Die wordt eerst nog verhuurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie de strik van Milik al terug gekregen van Napoli ?
Ajax staat voor kwaliteit in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat mij altijd opvalt: PSV kampioen en ver in de CL: niemand koopt iets van hun. Ajax faalseizoen: wordt weer leeggekocht.
Hier in Nederland nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ajax staat voor kwaliteit in het buitenland.
Bruma vergeten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat mij altijd opvalt: PSV kampioen en ver in de CL: niemand koopt iets van hun. Ajax faalseizoen: wordt weer leeggekocht.
Weet je nog dat Menzo plaats moest maken voor van der Sar ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend ja. Dit seizoem volgens mij nog niet één wedstrijd zonder blunder gespeeld.
Strik erom en de deur uit, voor de helft een minstens even goede keeper halen en nog jarenlang gierende uithalen als je aan dat domme Barcelona denkt
Toen was ik vermoedelijk twee of iets in die richting. Dat mag je dus opvatten als een 'nee'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog dat Menzo plaats moest maken voor van der Sar ?
Menzo was ook international. Na twee blunders, tegen Auxerre een legendariche, zette van Gaal van der Sar in het doel. Niemand kende hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen was ik vermoedelijk twee of iets in die richting. Dat mag je dus opvatten als een 'nee'
Zelfs Ruud Hesp werd bij Barca eerste doelman.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend ja. Dit seizoem volgens mij nog niet één wedstrijd zonder blunder gespeeld.
Strik erom en de deur uit, voor de helft een minstens even goede keeper halen en nog jarenlang gierende uithalen als je aan dat domme Barcelona denkt
Dat was nog de internetloze tijd, zonder YouTube-filmpjes van blunderende keepers in de derde regionale divisie in Zimbabwe. Dus toen hij die corner fraai in zijn eigen bovenhoek duwde tegen Auxerre, wist ik de eerste paar dagen eigenlijk niet goed wat ik nu precies had gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menzo was ook international. Na twee blunders, tegen Auxerre een legendariche, zette van Gaal van der Sar in het doel. Niemand kende hem.
Ja, maar met minder potentie dan Cillessen had in zijn tijd bij NEC. Ajax moet naar het buitenland kijken als je er in elk geval niet op achteruit wilt gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
Ajax gaat geen nieuwe Jasper Cillessen vinden. En ondanks dat hij momenteel slecht keept, is het altijd een hele goede en betrouwbare doelman geweest.
Erg jammer, maar Ajax kan hem deze kans niet ontnemen. Ik las dat Overmars meer vraagt dan 12 miljoen, dus hopelijk kan Ajax er iets meer uithalen en dan moeten ze hem lekker laten gaan.
In de Eredivisie vind ik alleen Ruiter een waardige opvolger.
Momenteel? Voor de winterstop ook al. Al minstens een half jaar gewoon slecht. Dan kan je daarvoor wel een goede, degelijke keeper geweest zijn, maar dan is het gewoon tijd verder te kijken. Als je hem dan ook nog voor 10 mil bij Barca in de maag kan splitsen hou je er nog geld aan over ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
Ajax gaat geen nieuwe Jasper Cillessen vinden. En ondanks dat hij momenteel slecht keept, is het altijd een hele goede en betrouwbare doelman geweest.
Erg jammer, maar Ajax kan hem deze kans niet ontnemen. Ik las dat Overmars meer vraagt dan 12 miljoen, dus hopelijk kan Ajax er iets meer uithalen en dan moeten ze hem lekker laten gaan.
10 miljoen? Manchester City vraagt 30 miljoen voor een sufferd als Joe Hart en Ajax moet z'n eerste doelman, eind augustus, voor een schijntje verkopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Momenteel? Voor de winterstop ook al. Al minstens een half jaar gewoon slecht. Dan kan je daarvoor wel een goede, degelijke keeper geweest zijn, maar dan is het gewoon tijd verder te kijken. Als je hem dan ook nog voor 10 mil bij Barca in de maag kan splitsen hou je er nog geld aan over ook.
Koop voor 5 miljoen Vermeer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
10 miljoen? Manchester City vraagt 30 miljoen voor een sufferd als Joe Hart en Ajax moet z'n eerste doelman, eind augustus, voor een schijntje verkopen?
15-18 miljoen en anders niet. En dan moet Ajax nog maar zien wat ze ervoor terug krijgen.
Ajax/Eredivisie vergelijken met Man City/PLquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
10 miljoen? Manchester City vraagt 30 miljoen voor een sufferd als Joe Hart en Ajax moet z'n eerste doelman, eind augustus, voor een schijntje verkopen?
15-18 miljoen en anders niet. En dan moet Ajax nog maar zien wat ze ervoor terug krijgen.
quote:
Joe Hart is minstens even goed en heeft een veel betere reputatie/is bekender en Man City is verreweg prestigieuzer. Ik weet niet wat van minder realiteitszin getuigd, hoe men naar Cillessen kijkt vergelijkbaar vinden met hoe men naar Hart kijkt of Ajax op gelijke voet zetten met Man Cityquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jaja, ik zou ook graag weer gaan keepen bij een club vol met achterlijke mongolen die me aan een strop lieten hangenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:27 schreef markvanrinsum het volgende:
jasper is een goede keeper voor ajax geweest ik zeg haal keneth maar weer terug
Bazoer en Klaassen dan ook maar gelijk van de hand doen dan? Die spelen al langer onder de maat dan Cillessen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Momenteel? Voor de winterstop ook al. Al minstens een half jaar gewoon slecht. Dan kan je daarvoor wel een goede, degelijke keeper geweest zijn, maar dan is het gewoon tijd verder te kijken. Als je hem dan ook nog voor 10 mil bij Barca in de maag kan splitsen hou je er nog geld aan over ook.
Als je van de Eredivisie naar de Eredivisie gaat, speel je niet op een lager niveau hè. Het zijn dezelfde spitsen die op je schieten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:12 schreef 44rdbei het volgende:
Altijd dat haten op JasperGewoon een hele goede keeper. Iedereen is het wk van 2014 al vergeten en beoordeeld hem nu op de laatste paar wedstrijden die inderdaad niet goed waren.
En dan ook nog roepen dat Vermeer terug gehaald moet worden. hij doet het goed op een lager niveau maar is bij Ajax ook al een flink aantal keer door de mand gevallen.
Maar de druk en verwachtingen zijn wel lager. Ajax 'MOET' kampioen worden. Bij Feyenoord is men tevreden met een derde plek en wordt er gehuldigd vanaf plek 2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je van de Eredivisie naar de Eredivisie gaat, speel je niet op een lager niveau hè. Het zijn dezelfde spitsen die op je schieten.
Wat een grap dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:16 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je van de Eredivisie naar de Eredivisie gaat, speel je niet op een lager niveau hè. Het zijn dezelfde spitsen die op je schieten.
De druk is anders, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant zou je kunnen stellen dat hoe slechter de club is, hoe beter de keeper moet zijn. Immers krijg je met een slechtere verdediging meer en betere ballen op je. Van dezelfde spitsenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Maar de druk en verwachtingen zijn wel lager. Ajax 'MOET' kampioen worden. Bij Feyenoord is men tevreden met een derde plek en wordt er gehuldigd vanaf plek 2.
Dat is toch wel een niveau lager.
Nee, bij een lagere club is het verwachtingspatroon ook lager. Als je 20 kansen tegen krijgt en je laat er 3 door is dat niks bijzonders. Bij een betere club krijg je minder ballen maar wordt je wel geacht de goal schoon te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De druk is anders, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant zou je kunnen stellen dat hoe slechter de club is, hoe beter de keeper moet zijn. Immers krijg je met een slechtere verdediging meer en betere ballen op je. Van dezelfde spitsen
Volgens die redenatie is Vermeer een hele slechte keeper. Die laat er namelijk relatief veel door als je kijkt naar de hit/miss ratio van kansen die Feyenoord tegen krijgt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De druk is anders, dat ben ik met je eens. Aan de andere kant zou je kunnen stellen dat hoe slechter de club is, hoe beter de keeper moet zijn. Immers krijg je met een slechtere verdediging meer en betere ballen op je. Van dezelfde spitsen
Is idd waanzin. Kijk de geschiedenis er op na. Man C. Ha ha haquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:06 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Ajax/Eredivisie vergelijken met Man City/PL
Waar slaat dit opquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:42 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was nog de internetloze tijd, zonder YouTube-filmpjes van blunderende keepers in de derde regionale divisie in Zimbabwe. Dus toen hij die corner fraai in zijn eigen bovenhoek duwde tegen Auxerre, wist ik de eerste paar dagen eigenlijk niet goed wat ik nu precies had gezien.
Kijk jij lekker de bankrekeningen er op naquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is idd waanzin. Kijk de geschiedenis er op na. Man C. Ha ha ha
Geef jezelf weg aan Arabieren. Kan niet wachten op het moment dat de Premier league instort.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:49 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Kijk jij lekker de bankrekeningen er op na
Eens, tot Ruiter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
Hadden wij met Depay ook ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:51 schreef GGMM het volgende:
Dat is toch het voordeel als je een grote club bent. Zelfs een vrij matige speler kan voor de hoofdprijs naar een Europese topclub gaan.
Weet ik.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Hadden wij met Depay ook ja.
Gelukkig niet, dat zou senieliteit impliceren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik.
Ik probeerde ook niet te zeggen dat PSV geen grote club is.
PSV is echt enorm groot Badder!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gelukkig niet, dat zou senieliteit impliceren.
Nu word je ongeloofwaardig. Over acting werkt niet bij jou.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV is echt enorm groot Badder!Iedereen die dat niet vindt is gek!
Het AD meld het ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:36 schreef tong80 het volgende:
Jasper Cillessen is persoonlijk rond met FC Barcelona. Dat bevestigen bronnen tegenover Telesport. De doelman van Ajax tekent een contract voor vijf jaar. De Amsterdammers en Barcelona zijn het op een haar na eens over een overgang van de keeper. De transfersom bedraagt ruim 14 miljoen euro.
De 27-jarige Cillessen man zit zaterdagavond al niet meer bij de selectie van de Amsterdammers voor het thuisduel met Willem II.
Inmiddels heeft Ajax doelman Tim Krul van Newcastle United gepolst om Cillessen onder de lat op te volgen in de Amsterdam ArenA.
http://www.telegraaf.nl/t(...)oetbal/298/fixtures/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |