Die wordt eerst nog verhuurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:42 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben jullie de strik van Milik al terug gekregen van Napoli ?
Ajax staat voor kwaliteit in het buitenland.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat mij altijd opvalt: PSV kampioen en ver in de CL: niemand koopt iets van hun. Ajax faalseizoen: wordt weer leeggekocht.
Hier in Nederland nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ajax staat voor kwaliteit in het buitenland.
Bruma vergeten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:01 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat mij altijd opvalt: PSV kampioen en ver in de CL: niemand koopt iets van hun. Ajax faalseizoen: wordt weer leeggekocht.
Weet je nog dat Menzo plaats moest maken voor van der Sar ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend ja. Dit seizoem volgens mij nog niet één wedstrijd zonder blunder gespeeld.
Strik erom en de deur uit, voor de helft een minstens even goede keeper halen en nog jarenlang gierende uithalen als je aan dat domme Barcelona denkt
Toen was ik vermoedelijk twee of iets in die richting. Dat mag je dus opvatten als een 'nee'quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet je nog dat Menzo plaats moest maken voor van der Sar ?
Menzo was ook international. Na twee blunders, tegen Auxerre een legendariche, zette van Gaal van der Sar in het doel. Niemand kende hem.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Toen was ik vermoedelijk twee of iets in die richting. Dat mag je dus opvatten als een 'nee'
Zelfs Ruud Hesp werd bij Barca eerste doelman.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:23 schreef timmmmm het volgende:
Schitterend ja. Dit seizoem volgens mij nog niet één wedstrijd zonder blunder gespeeld.
Strik erom en de deur uit, voor de helft een minstens even goede keeper halen en nog jarenlang gierende uithalen als je aan dat domme Barcelona denkt
Dat was nog de internetloze tijd, zonder YouTube-filmpjes van blunderende keepers in de derde regionale divisie in Zimbabwe. Dus toen hij die corner fraai in zijn eigen bovenhoek duwde tegen Auxerre, wist ik de eerste paar dagen eigenlijk niet goed wat ik nu precies had gezien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menzo was ook international. Na twee blunders, tegen Auxerre een legendariche, zette van Gaal van der Sar in het doel. Niemand kende hem.
Ja, maar met minder potentie dan Cillessen had in zijn tijd bij NEC. Ajax moet naar het buitenland kijken als je er in elk geval niet op achteruit wilt gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
Ajax gaat geen nieuwe Jasper Cillessen vinden. En ondanks dat hij momenteel slecht keept, is het altijd een hele goede en betrouwbare doelman geweest.
Erg jammer, maar Ajax kan hem deze kans niet ontnemen. Ik las dat Overmars meer vraagt dan 12 miljoen, dus hopelijk kan Ajax er iets meer uithalen en dan moeten ze hem lekker laten gaan.
In de Eredivisie vind ik alleen Ruiter een waardige opvolger.
Momenteel? Voor de winterstop ook al. Al minstens een half jaar gewoon slecht. Dan kan je daarvoor wel een goede, degelijke keeper geweest zijn, maar dan is het gewoon tijd verder te kijken. Als je hem dan ook nog voor 10 mil bij Barca in de maag kan splitsen hou je er nog geld aan over ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:41 schreef HarveySpecter het volgende:
Ajax gaat geen nieuwe Jasper Cillessen vinden. En ondanks dat hij momenteel slecht keept, is het altijd een hele goede en betrouwbare doelman geweest.
Erg jammer, maar Ajax kan hem deze kans niet ontnemen. Ik las dat Overmars meer vraagt dan 12 miljoen, dus hopelijk kan Ajax er iets meer uithalen en dan moeten ze hem lekker laten gaan.
In de Eredivisie vind ik alleen Ruiter een waardige opvolger.
10 miljoen? Manchester City vraagt 30 miljoen voor een sufferd als Joe Hart en Ajax moet z'n eerste doelman, eind augustus, voor een schijntje verkopen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Momenteel? Voor de winterstop ook al. Al minstens een half jaar gewoon slecht. Dan kan je daarvoor wel een goede, degelijke keeper geweest zijn, maar dan is het gewoon tijd verder te kijken. Als je hem dan ook nog voor 10 mil bij Barca in de maag kan splitsen hou je er nog geld aan over ook.
Koop voor 5 miljoen Vermeer!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:59 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
10 miljoen? Manchester City vraagt 30 miljoen voor een sufferd als Joe Hart en Ajax moet z'n eerste doelman, eind augustus, voor een schijntje verkopen?
15-18 miljoen en anders niet. En dan moet Ajax nog maar zien wat ze ervoor terug krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |