook niet mis zijn?
Het is jammer dat Tete niet op links kan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nou hup, Serero weg, Schone weg, Ziyech en Bailey in.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Mokkie, Riedewald komt niet op het middenveld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik zou graag Tete cv zien naast Sanchez zodat Riedewald op 6 kan
Het is jammer dat Tete niet op links kan.
Bosz wil duidelijk met een 10 spelen.Charlie: How's it going in there?
'Jol weg vanwege bedreiging'
Martin Jol houdt het na zes maanden alweer voor gezien bij Al Ahly, meldt het Algemeen Dagblad. De oud-trainer van Ajax tekende in februari van dit jaar een contract, maar die heeft hij in goed overleg vroegtijdig weer ingeleverd.
Jol werd het afgelopen seizoen kampioen van Egypte met Al Ahly, maar de club was de laatste weken niet tevreden over de prestaties. Jol verloor de bekerfinale en in de Afrikaanse Champions League waren de resultaten niet zoals gehoopt. Daarop werd besloten het contract, dat liep tot 2018, met wederzijds goedkeuren te ontbinden.
Al Ahly was alweer de zevende club die Jol trainde. Eerder was hij verantwoordelijk bij Roda JC, RKC Waalwijk, Tottenham Hotspur. Hamburger SV, Ajax en Fulham. Bij Ajax won hij een beker, maar liep hij ook de landstitel mis op slechts één punt.
Update - 14.09 uur
Martin Jol is vroegtijdig vertrokken bij Al Ahly omdat hij zou zijn bedreigd, zo meldt BBC. 'Supporters zouden dinsdag hebben geprobeerd hem aan te vallen op de training en via sociale media werd hij bedreigd', citeert de NOS.
Jolgod![]()
![]()
Ik hoop dat Bosz inziet dat Klaasen geen 10 is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:10 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mokkie, Riedewald komt niet op het middenveld.
Bosz wil duidelijk met een 10 spelen.
Tenzij ze Ziyech kopen zie ik geen reden om met een tien te spelen.
daarbij heb ik nog steeds een nat broekje van Riedewald zijn spel op 6.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan geen Ziyech, maar Gudelj mag sowieso verkocht worden net zoals Schöne. Babel als backup voor linksbuiten halen. Bailey halen, een goede keeper en een talentvolle linksback.
Marc, let's GO!![]()
geen medelijden als je naar zulke landen gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:12 schreef Brammess het volgende:
'Jol weg vanwege bedreiging'
Martin Jol houdt het na zes maanden alweer voor gezien bij Al Ahly, meldt het Algemeen Dagblad. De oud-trainer van Ajax tekende in februari van dit jaar een contract, maar die heeft hij in goed overleg vroegtijdig weer ingeleverd.
Jol werd het afgelopen seizoen kampioen van Egypte met Al Ahly, maar de club was de laatste weken niet tevreden over de prestaties. Jol verloor de bekerfinale en in de Afrikaanse Champions League waren de resultaten niet zoals gehoopt. Daarop werd besloten het contract, dat liep tot 2018, met wederzijds goedkeuren te ontbinden.
Al Ahly was alweer de zevende club die Jol trainde. Eerder was hij verantwoordelijk bij Roda JC, RKC Waalwijk, Tottenham Hotspur. Hamburger SV, Ajax en Fulham. Bij Ajax won hij een beker, maar liep hij ook de landstitel mis op slechts één punt.
Update - 14.09 uur
Martin Jol is vroegtijdig vertrokken bij Al Ahly omdat hij zou zijn bedreigd, zo meldt BBC. 'Supporters zouden dinsdag hebben geprobeerd hem aan te vallen op de training en via sociale media werd hij bedreigd', citeert de NOS.
Jolgod
dickie zal binnenkort ook wel weer vluchtenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Mag jij vinden uiteraard. Ajax en ik denken er anders over.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:06 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Dit is echt de goorste onzin die ik ooit gelezen heb![]()
BABEL????quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:12 schreef Syntix het volgende:
Dan geen Ziyech, maar Gudelj mag sowieso verkocht worden net zoals Schöne. Babel als backup voor linksbuiten halen. Bailey halen, een goede keeper en een talentvolle linksback.
Marc, let's GO!
hebben we het over die Ryan ?
sinds wanneer is die nou weer in the picture?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Riedewald heeft het 2 potjes heel leuk gedaan op 6 ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:12 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik hoop dat Bosz inziet dat Klaasen geen 10 is.
Tenzij ze Ziyech kopen zie ik geen reden om met een tien te spelen.
daarbij heb ik nog steeds een nat broekje van Riedewald zijn spel op 6.
Maar speelde dinsdag ook ijzersterk achterin. Of zie je daar liever Viergever of Westermann?Charlie: How's it going in there?
Niet over die keeper Ryan? Die is toch basisspeler van Valencia?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
BABEL????
hebben we het over die Ryan ?
sinds wanneer is die nou weer in the picture?Charlie: How's it going in there?
Gudelj/Klaassen out
Serero out
Tete out
El Ghazi out
Cillessen out
Schone out
Room, Bailey en Ziyech in?
Dan nog misschien 1 of 2 backs. En een vleugelspelert.![]()
nee zoals ik net aangafquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Riedewald heeft het 2 potjes heel leuk gedaan op 6 ja.
Maar speelde dinsdag ook ijzersterk achterin. Of zie je daar liever Viergever of Westermann?
Dijks Riedewald Sanchez Veltman
of
Dijks Sanchez Tete Veltman (voorkeur)
of
Dijks Sanchez Veltman TeteFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
roomquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:17 schreef TheJanitor het volgende:
Gudelj/Klaassen out
Serero out
Tete out
El Ghazi out
Cillessen out
Schone out
Room, Bailey en Ziyech in?
*facepalm*
krull of nortfeldt anders gewoon CilFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
2 rechtspoten in de verdediging gaat niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
nee zoals ik net aangaf
Dijks Riedewald Sanchez Veltman
of
Dijks Sanchez Tete Veltman (voorkeur)
of
Dijks Sanchez Veltman TeteCharlie: How's it going in there?
blij dat er spel achteraan de zin staat.quote:
het moet niet te gezellig worden bij de jeugd.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Niet over die keeper Ryan? Die is toch basisspeler van Valencia?![]()
Nee lees net dat die Matthew Ryan de concurrentiestrijd verliest bij Valencia. Dat is een wereldkeeper voor Ajax.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
room
*facepalm*
krull of nortfeldt anders gewoon CilCharlie: How's it going in there?
Wel een beetje realistisch blijven, he.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
room
*facepalm*
krull of nortfeldt anders gewoon Cil![]()
Wel medelijden met die trainer van jong ajax, straks moet je verplicht westermann opstellen in je team.![]()
Krull heeft aflopend contractquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:20 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wel een beetje realistisch blijven, he.
nortfelt heeft een handjevol wedstrijden meegedaan.
zijn echt wel haalbaarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zou dat kunnen voor 100 miljoen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:23 schreef Syntix het volgende:
Misschien moeten we proberen Riedewald te klonen, dan kan hij op 6 en op 4FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Geen idee hoeveel ze verdienen. Verder zullen ze teruggaan naar NL zien als persoonlijke nederlaag. Zie het niet snel gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Krull heeft aflopend contract
nortfelt heeft een handjevol wedstrijden meegedaan.
zijn echt wel haalbaar![]()
Dat laatste valt natuurlijk altijd over te halen, zeker als je CL/EL gaat spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:30 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel ze verdienen. Verder zullen ze teruggaan naar NL zien als persoonlijke nederlaag. Zie het niet snel gebeuren.
en een beetje goede babbel van Marc zijn kant![]()
Financieel kan je natuurlijk met tekengeld opvangen
Krul zal niet meer dan 5 kosten gezien zijn contract.
Nordfeldt is "maar" tweede keeper, dus zal geen grootverdiener zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zou vol voor Nordfeldt gaan. Vond hem bij Heerenveen echt één van de beste keepers van de Eredivisie. Erg jammer dat PSV toen niet voor hem ging omdat Zoet toen matig was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat laatste valt natuurlijk altijd over te halen, zeker als je CL/EL gaat spelen.
en een beetje goede babbel van Marc zijn kant![]()
Financieel kan je natuurlijk met tekengeld opvangen
Krul zal niet meer dan 5 kosten gezien zijn contract.
Nordfeldt is "maar" tweede keeper, dus zal geen grootverdiener zijn
Toch denk ik dat de huidige Zoet beter is dan Nordfeldt in zijn Heerenveen tijd. Ik denk dan ook dat Nordfeldt een achteruitgang is ten opzichte van Cillissen toen hij nog in vorm was.![]()
Ik denk dat Krull, Cill en Nordfeldt aardig gelijkwaardig zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou vol voor Nordfeldt gaan. Vond hem bij Heerenveen echt één van de beste keepers van de Eredivisie. Erg jammer dat PSV toen niet voor hem ging omdat Zoet toen matig was.
Toch denk ik dat de huidige Zoet beter is dan Nordfeldt in zijn Heerenveen tijd. Ik denk dan ook dat Nordfeldt een achteruitgang is ten opzichte van Cillissen toen hij nog in vorm was.
Krull
Cill
Nordfeldt
die volgorde wel
Met Room ga je er gewoon echt op achteruitFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 14:45:21'Wat voor Ziyech geldt, geldt ook voor Siem de Jong', aldus Peter Bosz op persco. 'We hebben al heel veel goede middenvelders' #Ajax reageer retweet
![]()
Ik word zo moe van onze club..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 14:45:21'Wat voor Ziyech geldt, geldt ook voor Siem de Jong', aldus Peter Bosz op persco. 'We hebben al heel veel goede middenvelders' #Ajax reageer retweet
![]()
Ajaxquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet Siem de Jong gehaald omdat hij zich aanbood. Sowieso als Frank er nog zat was hij wel gekomen
Dan had je naar het droommiddenveld Gudelj-De Jong-Klaassen kunnen kijken.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:46 schreef Heeinz het volgende:
Doe dan de overbodige lekker weg, maak er een leuk dealtje van met TwenteSnap werkelijk waar niet waarom ze spul als Gudelj, Schone en Serero(ok die mag weg) houden en Ziyech niet durven kopen.quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het zal wel zo zijn dat ze Gudelj niet willen verkopen omdat hij hier pas 1 jaar is en ze in hem de LEIDER van het elftal zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Snap werkelijk waar niet waarom ze spul als Gudelj, Schone en Serero(ok die mag weg) houden en Ziyech niet durven kopen., Schöne snap ik ook niet waarom hij niet gewoon weg mag, zal ook wel ERVARINGSgelul zijn. En Serero is geen club voor maar zou dan van die drie juist het beste in het spelletje van Bosz passen.
Oh.![]()
Bazoer, Klaasen, Sinkgraven en vd beek noem ik niet veel
donder de rest er maar uit.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het ook onbegrijpelijk. Met deze bankrekening heb je de mogelijkheid om echte versterkingen te halen, om weer eens kampioen te worden. Maar nee, we huren een goede spits voor een jaartje (prima gedaan tho) en halen een paar jochies uit Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
[..]
Snap werkelijk waar niet waarom ze spul als Gudelj, Schone en Serero(ok die mag weg) houden en Ziyech niet durven kopen.
We mogen blij zijn als er een vervanger voor de cil komt.![]()
Vergeet Nouri en Frenkie de Jong niet hè.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:54 schreef mokkiemok het volgende:
Bazoer, Klaasen, Sinkgraven en vd beek noem ik niet veel
donder de rest er maar uit.
Volgens Freek kom Ziyech vooral niet omdat hij Nouri in de weg staat. Maar dan mogen ze hem wel laten debuteren binnenkort.Oh.![]()
snap gewoon de beweegreden er achter nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt er moe van omdat ze niet volgens jouw wereld denken? Allright..
Staat Nouri in de weg? die staat er zelf nog niet eens dit seizoen, waarschijnlijk volgend seizoen ook niet.
genoeg middenvelders? Zie mijn post hierboven.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als we echt willen inversteren in een nieuwe keeper moeten we Timo Horn, Alphonse Aréola
of Marco Sportiello kopen.![]()
die staan er pas in 18/19.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vergeet Nouri en Frenkie de Jong niet hè.
Volgens Freek kom Ziyech vooral niet omdat hij Nouri in de weg staat. Maar dan mogen ze hem wel laten debuteren binnenkort.
Dan is Ziyech alweer weg voor 40+ mil (samen met Bazoer en klaassen)FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Er zullen verder ook wel wat andere redenen zijn om Ziyech niet te halen. Misschien hebben ze zijn persoonlijkheid ook gescout en zijn ze erachter dat hij daarmee niet bij Ajax past.Oh.![]()
Ons grootste talent gaat zijn debuut maken op zijn 21ste. Wat een supertalent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
snap gewoon de beweegreden er achter niet
Staat Nouri in de weg? die staat er zelf nog niet eens dit seizoen, waarschijnlijk volgend seizoen ook niet.
genoeg middenvelders? Zie mijn post hierboven.![]()
Ja zo werkt het begrip frustratie een beetje hequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij wordt er moe van omdat ze niet volgens jouw wereld denken? Allright..![]()
![]()
Valt opzich wel mee, dat kan snel gaan met jonge spelers. Eriksen werd ook ineens opgesteld en speelde toen goed, dat moet met Nouri ook kunnen. Al heeft hij wel meer concurrentie, maar dan zou ik het eerst proberen met Sinkgraven als creatieve man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:56 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
die staan er pas in 18/19.
Dan is Ziyech alweer weg voor 40+ mil (samen met Bazoer en klaassen)Oh.![]()
Als ze dat dan ook naar buiten brengen kan ik er mee leven. De redenen die nu geroepen worden zijn gewoonweg naïef en dom te noemen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zullen verder ook wel wat andere redenen zijn om Ziyech niet te halen. Misschien hebben ze zijn persoonlijkheid ook gescout en zijn ze erachter dat hij daarmee niet bij Ajax past.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sink verhuren aan Twente, kan die daar lekker gaan proberen, Ziyech heeft het al 3 jaar bewezen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Valt opzich wel mee, dat kan snel gaan met jonge spelers. Eriksen werd ook ineens opgesteld en speelde toen goed, dat moet met Nouri ook kunnen. Al heeft hij wel meer concurrentie, maar dan zou ik het eerst proberen met Sinkgraven als creatieve man.
Sink 1 jaar "wel" en 2 jaar nietFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zullen ze niet naar buiten willen brengen omdat dat gewoon niet zo netjes is richting Ziyech. Dan krijg je een hele rel dat Ajax racistisch is, of dat Ziyech zich niet eens kon laten zien hier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ze dat dan ook naar buiten brengen kan ik er mee leven. De redenen die nu geroepen worden zijn gewoonweg naïef en dom te noemen.
Die overwegingen kunnen ze gewoon binnenskamers houden, hooguit dat ze het eens lekken richting een journalist.Oh.![]()
Dat is gewoon prima en verstandig gezien het feit dat Ajax al eerder slechte ervaringen heeft gehad met een bomvolle selectie waar acht á 10 middenvelders inzittenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:58 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Als ze dat dan ook naar buiten brengen kan ik er mee leven. De redenen die nu geroepen worden zijn gewoonweg naïef en dom te noemen.
Binnen Ajax zelf zijn de scouts vreselijk verdeeld over zijn toegevoegde waarde dus dat vind ik ook geen ''naïef'' of ''dom'' iets.![]()
Benieuwd naar wat Marc te zeggen heeft vanavond bij Ziggo Sport.
Vast weer niks, en is volgens mij Ajax TV dus 0,0 kritische vragen.Oh.![]()
Een verhuurperiode aan Twente is denk ik dodelijk voor Sinkgraven, dan vang je er nooit meer iets voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sink verhuren aan Twente, kan die daar lekker gaan proberen, Ziyech heeft het al 3 jaar bewezen.
Sink 1 jaar "wel" en 2 jaar niet
Je moet hem gewoon het vertrouwen geven op het middenveld, Ajax heeft niet voor niks zoveel geld betaald. En hij kan echt wel voetballen, en ontwikkelen kan ook alleen met speeltijd.
Zijn beide ook hele andere spelers trouwens.Oh.![]()
Sinkgraven laat de afgelopen wedstrijden prima zien dat hij weer op de weg terug is. Tegen Rostov hadden we zijn type speler heel hard nodig nadat Younes leeggekacheld was. Ik zou het pas wanbeleid vinden als je hem verhuurt en blind Ziyech binnenhaalt zonder te weten of hij wel als halfspeler met meerdere taken gaat renderen dan dat hij de allesontziende god op '10' is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Sink verhuren aan Twente, kan die daar lekker gaan proberen, Ziyech heeft het al 3 jaar bewezen.
Sink 1 jaar "wel" en 2 jaar niet![]()
Zit hij nou bij Ziggo of de NOS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Benieuwd naar wat Marc te zeggen heeft vanavond bij Ziggo Sport.
Vast weer niks, en is volgens mij Ajax TV dus 0,0 kritische vragen.Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".![]()
Bij Ziggo dacht ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:01 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Zit hij nou bij Ziggo of de NOS?
SponsorverplichtingOh.![]()
Ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven laat de afgelopen wedstrijden prima zien dat hij weer op de weg terug is. Tegen Rostov hadden we zijn type speler heel hard nodig nadat Younes leeggekacheld was. Ik zou het pas wanbeleid vinden als je hem verhuurt en blind Ziyech binnenhaalt zonder te weten of hij wel als halfspeler met meerdere taken gaat renderen dan dat hij de allesontziende god op '10' is.
Oh.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een verhuurperiode aan Twente is denk ik dodelijk voor Sinkgraven, dan vang je er nooit meer iets voor.
Je moet hem gewoon het vertrouwen geven op het middenveld, Ajax heeft niet voor niks zoveel geld betaald. En hij kan echt wel voetballen, en ontwikkelen kan ook alleen met speeltijd.
Zijn beide ook hele andere spelers trouwens.Ik wacht het rustig af, ik hoop dat jullie gelijk krijgen. Heb helemaal niks tegen Sinkgraven en hoop dat hij gaat doen wat jullie opperen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinkgraven laat de afgelopen wedstrijden prima zien dat hij weer op de weg terug is. Tegen Rostov hadden we zijn type speler heel hard nodig nadat Younes leeggekacheld was. Ik zou het pas wanbeleid vinden als je hem verhuurt en blind Ziyech binnenhaalt zonder te weten of hij wel als halfspeler met meerdere taken gaat renderen dan dat hij de allesontziende god op '10' is.
mocht het gebeuren dat Sink de pannen van het dak gaat spelen dit seizoen. Neem ik een Sink UI voor volgend seizoen
[ Bericht 4% gewijzigd door mokkiemok op 19-08-2016 15:12:43 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 15:15:05Overmars praat Bosz elke dag bij over transferperikelen. Interesse Lazio in Tete en Milan in El Ghazi onbekend bij Bosz #Ajax reageer retweet
![]()
precies, onzin tot een gewaardeerde watcher iets roept.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 15:15:05Overmars praat Bosz elke dag bij over transferperikelen. Interesse Lazio in Tete en Milan in El Ghazi onbekend bij Bosz #Ajax reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Nog 2 weken totdat de transfermarkt gesloten is.
Ik verwacht alleen nog dat Cillessen weggaat, Bailey komt en dan gaan we het doen met een Room als keeper.
Ziyech gaat echt niet komen, mark my words.As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
vind ik geen gedurfde uitspraak meer. Daar zijn we het allemaal wel eens over geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:19 schreef marp0 het volgende:
Ik verwacht alleen nog dat Cillessen weggaat, Bailey komt en dan gaan we het doen met een Room als keeper.
Ziyech gaat echt niet komen, mark my words.
Room....FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Als El Ghazi zou vertrekken mag je er nog een vleugelspeler bij halen, naast Bailey.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Oh.![]()
Heb je nog een elftal van 20 jaar, en geen kwaliteit gehaald.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:19 schreef marp0 het volgende:
Ziyech gaat echt niet komen, mark my words.
Die vreselijke dooddoeners kunnen dus wel uit de kast na een matige seizoenshelft.Charlie: How's it going in there?
Je slaat wel een goede slag met room, hihaho.'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:30 schreef Abed het volgende:
Je slaat wel een goede slag met room, hihaho.
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Een aantal hier roepen wel heel makkelijk een lijstje namen op met spelers die Ajax allemaal maar even moet zien te verkopen, maar zo gemakkelijk gaat dat natuurlijk niet.
Jongens als Schone, Viergever, Sinkgraven en Serero kunnen elders niet zomaar verdienen wat ze bij Ajax krijgen.
Bovendien is het in de etalage zetten van iemand als Gudelj niet alleen dom (goede speler), maar ook kapitaalvernietiging. Dat gaat Ajax dan ook echt niet doen.
Overmars heeft dit jaar al aardig opgeruimd. Serero zal ook nog wel vertrekken, maar verder gaat Ajax niet meer doorselecteren verwacht ik.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Is alleen erg makkelijk te kloppen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:30 schreef Abed het volgende:
Je slaat wel een goede slag met room, hihaho.Oh.![]()
Volgende zomer zal het volgende grote doorselecteren beginnen dan, en met name op het middenveld gok ik. Waar Klaassen en misschien wel een Bazoer zullen weggaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een aantal hier roepen wel heel makkelijk een lijstje namen op met spelers die Ajax allemaal maar even moet zien te verkopen, maar zo gemakkelijk gaat dat natuurlijk niet.
Jongens als Schone, Viergever, Sinkgraven en Serero kunnen elders niet zomaar verdienen wat ze bij Ajax krijgen.
Bovendien is het in de etalage zetten van iemand als Gudelj niet alleen dom (goede speler), maar ook kapitaalvernietiging. Dat gaat Ajax dan ook echt niet doen.
Overmars heeft dit jaar al aardig opgeruimd. Serero zal ook nog wel vertrekken, maar verder gaat Ajax niet meer doorselecteren verwacht ik.Oh.![]()
Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar het is tevens ook niet het niveau wat je bij Ajax wilt zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Overmars heeft dit jaar al aardig opgeruimd. Serero zal ook nog wel vertrekken, maar verder gaat Ajax niet meer doorselecteren verwacht ik.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind dit anders ook al een zomer van het grote doorselecteren. Ajax heeft nogal wat spelers laten gaan. Maar dat zal volgend jaar mogelijk ook wel weer het geval zijn ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende zomer zal het volgende grote doorselecteren beginnen dan, en met name op het middenveld gok ik. Waar Klaassen en misschien wel een Bazoer zullen weggaan.
Complimenten daarvoor aan Overmars, mag ook weleens gezegd worden.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Die complimenten zijn er geweest, zo zijn wij ook wel weer.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:36 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Ik vind dit anders ook al een zomer van het grote doorselecteren. Ajax heeft nogal wat spelers laten gaan. Maar dat zal volgend jaar mogelijk ook wel weer het geval zijn ja.
Complimenten daarvoor aan Overmars, mag ook weleens gezegd worden.
Als hij Bailey weet te halen en gewoon een waardige vervanger voor Cil dan heeft hij het deze zomer uitstekend gedaan.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat klopt. En ik snap dan ook niet dat men lyrisch is over netto.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet makkelijk, maar het is tevens ook niet het niveau wat je bij Ajax wilt zien.
Je hebt Traore gehuurd, Sanchez en Cassiera gehaald, westermann gehaald, milik verkocht en verkoopt wellicht Cilessen en Tete.
Ligt het aan mij of is dit een enorm "nog maar afwachten" gehalte? Netto( no pun) ben je hetzelfde uit als vorig seizoen.Charlie: How's it going in there?
Mooi, tegen die tijd zit Ziyech al in Engeland maar zal er vast wel een middenvelder van AZ zijn die een degelijk seizoen heeft gedraaid.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgende zomer zal het volgende grote doorselecteren beginnen dan, en met name op het middenveld gok ik. Waar Klaassen en misschien wel een Bazoer zullen weggaan.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik ken Sanchez een beetje ( half jaartje zien spelen) ben ik zeker van dat hij het niveau aan kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik snap dan ook niet dat men lyrisch is over netto.
Je hebt Traore gehuurd, Sanchez en Cassiera gehaald, westermann gehaald, milik verkocht en verkoopt wellicht Cilessen en Tete.
Ligt het aan mij of is dit een enorm "nog maar afwachten" gehalte? Netto( no pun) ben je hetzelfde uit als vorig seizoen.
Cassierra ken ik minder goed maar van wat ik tot nu toe gezien hebt is het afwachten maar lijkt aardig mee te kunnen
Traore was een echt buitenkansje en dat gaat ook wel goed komen
Milik verkopen was natuurlijk wat een gek er voor geeft, denk niet dat marc begonnen is op 50 en zo naar elkaar zijn gegaan en op 33 uitgekomen zijn. Die idioten hebben gewoon 30 geroepen en Marc zag de schatkist al groeien.
Westermann is gewoon weer de Heitinga Zimling aankoop.
Het zal er echt om gaan wie er nog weg gaan en wat daarvoor terug komt
Bailey moet ook wel aangetrokken worden nu na alle ophef.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het is een hele hectische transferzomer tot nu toe voor Ajax. Financieel allemaal prima gedaan enzo, maar wat straks daadwerkelijk onder aan de sportieve balans staat valt niet te zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik ken Sanchez een beetje ( half jaartje zien spelen) ben ik zeker van dat hij het niveau aan kan.
Cassierra ken ik minder goed maar van wat ik tot nu toe gezien hebt is het afwachten maar lijkt aardig mee te kunnen
Traore was een echt buitenkansje en dat gaat ook wel goed komen
Milik verkopen was natuurlijk wat een gek er voor geeft, denk niet dat marc begonnen is op 50 en zo naar elkaar zijn gegaan en op 33 uitgekomen zijn.
Westermann is gewoon weer de Heitinga Zimling aankoop.
Het zal er echt om gaan wie er nog weg gaan en wat daarvoor terug komt
Bailey moet ook wel aangetrokken worden nu na alle ophef.
Ik zou dan ook even wachten met veren in de aars van Marc te steken op sportief gebied.Charlie: How's it going in there?
Ik steek ze vooral bij Bosz voor het halen van Traore.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:44 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is een hele hectische transferzomer tot nu toe voor Ajax. Financieel allemaal prima gedaan enzo, maar wat straks daadwerkelijk onder aan de sportieve balans staat valt niet te zeggen.
Ik zou dan ook even wachten met veren in de aars van Marc te steken op sportief gebied.
en bij Henk Veldmate voor de colombianen (ongeacht dat ze "al op de radar" stonden voor zijn komst lulverhaal)
Marc is verantwoordelijke voor de verkopen en westermann
Dat kan hij goedmaken met Bailey, al is dat een speler die zelf erg graag wil dus die hoef je neit over te halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik zie wel dat het echt ergens op begint te lijken. Maar toch mis ik iets, niet zozeer de ervaring maar de klasse van een speler die te groot is voor het servet en te klein voor het tafellaken, een echte subtopspeler.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:47 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik steek ze vooral bij Bosz voor het halen van Traore.
en bij Henk Veldmate voor de colombianen (ongeacht dat ze "al op de radar" stonden voor zijn komst lulverhaal)
Marc is verantwoordelijke voor de verkopen en westermann
Dat kan hij goedmaken met Bailey, al is dat een speler die zelf erg graag wil dus die hoef je neit over te halen.
Het is nu allemaal redelijk, het staat goed enzo. Maar toch ben ik bang dat het allemaal weer net niets is.Charlie: How's it going in there?
Pedrag Rajkovic (Maccabi Tel Aviv)
Eloy Room (Vitesse)
Fabian Giefer (Schalke 04)
Ethan Horvath (Molde)
Mouez Hassen (Nice)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Tim Krul (Newcastle United)
Mathew Ryan (Valencia)
mogelijke opvolgers volgens voetbalprimeurFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zo iemand die een wedstrijd kan openbreken met een actie of een splijtende pass?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie wel dat het echt ergens op begint te lijken. Maar toch mis ik iets, niet zozeer de ervaring maar de klasse van een speler die te groot is voor het servet en te klein voor het tafellaken, een echte subtopspeler.
Het is nu allemaal redelijk, het staat goed enzo. Maar toch ben ik bang dat het allemaal weer net niets is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vooral pass. We hebben nu 2 spelers met een actie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo iemand die een wedstrijd kan openbreken met een actie of een splijtende pass?![]()
Ik ben ervan overtuigd dat deze selectie genoeg kansen kan creëren. Maar om echt door te stoten in bijvoorbeeld de CL of EL is er een ander kaliber nodig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:55 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo iemand die een wedstrijd kan openbreken met een actie of een splijtende pass?
Iemand die op ieder niveau de ballen heeft een pass over 40 meter te geven, en het team bij de hand neemt.Charlie: How's it going in there?
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)el-middenvelders.htmquote:Ajax ziet af van Siem de Jong: 'Hebben al veel middenvelders'
Peter Bosz heeft uitgelegd waarom Ajax deze zomer geen poging heeft ondernomen om Siem de Jong terug te halen. Door het overschot aan middenvelders in zijn selectie zag de Ajax-trainer daar geen aanleiding toe. De Jong lijkt naar concurrent PSV te vertrekken.
Bij het wekelijkse persmoment ging Bosz in op de mogelijke nieuwe aanwinst van PSV. Ajax heeft geen poging gewaagd om De Jong, die tussen 2007 en 2014 in het eerste elftal speelde, naar het oude nest te lokken. 'Siem is een geweldige speler, die ook voor Ajax goed gespeeld heeft. Maar hij is een middenvelder en daar hebben wij er al acht van. Het zijn er zelfs negen als ik Jairo Riedewald meetel. Dat we veel middenvelders hebben, is ook de reden dat Hakim Ziyech nu geen optie is.'
Door Bosz wordt Lasse Schöne, die door Frank de Boer vaak op de vleugel werd ingezet, ook beschouwd als middenvelder. 'Ik heb een bepaald beeld bij vleugelspitsen. Ik houd van buitenspelers die in de één-tegen-één dreigend zijn. Hij kan daar heus nog wel eens spelen, maar ik vind hem een echte nummer 10. Vanaf rechts speelt hij altijd in de bal en dan heb je een rechtsback nodig die eroverheen kan gaan. Kenny Tete is niet zo'n type.'
De negen middenvelders van Ajax:
Speler Duels dit seizoen
Riechedly Bazoer 3
Nemanja Gudelj 4
Donny van de Beek 2
Daley Sinkgraven 2
Lasse Schöne 1
Davy Klaassen 5
Frenkie de Jong 0
Abdelhak Nouri 0
Jairo Riedewald 5
Het negentienjarige talent Abdelhak Nouri, die nog wacht op zijn officiële debuut in de hoofdmacht, ziet Bosz ook als een volwaardige optie voor op het middenveld. 'Hij zit volledig bij de eerste selectie. Internationaal hebben we echter slechts achttien plaatsen te vergeven en we hebben veel middenvelders, dus valt hij soms buiten de boot. Maar hij is geweldig getalenteerd en kan ver komen.'Oh.![]()
Vorm, tjah, heb niet het idee dat die nog ambitie heeft. Die koos bewust voor de reservebank van Tottenham, en krijgt daar waarschijnlijk meer voor betaalt dan Ajax hem kan/wil betalen.![]()
Staat Nouri ingeschreven voor de CL?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)el-middenvelders.htmCharlie: How's it going in there?
Dat lijkt mij wel jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Staat Nouri ingeschreven voor de CL?![]()
Sowieso op de B-lijst waar onbeperkt spelers mogen worden ingeschreven, en vooral jeugdspelers dan
Oh.![]()
Vorm mag nu gewoon keepen daar nu Lloris geblesseerd is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:10 schreef Loveless85 het volgende:
Vorm, tjah, heb niet het idee dat die nog ambitie heeft. Die koos bewust voor de reservebank van Tottenham, en krijgt daar waarschijnlijk meer voor betaalt dan Ajax hem kan/wil betalen.Oh.![]()
Ja, zo gaat dat meestal met een tweede keeper ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorm mag nu gewoon keepen daar nu Lloris geblesseerd is.![]()
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat meestal met een tweede keeper ja.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daarom zal Tottenham hem nu sowieso niet laten gaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat meestal met een tweede keeper ja.
Oh.![]()
Dit gezegd zal een debuut in Ajax voor Nouri dus niet lang uitblijven dan. Vooral als het middenveld zo blijft spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)el-middenvelders.htmAs long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Waarom dan Cassierra laten invallen op linksbuiten, en Cerny niet in de selectie opnemenquote:Door Bosz wordt Lasse Schöne, die door Frank de Boer vaak op de vleugel werd ingezet, ook beschouwd als middenvelder. 'Ik heb een bepaald beeld bij vleugelspitsen. Ik houd van buitenspelers die in de één-tegen-één dreigend zijn.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:58 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vooral pass. We hebben nu 2 spelers met een actie.Ziyechquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat deze selectie genoeg kansen kan creëren. Maar om echt door te stoten in bijvoorbeeld de CL of EL is er een ander kaliber nodig.
Iemand die op ieder niveau de ballen heeft een pass over 40 meter te geven, en het team bij de hand neemt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
True, verrassend dat hij in dat lijstje staat dan. Ik hoop dat we gewoon weer een Nederlandse keeper krijgen. Toch stukje traditie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom zal Tottenham hem nu sowieso niet laten gaan![]()
Vol voor Krull gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, verrassend dat hij in dat lijstje staat dan. Ik hoop dat we gewoon weer een Nederlandse keeper krijgen. Toch stukje traditie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik hoop gewoon op de best mogelijke optie, nationaliteit boeit me niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
True, verrassend dat hij in dat lijstje staat dan. Ik hoop dat we gewoon weer een Nederlandse keeper krijgen. Toch stukje traditie.Oh.![]()
Het is Krul, met 1 l.quote:
Is dat trouwens geen ontzettende Feyenoorder? Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat echt zijn club is in Nederland.![]()
Bij Feyenoord keept een echte Ajacied, maakt niet uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Krul, met 1 l.
Is dat trouwens geen ontzettende Feyenoorder? Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat echt zijn club is in Nederland.![]()
Na het nieuws van Siem naar PSV nog geloven in clubliefde bij spelersquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is Krul, met 1 l.
Is dat trouwens geen ontzettende Feyenoorder? Ik dacht ooit ergens gelezen te hebben dat dat echt zijn club is in Nederland.
Als Ajax goed betaald is hij ineens een Ajacied hoor.Oh.![]()
Ik heb het niet over clubliefde van spelers. Ik heb het over supporter zijn van een mens. Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen. Niet dat iemand met een Feyenoord-pyjama niet voor Ajax kan spelen, natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na het nieuws van Siem naar PSV nog geloven in clubliefde bij spelers
Als Ajax goed betaald is hij ineens een Ajacied hoor.
Maar er zijn wel spelers die zo principieel zijn dat ze nooit voor de grote concurrent willen spelen. Kramer bijvoorbeeld heeft gezegd nooit voor Ajax te willen spelen.![]()
![]()
![]()
Of linksback kunnen spelen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:32 schreef Loveless85 het volgende:
ZOU ZIYECH EEN BEETJE KUNNEN KEEPEN?
#DTVDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Gemis voor Ajax.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over clubliefde van spelers. Ik heb het over supporter zijn van een mens. Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen. Niet dat iemand met een Feyenoord-pyjama niet voor Ajax kan spelen, natuurlijk.
Maar er zijn wel spelers die zo principieel zijn dat ze nooit voor de grote concurrent willen spelen. Kramer bijvoorbeeld heeft gezegd nooit voor Ajax te willen spelen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daar lopen we toch echt 40 goals mis.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik heb het niet over clubliefde van spelers. Ik heb het over supporter zijn van een mens. Volgens mij zijn dat twee verschillende dingen. Niet dat iemand met een Feyenoord-pyjama niet voor Ajax kan spelen, natuurlijk.
Maar er zijn wel spelers die zo principieel zijn dat ze nooit voor de grote concurrent willen spelen. Kramer bijvoorbeeld heeft gezegd nooit voor Ajax te willen spelen.![]()
Nadruk op lopen![]()
Zelfs Jan Boskamp speelde ooit bijna voor Ajax. Zoveel stelt dat supporterschap bij spelers allemaal niet voor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar er zijn wel spelers die zo principieel zijn dat ze nooit voor de grote concurrent willen spelen. Kramer bijvoorbeeld heeft gezegd nooit voor Ajax te willen spelen.
Oh.![]()
Al die matige spelers van Utrecht, ADO en Feyenoord die altijd zeiden dat ze nooit voor Ajax willen spelen
Oh.![]()
Ben benieuwd hoe ver die is. Heb werkelijk waar geen enkel idee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij wel ja![]()
Sowieso op de B-lijst waar onbeperkt spelers mogen worden ingeschreven, en vooral jeugdspelers danCharlie: How's it going in there?
Gewoon meenemen met potjes tegen degradatiekandidaten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe ver die is. Heb werkelijk waar geen enkel idee.Oh.![]()
En Sjaak Swart bijna voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Jan Boskamp speelde ooit bijna voor Ajax. Zoveel stelt dat supporterschap bij spelers allemaal niet voor.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
En daar balen wij nog het meest van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
BFF met GGMM![]()
Van Hanegem toch ook?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Jan Boskamp speelde ooit bijna voor Ajax. Zoveel stelt dat supporterschap bij spelers allemaal niet voor.BFF met GGMM![]()
Cruijff. Beste speler die Feyenoord ooit gehad heeft. De ironie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En Sjaak Swart bijna voor Feyenoord.![]()
Wim Jansen en Johan Cruijff zijn toch wel de grootste voorbeelden, het zegt wel veel over De Jong, veel mogelijkheden had hij dus niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zelfs Jan Boskamp speelde ooit bijna voor Ajax. Zoveel stelt dat supporterschap bij spelers allemaal niet voor.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:56 schreef Caland het volgende:
[..]
En Sjaak Swart bijna voor Feyenoord.Echt?quote:Die ook nog. Maar spelers die voor Ajax en PSV hebben gespeeld zijn er sowieso genoeg. Of wat te denken van Ronald Koeman die bij de hele top-3 heeft gespeeld en gecoacht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wim Jansen en Johan Cruijff zijn toch wel de grootste voorbeelden, het zegt wel veel over De Jong, veel mogelijkheden had hij dus niet.Oh.![]()
Leuk meisjequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)iyech-niet-halen.htm
Jaaaa
ZIYECH. GAAT. NIET. KOMEN.Ben benieuwd wat hij nog meer te vertellen heeft
Oh.![]()
Rommedahlgodquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is wel 1 van de weinigen die eerst bij PSV speelde en dan bij AjaxCharlie: How's it going in there?
Zekers, goede aanwinst voor Ajaxquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk meisjeBen benieuwd wat hij nog meer te vertellen heeft
![]()
"Is er interesse geweest of was dat een broodje aap?"quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk meisjeBen benieuwd wat hij nog meer te vertellen heeft
- "Het is een geweldige speler maar wij gaan hem niet halen".
Oké.![]()
Ik vind Marc nog steeds niet soepel uit zijn woorden komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
"Is er interesse geweest of was dat een broodje aap?"
- "Het is een geweldige speler maar wij gaan hem niet halen".
Oké.
Oh.![]()
Vind het best verrassend dat Ajax zo open spreekt over interesse in spelers, dat deden ze toch nooit? Alleen als het rond was met iemandquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zekers, goede aanwinst voor AjaxOh.![]()
Nee inderdaad, nieuw beleid wellicht met invloeden van Ziggo. Die willen goede TVquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind het best verrassend dat Ajax zo open spreekt over interesse in spelers, dat deden ze toch nooit? Alleen als het rond was met iemand![]()
Daar gaan de speculaties.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
http://www.ajax.nl/stream(...)iyech-niet-halen.htm
Jaaaa
ZIYECH. GAAT. NIET. KOMEN.![]()
![]()
Zeker, hopelijk stelt dat meisje nog wat meer goede vragen. Al was dit natuurlijk al wel de belangrijkste, ook dat Marc zelf zegt dat het middenveld een tikje te vol is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, nieuw beleid wellicht met invloeden van Ziggo. Die willen goede TVOh.![]()
Heeft netto eigenlijk een opleiding gedaan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Marc nog steeds niet soepel uit zijn woorden komen![]()
LOI autoverkoop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Heeft netto eigenlijk een opleiding gedaan?![]()
Ik mag toch zeker hopen dat Tete niet vertrekt, een van onze beste verdedigers. Dan moet Veltman op RB en schuift Viergever zeker door?![]()
![]()
Die geruchten zijn al ontkracht.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik mag toch zeker hopen dat Tete niet vertrekt, een van onze beste verdedigers. Dan moet Veltman op RB en schuift Viergever zeker door?Oh.![]()
'we hebben met Sinkgraven, Nouri en De Jong creatieve spelers'
Waarom staan die dan niet op het middenveld klaploper![]()
Omdat ze er geen kut van kunnen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Heeinz het volgende:
Waarom staan die dan niet op het middenveld klaploper
Schilderen gaat ze misschien wel goed af?![]()
Omdat die - zoals Frank en Peter het zien- er NU weinig van kunnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Heeinz het volgende:
Waarom staan die dan niet op het middenveld klaploper![]()
Omdat ze er he-le-maal niks van kunnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:39 schreef Heeinz het volgende:
Waarom staan die dan niet op het middenveld klaploperDrop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Ik vond die vraag aan dat er creativiteit ontbreekt al goed genoeg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, hopelijk stelt dat meisje nog wat meer goede vragen. Al was dit natuurlijk al wel de belangrijkste, ook dat Marc zelf zegt dat het middenveld een tikje te vol is.![]()
Goede dag tot dusverre.twitter:ajaxnetwerk twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 17:47:43Bosz ziet Schöne niet als buitenspeler https://t.co/JcwamWygJ4 #VI reageer retweet
![]()
Benieuwd of ze ook iets vraagt over Bailey dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:47 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vond die vraag aan dat er creativiteit ontbreekt al goed genoeg.Oh.![]()
..........................................................................................................................................quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:45 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Omdat ze er he-le-maal niks van kunnen.![]()
Kijk even op wie je reageertquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
..........................................................................................................................................
Oh.![]()
Godverquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:56 schreef Brammess het volgende:
Marc is vanaf nu #viesdik
[ afbeelding ]die knoopjes staan op het punt op levensgevaarlijke projectielen te worden.
![]()
Lollerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef Brammess het volgende:
Westermann straks in de basis bij Jong![]()
Oh.![]()
Kijk een paar posts boven je.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wanneer komt Ziyech naar Ajax?Oh.![]()
Slechte strip op de achterkant van de Suddeutscher Zeitung, zoiets.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je kind Heiko noemen ...
Klinkt als een goedkope Duitse kinderserie![]()
Zoals het er nu naar uitziet maar één slechte speler gehaald. We boeken vooruitgang met Netto, dat kan jij ook niet ontkennen.quote:Oh.![]()
Daarom, als nou ook nog die Bailey gehaald kan worden was het eigenlijk op voorhand een prima transferperiode in mijn ogen. Een goeie LB zou nog wel lekker zijn, maar dat zit er vermoedelijk niet in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet maar één slechte speler gehaald. We boeken vooruitgang met Netto, dat kan jij ook niet ontkennen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ze hebben nu toch al spijt of niet? Wat was in Gods naam het plan van deze aankoop? Ligt speelt al top en verder genoeg verdedigers, echt kansloos.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:02 schreef Brammess het volgende:
Westermann straks in de basis bij Jong![]()
![]()
Ik ga dat ook niet ontkennenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals het er nu naar uitziet maar één slechte speler gehaald. We boeken vooruitgang met Netto, dat kan jij ook niet ontkennen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Frank had meer in de melk te brokkelen dan we dachten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ga dat ook niet ontkennenOh.![]()
Een LB is het enigste wat mist, maar als ze nu Bailey en een goede vervanger voor Cillessen halen ben ik tevreden. Daarnaast ben ik dit seizoen ook vooral benieuwd naar de doorstroming van de jeugdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daarom, als nou ook nog die Bailey gehaald kan worden was het eigenlijk op voorhand een prima transferperiode in mijn ogen. Een goeie LB zou nog wel lekker zijn, maar dat zit er vermoedelijk niet in.
Oh.![]()
Frank gaat het er ook na 3 maanden uit bij Inter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frank had meer in de melk te brokkelen dan we dachten.
Veldmate heeft zijn plaats overgenomenRED ONS HENNIEGOD![]()
Traoré, Cassiera en Dolberg in de spits, of Sigthorsson en Siem de Jong.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 18:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Frank gaat het er ook na 3 maanden uit bij Inter.
Veldmate heeft zijn plaats overgenomen
Ik weet wel wat ik kiesOh.![]()
Volgens mij was het niet de wel of geen toegevoegde waarde van Ziyech de reden, maar simpelweg dat hij de jeugd in de weg zou staan. Als er scouts zijn die in hem geen toegevoegde waarde zien, mogen van mij per direct van de loonlijst.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is gewoon prima en verstandig gezien het feit dat Ajax al eerder slechte ervaringen heeft gehad met een bomvolle selectie waar acht á 10 middenvelders inzitten
Binnen Ajax zelf zijn de scouts vreselijk verdeeld over zijn toegevoegde waarde dus dat vind ik ook geen ''naïef'' of ''dom'' iets.![]()
Onze eigen Jeffrey Van As.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:56 schreef Brammess het volgende:
Marc is vanaf nu #viesdik
[ afbeelding ]Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bosz ziet Riedewald dus op zijn minst deels als middenvelder
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ik heb liever dat hij hem er helemaal op zet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:12 schreef Tagliano het volgende:
Bosz ziet Riedewald dus op zijn minst deels als middenvelderOh.![]()
Ik ook, maar dit is al iets wat mij positief stemtquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij hem er helemaal op zet.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het middenveld is al te overvol dus ik ben bang dat we het niet vaak gaan meemaken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit is al iets wat mij positief stemtOh.![]()
Tenzij er opeens drie weggaan op de laatste dag van deze transferperiode.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het middenveld is al te overvol dus ik ben bang dat we het niet vaak gaan meemaken.
As long as people continue to seek the true meaning of freedom, they will never ceased to be.![]()
Denk dat Cillessen de laatste basisspeler is die weggaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:25 schreef marp0 het volgende:
[..]
Tenzij er opeens drie weggaan op de laatste dag van deze transferperiode.Oh.![]()
Als dijks zo blijft spelen zou ik riedewalds LB zetten voor het algeheel betere team als we geen LB aantrekken.
ZiyechAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Smoofie het volgende:
Als dijks zo blijft spelen zou ik riedewalds LB zetten voor het algeheel betere team als we geen LB aantrekken.
Ziyech![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had dat gezien ja.quote:
ZiyechAFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ziyech zou wel een mogelijke oplossing zijn voor het totale gebrek aan creativiteit op het middenveld. En anders lopen er bij andere Nederlandse topclubs ook nog andere Marokkaanse nummer 10's rond die weg mogen.
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Ik heb sowieso wel het idee dat Bosz daar flexibeler in is. Denk dat we Veltman wel vaker op RB gaan zien in wedstrijden waar er defensief niet zo veel te doen valt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:37 schreef Smoofie het volgende:
ZiyechVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Met een beetje aanpassen aan de tegenstander is dan ook niets mis, mits je spelidee maar een beetje hetzelfde blijftquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel het idee dat Bosz daar flexibeler in is. Denk dat we Veltman wel vaker op RB gaan zien in wedstrijden waar er defensief niet zo veel te doen valt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Komt Ziyech nog? Wel toepasselijk dat Netto dus eigenlijk ook zegt dat het huidige middenveld geen creativiteit heeft.Snelle Egel![]()
Hij lijkt minder gecharmeerd van Tete te zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb sowieso wel het idee dat Bosz daar flexibeler in is. Denk dat we Veltman wel vaker op RB gaan zien in wedstrijden waar er defensief niet zo veel te doen valt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Cillessen er niet bij morgen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen er niet bij morgen maar...Als de mods ook al gaan trollenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kan niet waar zijn natuurlijkMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen er niet bij morgen maar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.![]()
Zou Overmars echt zo naïef zijn dat er niemand meer zou komen voor Milik?
Vandaar dat de lijstjes weer eens niet klaarlagenMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het broekje gaat al voorzichtig naar beneden voor morgenavondMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat heb ik gemist?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Vandaar dat de lijstjes weer eens niet klaarlagen![]()
Sinkgraven op het middenveldquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Riedewald dan op zes? Ik denk niet dat hij Van de Beek kiest.Oh.![]()
Ik ben mijn ogen nog even aan het checken na het nieuws van Gudeljquote:
Maar Overmars is aan het lullen op ZiggoMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Huh wat?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:00 schreef wackmack het volgende:
[..]
Inderdaad. Komt nog een top buitenspeler, wacht maar.![]()
WE KUNNEN MISSCHIEN AANKOPEN VERWACHTEN
Maar misschien ook nietMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Of je nou verwacht dat iemand vertrekt of niet, je moet er op zijn minst rekening mee houden en op kunnen anticiperen. Dat niet doen is gewoon amateuristisch.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 19:58 schreef Tagliano het volgende:
Vandaar dat de lijstjes weer eens niet klaarlagenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Eens, maar ik sluit niet uit dat dit een beetje de praktijk is bij Ajax. Als je de lijstjes hebt liggen, kun je als het meezit binnen een week een vervanger hebben. Het kan uiteraard een keer zo zijn dat dat niet lukt, maar je ziet het eigenlijk altijd als er een speler verkocht wordt. Het duurt weken voordat er iets aan lijkt te komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Of je nou verwacht dat iemand vertrekt of niet, je moet er op zijn minst rekening mee houden en op kunnen anticiperen. Dat niet doen is gewoon amateuristisch.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
We gaan alleen vooor de top en dan Westermann halen.
Meerdere keren 10M+ geboden maar niet gelukt, klinkt goed! Ze willen dus wel investeren.![]()
Ligt er wel aan voor wie, maar goed er wordt in ieder geval geboden blijkbaarquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef wackmack het volgende:
We gaan alleen vooor de top en dan Westermann halen.
Meerdere keren 10M+ geboden maar niet gelukt, klinkt goed! Ze willen dus wel investeren.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Jasper Cillessen komt vanwege de belangstelling van Barcelona dit weekend niet in actie voor Ajax.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-tegen-willem-ii.htmVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ja oke Hans, bedanktquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
Jasper Cillessen komt vanwege de belangstelling van Barcelona dit weekend niet in actie voor Ajax.
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-tegen-willem-ii.htmMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Goedemorgen Hansquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-tegen-willem-ii.htm![]()
Wat dat betreft is het wellicht ook maar goed dat Milik nog relatief vroeg in de transferperiode vertrok.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Eens, maar ik sluit niet uit dat dit een beetje de praktijk is bij Ajax. Als je de lijstjes hebt liggen, kun je als het meezit binnen een week een vervanger hebben. Het kan uiteraard een keer zo zijn dat dat niet lukt, maar je ziet het eigenlijk altijd als er een speler verkocht wordt. Het duurt weken voordat er iets aan lijkt te komenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is inderdaad wel een vrij groot voordeelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wellicht ook maar goed dat Milik nog relatief vroeg in de transferperiode vertrok.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ok, misschien scheelt het niet zo heel veel... Maar volgens mij komt Nettogod toch wat beter uit zijn woorden dan afgelopen jaar bij de Tafel van Kees![]()
![]()
Omdat hij er niets van kan geblesseerd is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:05 schreef wackmack het volgende:
[..]
Gudelj ook niet, waarom hij niet?![]()
Dit is niet live, dat zal ook een hoop schelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:05 schreef NeuNeu het volgende:
Ok, misschien scheelt het niet zo heel veel... Maar volgens mij komt Nettogod toch wat beter uit zijn woorden dan afgelopen jaar bij de Tafel van KeesMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
belachelijk hij is speler van ajax en zolang hij dat is heeft hij te spelen voor ajaxquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-tegen-willem-ii.htmBilly Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!![]()
Iets minder angstzweet dan inderdaadquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is niet live, dat zal ook een hoop schelen![]()
Diederik Boer olé oléquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:03 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)-tegen-willem-ii.htm![]()
![]()
Gewoon het meevallertje voorin. Dat is Genk dat moeilijk doet.quote:
Denk niet dat ze veel andere keuzes hebben.Oh.![]()
Dat ziet hij zelf ook wel dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:07 schreef wackmack het volgende:
De aanval is toch pure armoede, maar 3 buitenspelers!
Zou dan ook bijzonder vreemd zijn als er niks komtOh.![]()
Gooi gewoon Savastano erin en klaar. De backpositie is toch de minst belangrijkequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel raar dat ze dan niks zei over de backposities die ook mager zijn bezet.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gooi gewoon Savastano erin en klaar. De backpositie is toch de minst belangrijkedat zagen we tegen PAOK, komen het meest aan de bal man.
Snelle Egel
Forum Opties Forumhop: Hop naar: